9 Mayıs 2014 Cuma

Metrobüste Tanışıp Eve Götürdüm




Merhaba seks hikayeleriyle sevişen insanlar. Size anlatacağım hikaye istanbul da geçiyor. ve Okuyupta boşalacağınız bir hikaye. Okuyup beğenirseniz bu kadınlar için geçerli. Size bir iletişim numarası bırakacağım en sonunda beni arayın her türlü zevkinize açık seks bağımlısı 1.89 boy 84 kilo atletik yapılı 24 yaşında bir gencim. Neyse hikayeme geçeyim! Bir gün metrobüsün tıklım tıklım olduğu bir vakitte son anda ön kapıda ki boşluğu görüp daldım içeri. Bir boşluk bulup demire tutundum ve kendimi sabitledim. Herkes birbirine çok yakındı. Arkada ki kadının nefesini ensemde hissediyordum. O kadar sıcak geliyordu ki tahrik ediyordu beni ve ben çoktan azmıştım. Nihayet hareket etmiştik, eder etmez yanımda ki adamın göğsü elimle tuttuğum demire baskı yapıyor elimi acıtıyordu.

Kurtaracağım derken, bir inme binme esnasında, istemeden de olsa demirin önünde ki koltukta oturan kızın saçlarının arasından ensesine parmak uçlarım deydi. Öyle güzel öyle sıcaktı ki yumuşak bir sıcaklıktı. Bir an yandan baktığımda gözlerinin kapandığını gördüm. Saçını da öne doğru çekip kafasını yukarı kaldırdı. Gözlerini açıp gözlerime baktı ve hemen kapattı. Bir dokunuşumla tahrik olmuştu. Kızı tarif edeyim. Oturduğu için boyuna birşey diyemem ama 180 civarı hafif zayıf kalçası dolgun ve göğüsleri öylesine öne çıkmış bir haldeydi ki tam bir afet yüzü kusursuz. Süper ötesi bir güzelliği vardı. Ben insanların bu durumu anlamaması için kaçarcasına arkaya doğru ilerledim. Otobüs biraz boşalmış sakinleşmişti. Boş bir köşe buldum sırtımı yasladım ve önümü döndüğüm anda ensesine dokandığım ‘istanbul’ kadar ateşli bakan kadın gözlerimin içine bakıyor ve hafif hafif sakin bir şekilde karşıma doğru geliyordu. Sonra kaçırdı gözlerini ve yan tarafımda ki demirlere elini tutarak arkasını döndü.

Aramızda 90 beden bir sütyen derinliği kadar mesafe kalmıştı. Otobüste tekrar dolmaya başlıyordu. Ben pencereden dışarıyı izliyordum, dışarısı karanlıktı ama ışıklar çok renkliydi bir ‘İstanbul’ klasiği canlı ve seksi bir şekildeydi. Ben tam o endamın seksiliğin içine dalmışken kız birden önünde ki adamın irkilmesiyle önüme geldi. Belinin üzerinde bir ceket ve alt tarafında siyah vücuduna tam yapışmış bir pantolon bütün kıvrımlarıyla gözüküyordu. Kalçası bir martının havalandığı zaman kanatlarını çırpmadan süzüldüğü anda kendini bıraktığı zaman ki kıvrımların içe girdiği şekilde ki özende bir görünüme sahipti. Gözlerimde ensesinin yakınlığı kalçası, pantolonumda ki sertliği hissetmişti çoktan. Diğerlerinin kadını ittirerek geçmeye çalışması onu bana daha da yapıştırıyordu. Geriye kaçamıyordum. Az önce parmak uçlarımın dokandığı yumuşak sıcak ensesinde şimdi dudaklarım ve sıcak nefesim vardı artık. Yumuşak sıcak ensesine daldım. Her nefes verişimde kalçası yukarı geliyor sertliğime deyip aşağıya kadar iniyordu. Kendimi zor tutuyor bırakmamaya çalışıyordum. Gözlerimi kapattım, kendimden geçmiş halde olanları akışına bıraktım. Artık insanlar dokunmadan bile kız kendini geri itiyor, sertliğimde kalçasını oynatıyordu.

Arkaya çevirdi kafasını yan gözüyle göz kırptı ve tekrar önüne döndü elini penisimin üzerine götürdü okşamaya başladı. Penisim pantolonumu yırtacak gibi sert haldeyken eliyle okşuyordu. Köşede oluşumuzdan reklam levhaları bütün olup biteni diğer insanların görmelerini engelliyordu. Gerçi umrumda da değildi onu orada yatırıp vajinasına girebilirdim. Ben de harekete geçip belini okşamaya başladım. Elimle her sürtüşüm de kendini daha ileri itiyor kalçası sertliğimi daha fazla hissediyordu. Göğüslerinin iriliği ve ona rağmen vücudunun zayıf olması yüzünün kusursuz olması beni öylesine tahrik etmişti ki artık daha fazla dayanamıyordum. Bundan onunda haberi olacak ki yüzünü tamamen bana döndü ve elini cebime atıp telefonumu çıkarıp telefon numarasını yazdı. İsmini kaydetmeden boş bırakıp bana verdi. Ben aldım ateş diye kaydedip koydum cebine yanağıma bir öpücük kondurup düğmeye basmaya doğru ilerledi. Ben önümde ki sertliğimle baş başa kalmıştım. Elimle cebimden aşağı doğru eğdirip dikkat çekmemesini sağladım. Nihayet ben de inmiştim. ve Direk telefonun mesaj kısmına girip ona ‘zaman ver” diye mesaj attım o da bana hemen döndü ve ‘istediğin zaman” diye cevap attı. Hemen aradım daha fazla dayanamazdım çünkü. Konuştuk yalnız yaşadığını söyledi ve hemen adresini aldım. Eve gidip duş aldım iyice temizlendim parfüm sıkıp yola koyuldum. Böyle durumlarda çok heyecanlı olurdum ama aksine bu defa hiç heyecan yoktu. E

ve geldim tekrar aradım bana pencereden el salladı üzerinde transparan bir gecelikle. Kapıyı açtı girdim binaya merdivenleri çıkarken ufak bir heyecan bastırdı ve bunu yendim. Kapıya geldim hafif aralık bırakmıştı ayakkabımı çıkarıp içeri girdim. Koltukta elinde bir kadeh içkiyle bacak bacak üstüne atmış yatıyordu bende de unutmadan söyliyeyim üzerimde keten gri pantolon ve kot gömlek vardı. Yine benim penis onun kusursuz vücudunu görünce harekete geçti ve çadırı kurmuştu çoktan. Yanına oturdum gözlerine baktım. Bir 4 dakika kadar sadece gözlerimize baktık hiç konuşmadık telefon dışında normalde hiç sesini duymamıştım bu beni aşırı derecede tahrik ediyordu. Elimi aldı kalbine götürdü ve nasıl attığına bak dedi. Gerçekten de hızlı atıyordu. Dudaklarından önce kulağının alt tarafını yalamaya başladım kafasını arkaya atarak derin bir ııh sesi çıkardı. Ellerimle iri göğüslerini okşuyordum. Tam avcumun içine sığacak şekildeydiler elimin büyüklüğüne bile tam oturmuştu göğüsleri. Sonra o da elini pantolonuma attı ve penisimi okşamaya başladı ardından kemerimi çözüp pantolonumu çıkardı gömleğimim düğmelerini çözerken dudaklarıyla da dudaklarımı yalıyordu. ve Çırılçıplak kaldım penisime eğilip yalamaya başladı.

O küçük kusursuz yüzü penisime çok büyük gelmişti yarısına kadar anca alabiliyordu. Kolundan tutup kucağıma aldım ve yatak odasına götürdüm. Onu sırtüstü yatırdım ve ayak parmaklarından başlayıp tüm vücudunu yalamaya başladım. Göğüslerine doğru geldiğimde penisim ayağına çarptı. Boynundan dudağına geçmiştim. Sertliğimi vajinasına yaslayıp dudaklarını ısırırcasına öpmeye başladım ellerimle göğüslerini okşayıp canını acıtıyordum. Göğüs uçlarına tekrar eğilip uçlarını ısırmaya başladım dilimle tüm göğsünü ıslattım ve penisimi göğsünün etrafında gezdirmeye başladım. Büyüklüğü ve sertliğinden fazla hareket ettiremiyordum. Atmışdokuz pozisyonu alarak penisimi ağzına verdim öyle güzel yalıyordu ki ben de bütün vajinasını yalıyordum iştahla. Vajinasından çıkan hiçbir sıvının dışarı gitmesini istemiyordum hepsini yaladım yuttum. Orgazm olduğunu hissettim titremeye başladı o nasıl bir orgazmdı öylesine deli gibi titredi aldım bunu altıma penisimi vajinasının etrafında gezdirmeye başladım belinin altına yastığı koyup hafifçe girmeye başladım daha kız gbi daracıktı vajinası tamamen girdikten sonra sıcaklığını hissettim deliler gibi yanıyordu hızlı hızlı gidip gelmeye başladım o kadar hızlıydım ki göğüslerinin sallanışı beni daha da tahrik ediyor daha da çok hızlanıyordum. Ellerimle göğsüne tokat atıyordum. Bu inlemekten bağırmaya başlamıştı artık. Tuttum belinden elimle kaldırdım domalttım arkasından amına girdim götünden şap şap diye sesler çıkıyordu aralıksız 10 12 dk girdim bu pozisyonda. Kaç defa boşaldı bilmiyorum ben sayamadım.

Ardından boşalma sırası bendeydi. Kucağıma aldım duvara yasladım bir bacağını kolumun altına aldım vajinasına girdim o anda da dudaklarından öpüyordum. O kadar hızlı ve serttim ki hala inmemişti ve ben boşalamamıştım. Duvarda da bi 15 dk kadar siktim. Ardından tam gelecekken eğil orospu bütün döllerimi yut diyerek elimle başını penisime dayadım ve öyle patladım ki bütün hepsini yuttu. Hiç bişeyi kalmadı. Yatağa uzanıp bir sigara yaktı ve bana da uzattı. Beni bundan sonra sadece sen sik erkeğim beni böylesine siken hiç olmadı kaç defa boşaldım hatırlatamadım dedi. ve Bankada müdür olduğunu söyledi. Sabaha kadar onu sikmeye devam ettim. Bende ki bu bitmek bilmeyen enerjiyi yaşamak isteyenleri bekliyorum.

0 yorum :

Yorum Gönder