7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yengemle Yaşadığım Ateşli Saatler




Merhaba brazzers hikaye okurları arkadaşlar ben ordu ilinde yaşamaktayım. Yaşım 18′dir şimdi size başımdan geçen gerçek bir anımı anlatacağım.Yengeme deliler gibi aşığımdır aslında çok güzel bir bayan değildir ama bana çok çekici geliyor. Bu arada yengem türbanlıdır uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum. Bir gün evdeyken yengem aradı ve evine çağırdı bilgisayarda bir sorun varmış bende seve seve hemen yola düştüm. Yengemin eşi yani dayım kahvesi var kahve işletir eve’de gece 12 gibi gelir. Her neyse eve gittim zili çaldım kapıyı yengem açtı.

İçeri geçtim bilgisayardaki sorun nedir dedim ? o da bilgisayar çok yavaş açılıyor 3-4 dakikayı buluyor dedi. Bende virüs vardır dedim ve dediğim doğru çıktı. Daha önce girdiğiniz sitelerden olabilir Girdiğiniz sitelere bi bakayım dedim. Fakat girdiği sitelerden bulaşmamış Her neyse bir program indirerek hallettim. Sonra yengeme “ben çıkıyorum” dedim ve o da “dur nereye gidiyorsun ne acelen var gel çay filan içelim dedi” bende “tamam ” dedim ve içeri geçtim. Yengem mutfakta çay hazırlarken bende tv izler bahanesiyle götünü izliyordum. Neyse yengem geldi çayı dökerken önüme eğilince sütyen’inin olmadığını farkettim ve gözlerimi ayıramadım. Ben 1 bardak çay içip lavaboya gidip geliyorum dedim. O da bende 2. bardağı döküyorum dedi. Benim lavabo da işim 31 çekmek oldu.

Ama bu sefer işim baya uzun sürdü. 5 dk geçince yengem geldi Niye bu kadar çok kaldın dedi bende “geliyorum şimdi isal olmuşum” dedim. bi 5 dakika’daha geçti Bu sefer yengem kapıdan beni dinliyormuş sanırım cap cap sesler gelince 31 çektiğimi anlamış olmalı direk içeri daldı ve sen ne yapıyorsun !! dedi ve ben hiç birşey diyemedim. Çabuk giy şu üstünü ve içeri geç dedi. Bende tamam dedim. İçeri geçtim 2. bardağı içtim 3. bardağı koyarken senin ufaklık da ufaklıktan çıkmış dedi ve gülerek demliği almaya gitti 3. bardağı içerken yine göğüslerinden gözümü kaçıramadım. Bende “Seninkilerde süpermiş dedim” “Anlamadım” Dedi ve bende göğüslerin süpermiş dedim. Kesin amın’da öyledir dedim . Sorma dedi dayın bana yetmiyor dedi siki 16 cm anca dedi. Bende ben sana yeterim dedim istersen deneyelim dedim. Ve o da neden olmasın dedi ve kucağıma atladı .

Deliler gibi öpüşüyorduk sonra hadi bakalım çıkar şu ufaklığıda bir şow yapalım dedi. Bende “hay hay” dedim. ve yalamaya başladı sonra ben amını aç da görelim dedi. Ve amı süperdi kılsız dı 69 pozisyonuna geçtik ve o benim sikimi ben onun amını sömürüyordum resmen. Sonra hadi sikiceksen sik dedi ve benden sokmamı istedi Bende götündenmi yoksa amındanmı istersin dedi o da amımdan dedi bende amına sokmaya başladım yarısı girdi ve ah’lamaya başladı Biraz daha soktum ve alıştı gel git yaptım bi 10 15 dk sonra amına boşaldım. bi 30 dk sonra götünden siktim ve götüne boşaldım çok zevkliydi bundan sonra her gün gidip sikişiyoruz.

0 yorum :

Yorum Gönder