4 Mayıs 2014 Pazar

Üniversiteli Çirkin Selin'i Sonunda Siktim




Merhaba arkadaşlar sizlere yaşadığım sex hikaye’yi anlatacağım. Adım Mert üniversite okuyorum yaşım 21. Benim okulumda bir arkadaşım vardı ismi Selin ama pek de güzel değildi ama gideri vardı yinede. Belki başkalarına güzel gelebilir ama bana güzel gelmiyordu. Normal ve seviyeli bir arkadaşlığımız vardı. Kendisiyle daha önceden hiç yakınlığım olmamıştı. Kısaca selin nasıl biri onu anlatayım sonra hikayeme geçmek istiyorum Selin Kısa boylu Yüzü güzel değil ama biraz balık etlidir. Benim hoşlandığım tarz değil ama size göre nasıldır onu bilemem.

Neyse selinle okulda sadece sohbet ederdik dışarıda vs. faaliyetler ve görüşmelerimiz yoktu. Bir gün okula geldim selinle sohbet etmeye başlamıştık. Ogün bu kız siyah bir tayt giymişti üstünde’de dekolteli bir bluz vardı. İşin aslıda o gün bu kız gözüme çok hoş görünmüştü ve çok sexi idi. Kafamda türlü, türlü düşünceler geliyordu acaba o andan itibaren selin’i sikmek istedim. Çünkü beni çok azdırmıştı. Kafamdan geçiriyordum acaba nasıl sex yapmaya ikna ederim diye. Bir çok fikir geldi aklıma hiç birini uygulayamadım. Sonunda konuyu cinselliğe getirmeye karar verdim.

Selin ile sohbet ederken seline ders’ten sonra ne yapacağını sordum işinin olmadığını yurda gideceğini söyledi. Bende o zaman çıkışta beraber bana gidelim şu ödev hakkında konuşuruz demiştim. Oda daha önce benden ters bir hareket görmediği için kabul etti. Çıkışta beraber eve gittik hemen buzdolabında soğuk biralar vardı açtık birer tane içtik.Benim gözüm ise taytlı bacaklardaydı. Bacakları ayak ayak üstüne attığında çok sexi görünüyordu ve çok azmıştım. Dayanamadım ve sonunda bacaklarına elimi götürdüm Selin birden irkildi ve Napıyorsun sen ya ? Dedi. bende Hemen konuyu toparlamak için seni seviyorum edim çok hoşlanıyorum ve birlikte olmak istediğimi söyledim.

Selin ise bu sözlerden sonra bende senden hoşlanıyorum ama bu kadar çabuk olmaz dedi. Bende boş ver yatakta tanışırız dedim. Ufak defek mırım gırım yapsa da yatak odama götürdüm ilk önce onu soydum bembeyaz teni vardı süt gibiydi ve pürüzsüzdü. Daha sonra göt ve bacakları meydana çıktı gögüsleri desenin o biçim anlatamam bile. Hemen gögüslerine yumuldum ellerimin içine aldım uçlarını yalamaya başladım. Selin ise kafamı saçlarımı okşamaya başlamıştı. Daha sonra hemen yatağa uzandım sikimi yalamasını söyledim. Sonuna kadar ağızına alıyordu bende kafasını sonuna kadar bastırıyordum kız boğulacak gibi oluyordu.

Hemen kaldırdım yatakta domalttım amını arkadan yalamaya başladım. O kadar tatlı amcığı vardı ki şeftali gibi 2 ye ayrılmıştı kenarları şişkin ve pürüzsüzdü Sonra hemen yatağa iyicene yatırdım götünü kendime doğru çevirdim selin ise arkamdan mı yapacaksın diye soruyordu. Hiç bir şey demeden yarrağımı göt deliğine dayadım hafif tükürükledikten sonra sokmaya başladım sert bir şekilde girmek istiyordum Selin öyle bir bağırdı ki sanki ilk kez sikişiyormuş gibi. Biraz daha zorladım hızlı hızlı gidip gelmeye başladım gözleri yaşarmış yastığı ıssırıyordu. Bir süre bu şekilde devam ettim ve sonunda içine boşaldım 2 dakika götünden çıkartmadım. Selin ah ah yavaş, yavaş çıkart diyordu acı çekiyordu.

Daha sonra selinle birer sigara içtikten sonra hemen bunu yatırdım üzerine çıktım bu sefer amcığından sikecektim sikimi eliyle amcığına yerleştirdi. Bacaklarını omuzuma aldım ve gidip gelmeye başladım çok fena zevk alıyordu. Bir süre bu şekilde olduktan sonra boşalacağım dedi bende boşalacaktım hızlandım ve birden boşalacakken çıkarttım göbeğine boşaldım oda çok zevk almıştı. Daha sonra hemen üzerini giyindi hiç bir şey bile söylemeden çekip gitti o günden sonra onu gördüm bana selam bile vermiyordu. Aslına bakarsanız bende o seks’den sonra ondan soğumuştum. İkimiz arasında bir hatıra kaldı. Neyse herkese bol sikişli günler.

0 yorum :

Yorum Gönder