5 Mayıs 2014 Pazartesi

Kızı Siktim Az Kalsın Başıma Kalıcaktı





Slm Burdurun köylerinden birinde yaşıyorum ve Üniversite okuyorum. İsmim Rıfat, 21 yaşında, siyah saçlı, kahverengi gözlü, 1.78 boyunda ve 78 kiloyum. Erotik hikayelere çok meraklı olduğum için hergün okurum. Oldum olası düzgün vücutlu kadınlara kızlara ilgi duyarım. Yaz gelince, tabi gençliğin verdiği coşkuyla da, bu isteklerim dahada arttı. Bir arkadaşımın birlikte olduğu bir kızarkadaşı vardı, o kızın da Gülçin isminde bir kardeşi vardı ve çook güzeldi. Onlar buluştuklarında belki Gülçin de gelir diye, ben de hep arkadaşımla gitmek isterdim. Arkadaşımın sevgilisi sarışın, Gülçin ise esmerdi ve çok hoşuma gidiyordu. Ama nedense Gülçinin beni istemediğini düşünüyordum, çünkü yüzü hiç gülmüyordu ve bana hiç sıcak davranmıyordu.

Bir gün buluşmaya gittiklerinde yine ben de gittim. Ablasıyla birlikte Gülçin de gelmişti ve kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Öyle güzel bir vücudu olan kızla ilişkiye girmek, hatta evlenmek isterdim. O gün nasıl olduysa farklı birşeyler yapmak istedik ve müsait olduğundan bizim eve gittik. Oturduk, biraz alkol aldık. Gülçin, yani benim hoşuma giden kız sızmıştı. Ben onu ayıltmaya çalışırken, ablasıyla arkadaşım sevişmek için öbür odaya geçtiler. İçerde uçmuş olacaklar ki, ‘Ahh Uhh Ohh’ sesleri gelmeye başladı. Gülçin birden gözlerini açtı ve ağlamaya başladı. Ben onu teselli etmek için başını omzuma dayadım, “Noldu?” diye sordum. Sustu, hiç konuşmadı ve eli birden sikime gitti. Pantolonumun üstünden sikimi okşuyordu. Hoşlanmıştım ve öpüşmeye başladık. Çok ateşli öpüşüyorduk, ama kızın elbiselerini çıkarmak için nekadar ısrar ettiysem, her defasında elimi itiyordu…

Sonunda binbir zorlukla elimi eteğinin altına sokup, amına götürünce, külodunun sırılsıklam olduğunu farkettim. Amını okşamaya başladığımda elimi tuttu ve çektirdi. Benim moralim bozulmuştu ki, kız fermuarımı açıp, sikimi dışarı çıkardı ve birden ağzına aldı, emmeye başladı. Ben zevkten kıvranıyordum. Daha önce sikimi böyle yalayan bir kız görmemiştim. Çok geçmedi ve ağzına boşaldım. Tüm şaşkınlığıma rağmen kız döllerimin hepsini yutmuştu ve sanki elinden alan var gibi, sikimi ağzından çıkarmadan emmeye devam ediyordu…

Bu arada içerdeki sesler kesilmişti, galiba sikişmeleri bitmiş ve uyumuşlardı. Ben bunu fırsat bilip birden hızlandım ve Gülçinin eteğini sıvayıp, külodunun yanından amını parmaklamaya ve yalamaya başladım. Gülçin saçlarımı koparacak gibi asılırken, zevkten de yılan gibi kıvranıyordu. Artık bir an önce amına girmek için sabırsızlanıyordum. Kızlığını bozarsam evlenirim düşüncesiyele sikmeye yeltendim. Külodunu yana çekip sikimi amına sokmaya çalışınca, kız, “Dur!” dedi. Ben siktirmeyecek diye düşünmeye başlamıştım ki, kız bir çırpıda külodunu çıkardı ve bacaklarını ayırdı, “Hadi!” dedi. Yavaş yavaş yarağımı köküne kadar soktum ve öylece biraz içinde kaldım. Yarağımı çıkardığımda amından kan gelmedi. Sevdiğim kızın bakire olmayışına çok şaşırmıştım, ama bir yandanda git gele devam ediyordum. Gülçin ise, “Sikkk beni, içime boşal aşkım!” diye beni tahrik ediyordu. Niyetini anlamıştım, hamile bırakmamı istiyordu ve başıma kalacaktı…

Tam boşalacaktım ki, amından çıkardım yarağımı ve göbeğine boşaldım. Sonra hemen toparlandım. Gülçin tekrar ağlamaya başlamıştı. Ama bu defa ona, “Neden kan gelmedi?” diye sormadan edemedim. Gülçinin cevabı ürkütücüydü, üvey abisi onu ormanda sikmiş ve bekaretini alıp kirletmişti kızı! Resmen şok olmuştum ve ne yapacağımı, ne söyleyeceğimi bilmiyordum.

O günden sonra Gülçinle birkaç kere daha buluştuk ve sikiştik. Belki onunla evlenirim diye bana götünü de siktirdi. Ama ben onunla evlenemeyeceğimi söyleyince benimle birdaha görüşmedi. Bir süre sonra bana mesaj attı ve köyden biriyle evlendiğini belirtti. Evlendiğine pek inanmamıştım, ama beyaz gelinlikli fotoğraflarını gördüm. Nasıl oabilirdi böyle birşey, kocası da kesin bilmiyordu, sonradan öğrense de artık evlenmişlerdi. Şimdi bir yuva kurmuşlar, çocuğu da olmuş, onun adına sevindim.

Ben ise kendime yeni bir kızarkadaşı buldum. Bu kız bakire olduğu için benim bütün cinsel ihtiyaçlarımı karşılayamasa da, onu çok seviyorum. Hayata yeni sevgilimle devam ederken, iyi ki ozamanlar Gülçinin içine boşalmamışım ve hamile bırakmamışım diye kendimi teselli ediyorum. Az kalsın başıma kalacaktı!

0 yorum :

Yorum Gönder