12 Mayıs 2014 Pazartesi

Annem ve Benim Patronum




Merhaba hepinize gerçek başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Ben şuan 19 yaşında bir erkeğim.Annem ve babam ben 6 yaşındayken ayrılmışlar o zamandan beri biz annemle birlikte yaşar birlikte geçiniriz.Annem beni 14 yaşında bir mahalle köşesindeki bir tamirciye çırak olarak vermişti ben hem okuyor hem çalışıyordum.Patronum bana sürekli iyi davranır gerçekten harika anlaşırdık.Patronum evli 40 yaşlarında çekici biriydi ismi Hüseyin'di.Patronum evli olmasına rağmen sürekli eşinden şikayet ederdi ve sürekli kadın düşkünüydü yolda dişi sinek geçse direk kapının önünden bakardı.Aradan 1 sene falan geçmişti.Bu arada annem 38 yaşında kendine bakımlı fiziği sağlam sporuna giden taş gibi bir kadındı.

Bir gün işten geldim seslendim ve cevap gelmedi neyse diyip elimi yüzümü yıkamak için banyoya girecektim kapıyı açtığımda karşımda annemi çırıl çıplak bir halde küvetin sol köşesine oturmuş mastirbasyon yaparken görmüştüm.Gözleri kapalı inleyip duruyordu 2 3 saniye bem beyaz amına baka kalmıştım utanıp çıkmıştım hemen.Annem o gece hiç aklımdan çıkmamıştı.Neyse annem ve patronum sürekli selamlaşırlardı taki o güne kadar.Bir cumartesi günü yaz vakti saat gece 8:30 civarlarındaydı hava kararmaya başlamıştı.Biz yine patronumla dışarıya çıkmış gelen geçene bakıyorduk.Patronum yukarı yoldan gelene baksana süper birşey dedi bende aynen süper birşey dedim.

Biraz daha yaklaştığında karşıdan gelenin annem olduğunu gördüm patronum bana döndü baktı ben ona baka kaldım içeri girdik ve 2 dk sonra annem dükkanın içine girdi kolay gelsin hüseyin dedi patronumda masasından kaltı geldi saolun dedi.Annem işten çıkmış ilk kez bizim dükkana uğruyordu ve ilkkez onu o kadar açık giyinik halde gördüm.Siyah ince bir kilotlu çorap siyah topuklu taşlı bir ayakkabı üstünde ince bir beyaz t shirt gibi birşey vardı siyah sütyeni belli oluyordu.Belli işten sonra direk koföre uğrayıp saçlarını yaptırmış ve hafif bir makyaj yaptırmıştı gerçekten harika görünüyordu.Patronuma dikkat ediyordum ve onunda siki kabarıyordu bana oğlum git aşşağı marketten bir sigara al gel dedi.Bende aşşağı markete gidip geldim aradan 5 dk falan geçmişti geldiğimde dükkanın kapısı kapalıydı.Kapıyı açtım patronumun masasının ordan annem çıktı birden südyenini falan düzeltti başını eğip kolay gelsin diyip çıktı.Patronumla göz göze geldik onunda dudağında ruj izi vardı ve pantolonunda fermuarı açık kalmıştı.Annemi anlıyordum uzun zamandır güvenebileceği tek erkek oydu belki anlayışla karşılamam gerekiyordu patronum dükkanı kapatalım bizde dedi ve kapattık eve geçtim bende.

Elimiz yüzümü yıkayıp yemeğimi alıp pc başına geçmiştim.Annem kapıyı açtı geldi.Yine üzerinde dar siyah harika bir elbise göğüsleri dışarı çıkacak derecede altında ise bu sefer jartiyer siyah set vardı yine topuklu taşlı ayakkabısını giymiş beni yine çok fena deli ediyordu.Hayırdır nere gidiyorsun dedim.Arkadaşlar gelicek bu gece sende bir arkadaşında kalsana kız kıza kalıp sohbet falan edicez dedi.Yanıma az harçlık falan verdi biz 30 dk ya geliriz dedi bende çıkmayıp annemin yatak odasına dolabın yanında yorganları falan üstüne koyduğumuz bir sandık vardı bende alta yorgan üste battaniye çekip sadece gözümün dahi görükmeyeceği biçimde saklanıp beklemiştim.

Aradan baya zaman geçti sanırım kimse gelmeyecek gideyim derken evin kapısı açıldı canım evdemisin diye seslendi annem ses çıkarmadım gitmiş gel diye söylüyordu.Kapıyı kapattıktan sonra içeriden annemin sesleri geliyordu seni istiyorum diye birden odasının kapısı açıldı çok korkmuştum görülürüm yakalanırım diye fakat odanın içine giren annem ve patronumdu.Patronum annemi yatağa fırlattı deliler gibi sevişiyorlardı bende sürekli tahrik oluyordum onları gördükçe.Patronum annemin üstündeki elbiseyi çıkardı dik göğüslerini görünce direk emmeye başladı.Tangasını falan çıkartıp amını yalamaya falan başladı annemde onun pantolonunu sıyırıp sikini ağzına alıp somurmaya başladı.

Patronum annemin içine girmeye başladı yavaş yavaş seneler sonra belki o ama ilk giren kişiydi.Annem çığlık attı yavaş ol hayatım diye tekrar öpüşmeye başladılar ondan sonra patronum tekrar annemin içine bu sefer kökledi annem inleyip duruyordu.Sürekli içine git gel yapıyordu değişik pozisyonlara giriyorlardı.Aradan kısa zaman sonra patronumda annemin amından sikini çıkartıp göbeğinin üstüne boşaldı giyinip tekrar çıktılar bende o azgınlıktan direk mastirbasyon yapmaya koştum.Ondan sonra evden çıkıp arkadaşa geçtim sabah geldiğimde pazar günü olduğu için annem evdeydi yatıyordu uyandırmadan odama geçtim. Okuyan herkese teşekkürler.

0 yorum :

Yorum Gönder