30 Haziran 2014 Pazartesi

Kuzenimi ve Annesini Acımadan Siktim




Merhaba Arkadaşlar

Ben Ordu’dan Ahmet Yaşım 17 Size Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatacağım Hemen Hikayeme Geçeyim..

Bir gün evde boş boş oturuyorum kuzenim kardeşimi çağırmış oynamak için bende gideyim dedim. Bu arada kuzenim 12 yaşında ara sıra bana ellettiriyor yani oyun oynarken elliyorum farkındamı değilmi bilmiyorum.

Her neyse bende gittim hoşgeldin hoşbulduk falan evde sadece kuzenimin kardeşi ve annesi vardı Biz hemen odaya geçtik oyun oynamak için biraz oynadıktan sonra benim kardeşim ve küçük kuzenim çok yorulmuşlardı televizyonun karşısına geçtiler ve uyumaya başlamışlardı
Biz ise hala odada oyun oynuyordum (Kısacası elliyordum) Birden kapı açıldı gelen kuzenimin annesi idi meyvesuyu filan getirmişti çıkarken beni çağırdı bende peşinden gittim. Kuzenimin annesi bana “Sen ne yapıyorsun ?” Dedi Bende ” Ne yapıyormuşum ?” Dedim O da “Kızıma elliyordun” Dedi Bende ” Kendisi ellettiriyor” Dedim Ve odaya oynamaya gittim.

Bizde baya bi yorulmuştuk televizyonun karşısına geçtik Kuzenimin annesi çay içermisin diye sordu bende içerim dedim. Çayı koyarken o muhteşem göğüsleri açıldı sütyen yoktu ve süperdi.

(Bu arada kuzenimin annesi 36 yaşlarında Esmer ve süper bir kadındır)

Biraz oturduk Televizyon filan izledik kuzenim uyumuştu Herkes uyuyordu kuzenimin annesi ve ben hariç.

Kuzenimin annesi salona doğru gidip bi odadan beni çağırdı Bende sesin olduğu yere gittim ve kapıyı açtığımda ne göreyim O mükkemmel Karı Sütyen ve kısa bir şortla karşıdaki yatakta yatıyor. Bende ilk başta şaşırmıştım ama sonra hemen yanına gittim.

Biraz öpüştükten sonra o güzel memelerini yalamaya başladım ve biraz daha aşağı indim ve o süper amını yalamaya başladım sonra götünü parmakladm ve amını sikme kararı aldım 1 posta siktikten sonra kapı yavaş yavaş açıldı.

Gelen kişi kuzenimdi Gelir gelmez Annesi “Gel lan buraya orusbu madem elletiyorsun biraz acı çek de gör” dedi Ve kızını saçından tutarak getirdi.

Ben bu olanlara çok şaşırmıştım ve bir yandan sevinmiştim Hem kuzenimi hem de annesini sikiyordum. Kuzenimi soyduktan sonra sikimi yalamaya başladı ve annesi saçından tutarak gel git yapıyordu gerçekten çok zorlanmıştı sonra kuzenimi domalttım ve götüne sokmaya başladım bakireliği bozulmasın diye. Gerçekten götü çok dardı Baya bi girmesi için uğraştım ve sonunda sokabildim 10 15 dk götünden siktikten sonra annesini tekrardan sikerken Tam boşalacakken Annesinin götünün üstüne boşaldım. Annesi de kızına “yala lan şu dölleri orusbu ” diyerek götünün üstündeki dölleri yalatmıştı ben gerçekten çok yorulumuştum

Saat 19:00 da evden çıktım ve kendi evime gittim Kuzenim ile her fırsatta öpüşüyoruz annesini ise ara sıra gidip sikiyorum

Tepkiler:

0 yorum :

Yorum Gönder