7 Mayıs 2014 Çarşamba

Teyzem Azdırdı Bende Acımadan Siktim




Merhaba arkadaşlar ben Ankaradan Özgür sarışın 1,90 boyu olan 90 kilolarda atletik vücutlu kızların gözdesiyim. Brazzers Hikaye sitesini devamlı takip ediyorum ve bu sene başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Başımdan daha önce bir evlilik geçtikten sonra evlenmekten vazgeçtim tek başıma takılmaya başladım. Bekar evi tuttum yanlış yaşamaya başladı bilirsiniz bekar evleri darmadağın olur o yüzden eve temizliğe annem,kız kardeşim bazende benle aynı yaşta olan teyzem gelir.

Teyzem Nesrin dul 2 çocuklu 1,65 boyu olan 90-60-90 ölçülere sahip bir hatundur. Gene evimin savaş alanına döndüğü bir gün annemi aradım evi temizlemelerini söyledi oda teyzemin geleceğini söyledi bende tamam dedim işe gittim. Ogün işlerim erken bitti saat 14:00 sıralarında eve geldim. Kapıyı açtım içeri girdim ev temizlenmişti. Evi gezerken teyzemin içeride oturma odasında yattığını gördüm üstünü örtmeye gittiğimde eteği açılmış her şey ortadaydı.

Neyse şeytan aklıma girdi ama üstünü örttüm çıktım müzik dinliyordum teyzem geldi nasıl olduğumu sordu bir sohbet ettik. Ne yaptın evde dedi öldüm temizlikten dedi. Bugün uyuya kalmışım her yanım ağrıyor dedi bende gel sana masaj yapayım dedim neyse omuzdu bacaktı derken sırtını ben tam götünün olduğu yere oturdum sırtını ovalıyordum benimki hareketlendi utandım kalktım oda bana kızdı neden bıraktın dedi yoruldum dedim olmaz felan yine bağırdı gel buraya dedim dedi. Bende iyi sen bilirsin dedim ben ovalarken benimki kalktı ama artık yapacak bir şeyim yoktu oda hissetti herhalde biraz aşağı otur dedi bende iyi böyle dedim.

Neyse kalktım bu hala yerde yatıyor ama etek sıyrılmış baldırlara kadar görünüyor içim gıcıklanmaya başladı ama televizyon izliyordum bir yandanda ona bakıyordum baktığımı gördü bir şey demedi kalktı oturdu karşıma bir sigara yaktı niye erken geldiğimi sordu. Bende işler erken bitti dedim sağdan soldan konuşurken benimle şakalaşmaya başladı sürekli yapardık normalde arkadaş gibiydik neyse bu kumandayı almaya çalışıyor kanal değiştiriyordu. Bununla başladık güreşmeye o altta ben üstte o üstte bu benim üstüme çıktı tam sikimin üstüne oturdu kıvranıp duruyor en sevdiğim pozisyondur normalde.

Benimki şahlanmaya başladı kal diyorum kalkmıyordu felan derken baktım bu niyeti bozmuş yok felan desemde hoplayıp duruyordu bende kızdım aldım bunu altıma açtım bacaklarını girdim araya ellerini yukarıya tuttum göz göze geldik öyle kaldık. Ama benimki amına baskı yapıyor oda biliyor bende 5-10 saniye sonra beni öptü devam et dedi. Kala kaldım bir daha öptü hadi ama kırma beni dedi ben hala olayın şokuyla beklerken bu beni öpmeye devam etti bende karşılık vermeye başladım. Sadece sevişiyorduk ama sikimin ucu ıslanmıştı ben yeter artık ileri gitmeyelim dedim bu sefer yine kızdı bana ulan yapacağını yaptın daha ne yapacaksın devam et dedi kalkmaya çalıştım bu sefer o beni altına aldı açtı fermuarı başladı yalamaya ama nasıl elektrikli süpürge gibi vakumluyordu.

Hal öyleyken bende zıvanadan çıktım dur dedim geçtik benim yatak odasına 69 yaptık birbirimizi resmen yiyorduk o dayanamadı orgazm oldu bende gelmek üzereydim dur dedim bi tuvalate gittim işedim geldim. Benimki indi tekrar verdim ağızına kaldırdı bunu yatırdım açtım bacaklarını girdim içine ama nasıl fırın gibi yaktı. Git gel git gel derken boşaldım ama dışarı neyse yattım yanına yaktım bir sigara ama onun elleri rahat durmuyor dedim niye böyle oldu ben dedi seni her zaman beğendim ama biliyorsun bizimkiler karşı çıkardı bende içimde yaşıyordum taki boşanana kadar . Sonra seninle bu günün hayaliyle yaşıyordum dedi ordan buran derken tekrar bu tekrar yapıştı bana dur dedim ama kızdı bana dur deme bana ben yıllardır bu anı bekliyorum dedi bugün sesini çıkartma istemesen bir daha karşına çıkmam dedi.

Bende tamam dedim bu tekrar dudaklarımdan başladı her yerimi yaladı bende duramadım aldım bunu altıma her yerini yaladım sonra 4 ayakta girdim içine pompalamaya başladım orada götü gözüme takıldı sım sıkı duruyordu dedim sen hiç götten verdin mi yok dedi. Ben pis pis güldüm oda olmaz dedi çok acıyormuş diyordu yapma diye yalvarmaya başladı bende hani bugün senin olsun istiyordum dedim bırakta göttende ben gireyim ilk dedim yok felan desemde ikna ettim. İçerden traştan sonra kullandığım kremi getirdim güzelce masaj yaptım deliğinin olduğu yere parmağımıda gezdiriyor duruyordum. Sonra hazırmısın dedim teyzemde dene bakalım dedi yavaş yavaş hamle yapıyordum ama kendini sıkıyordu ve sürekli kayıyordu neyse ben bunu sohbete tuttum kendini bıraktı belinden yakaladığım gibi benimkinin kafasını soktum çırpındı biraz acıyor çek dedi ama tuttum bir kere bırakmam sakın olmasını böyle bekleyeceğimi söyledim neyse biraz daha bekledim.

Sohbet az daha azdaha derken hepsi girdi yanıyor çıkar dedi çıkartırsam bir daha giremeyeceğimi söyledim. Git gel yapmaya başladım git gel derken hızlandım ve içine boşaldım bende uğraşmaktan ondada kendini sıkmaktan hal kalmamıştı. Baktı saate 6 olmuştu hemen toparlandı geç kaldım diye dur dedim aradım annemi dedim teyzemi ben getirecem daha yeni işi bitti bir yemek yiyelim dedim ben bırakacağı söyledim. Annemde tamam dedi biz baş başa güzel bir yemek yedik eskilerden sohbet ettik nesrin benden lise yıllarından beri hoşlanırmış haberimiz yokmuş benimle yatar benimle kalkarmış bunları duyunca üzüldüm. Bunun gözleri doldu bende gittim sarıldım öptüm korkladım derken benimki şahlandı bir kez daha siktim onu oracıkta . Ogün öyle bitti artık devamlı sikişmelerimiz devam ediyor.

0 yorum :

Yorum Gönder