6 Mayıs 2014 Salı

Borcumdan Dolayı Kocamın Arkadaşına Verdim




Merhaba ben serap 25 yaşında 1.70 boyunda 60 kilo civarında 93-62-92 ölçülerinde daha önce amatör mankenlik yapmış 3 yıllık evli bir bayanım eşimim ismi murat oda 27 yaşında neyse hikayeme geçeyim bundan 1 yıl önce muratın işleri bozulmaya başlamış kendini alkole vermişti artık gözü ben dahil hiç bir şey görmüyordu yine bir akşam kapı çalmış serkan muratı sarhoş bir şekilde getirmişti ayakta duramıyordu içeri götürüp yatırdık bu arada serkan eşimin arkadaşıydı serkanda 27 yaşında evliydi serkana kızarak niye içiriyorsunuz buna bu kadar dedim.

Serkan da ben içirmedim beni aradı meyhaneden aldım eve getirdim dedi bende ya kusura bakma sinirlerim bozuk her akşam böyle içip geliyor dedim olsun yenge biz yabancımıyız dedi sonra içeri çağırdım biraz dertleşeyim diyerek ve konuşmaya başladık her akşam böyle içip geliyor ne yapacağım ben bunu işleri bozulmuş kendini içkiye verdi borçları var benimle ilgilenmiyor 6 aydır artık kadın olduğumu unuttum diyerek içimi dökmeye başladım serkan bir süre beni dinledi sonrada tamam yenge ben size yardım ederim ama bir şartla dedi neymiş o dedim seni sikmek istiyorum dedi sen neler söylüyorsun serkan sen muratın en yakın arkadaşısın dedim valla serap her şey bir yere kadar seni ilk gördüğümden beri sikmek istiyorum dedi ben aniden yerimden kalkarak bak bunları murat duymasın öldürür seni çık git evimden dedim serkan tamam sen bilirsin ama düşün biraz dedi ve gitti içeri geçip ağladım ertesi günü kapı çaldı.

İcra memurları kapıdaydı evden eşyaları alıp götürdüler yine akşama kadar ağladım akşam murat yine sarhoş bir şekilde gelmişti muratla biraz bağrıştıktan sonra gitti yattı birden aklıma serkan geldi yardım edeceğini söylemişti ama şartı vardı ister istemez elim amıma gitti 6 aydır yarrak yüzü görmeyen amım sulanı verdi kendi kendime tamam murat efendi sen istedin bunu dedim ertesi günü öğleye doğru sekanın mağazasındaydım serkan bir giyim mağazası işletiyordu serkan beni görünce gülümseyerek ooo yenge hoş geldin dedi hemen kenarı çekip tamam kabul ediyorum ama bütün borçlarımızı kapatacaksın ve bu parayı senden borç olarak aldığımı söyleyeceğim sonra ödemesini istecem dedim tamam sen benim ol herşeyi kabul ederim dedi ve kasaya gidip bir anahtar aldı hadi gidelim dedi.

Bir pasaj gibi bir yere girdik boş dükkanlar vardı alt kata indik deposu varmış kapıyı açıp içeri girdik içeride bir tane çekyat birsürüde koli vardı serkan birden beni kendine çevirerek dudaklarıma yapıştı isteksiz bir şekilde öpüşüyordum birazda heyecanlanmıştım çünkü ilk defa kocandan başka biriyle sikişecektim badimi sıyırıp çıkardı südyenimide çözdüğünde of bee şunlara bak dimdik yerim ben bunları diyerek göğüslerime yapıştı öpüyor ısırıyordu bende yavaş yavaş zevk alıyordum bir yandan da serkan kotumun düğmelerini açmıştı sonra eğilip kotumu dizlerime kadar sıyırdı sonrada tangamı dizlerime kadar sıyırıp off yerim ben bu amı diyerek başını amıma gömdü dil darbeleri atıyordu bende ona yardımcı olmak için bacaklarımı iki yana açmaya çalışıyordum ama başaramıyordum çünkü kot tam dizlerimdeydi daha sonra serkan beni çekyata oturttu kotumu ve tangamı çıkardı.

Sonra ayağa kalkıp üzerindekileri çıkardı çıplak kaldığında yarrağını şöyle bir sıvazlayarak seni hiç böyle bir yarrak siktimi dedi gerçekten kocamın yarrağından daha büyük yarrağı vardı 18-19 santim oldukça kalın ve dimdik havaya doğru bakıyordu hadi ne yapacaksan yap gideyim dedim kızarak ama yarrağı gerçekten hoşumada gitmişti tamam diyerek bacaklarımı iki yana açtı ve tekrar başını amıma dayadı bir müddet sonra ister istemez inlemeye başladım ve kasılarak boşaldım serkan başını kaldırıp gülümsedi ve yukarı çıkarak dudaklarıma yapıştı bu sefer gerçekten isteyerek öpüşüyordum sonra ayağa kalkıp yarrağını gösterdi bende doğrulup bir süre ağzıma aldım sonra taşaklarınıda yaladım daha sonra serkan beni tekrar arkaya ittirdi ve bacaklarımı omzuna koyup yarrağını amıma dayadı yavaş yavaş amıma girmeye başlamıştı 6 aydır yarrak yüzü görmeyen amım yarrağını öyle bi sarmıştıki hiç bırakmıcak gibiydi serkan off harika amın var alev gibi yanıyor dedi bende söndür o zaman alevini dedim bana baktı gülümsedi ve yarrağını amıma köküne kadar soktu ben bir ohh çektim sonra serkan sokup çıkartmaya başladı.

Bende zevkten inliyordum bacaklarımı omuzlarından koltuk altlarına indirip hızlanmaya başladı bende artık ikinci kez kasılarak boşalmaya başlamıştım birden yarrağını amımdan çıkarıp bacaklarımı indirdi döndürüp domalttı arkadan amıma girip sert bi şekilde sokup çıkartmaya başladı bende elimi klitorisime atıp hızlı hızlı okşamaya başladım üst üste boşalıyordum kasıkları kalçama çarptıkça şak şak diye sesler geliyordu sonra birden durup çekyata oturdu bende üzerine çıkıp yarrağını amıma dayayıp oturdum oturup kalktıkça zevkten deliriyordum oda göğüslerimi yalayıp duruyordu birden durarak içime sakın boşalma dedim boşalmam korkma daha gelmedi gerçekten hemen hemen yarım saattir sikiyordu hala boşalmamıştı eşim on dakikada siker boşalırdı sonra bacaklarımın altından ellerini geçirip boynuna sarılmamı istedi dediğini yaptım sonra ayağa kalkıp kalçalarımdan tutup ayakta sikmeye başladı öyle hızlı girip çıkıyorduki anlatamam ben artık zevkten nefes bile alamıyordum birden boşalmaya başladım o sekilde o güne kadar boşalmamıştım kendime geldiğimde serkana öyle bir sarılmışım ki nerdeyse boğulacakmış tekrar beni çekyata yatırıp içime girmeye başladı bir süre sonrada kasılmaya başladığında amımdan çıkarıp kendine 31 çektirmeye başladı.

Boşalmaya başladığında fışkıran dölleri yüzüme gözüme vücudumun her yerine dağılmıştı yerimden birden fırlayarak yarrağını ağzıma aldım serkanda zevkten kasılarak başımı yarrağına öyle bastırıyorduki gırtlağıma kadar dayanıyordu yarrağını iyicene temizledim sonra serkan çekyata oturdu nefes nefese bende yanına oturdum bana dönerek süpersin dedi bende ona sende süperdin yarım saat hiç durmadan siktin beni murat 10 dakikada bitirirdi işini bi sefer anca boşaltırdı sen kaç sefer boşalttın bilmiyorum dedim yerinden kalkarak kolilerin birinden bi tane tişört çıkarıp yüzümü vücudumu silmeye başladı yarrağına baktığımda tekrar hareketlenmiş dikleşiyordu hemen dudaklarına yapıştım yarrağınıda tutup sıvazlamaya başladım yarrağı eski halini alınca hemen üzerine oturup zıplamaya başladım beni bi posta daha pozisyondan pozisyona siktikten sonra giyinip toparlanıp çıktık akşama parayı getireceğini söyleyip gönderdi hemen eve gidip bir duş aldım ve sonra yatağa yatıp o muhteşem sikilişimi düşündüm o yorgunlukla uyuyup kalmışım saat sekiz gibi kapının çalmasıyla uyandım kapıyı açtığımda serkandı içeri girdi.

Murat gelmedimi diye sordu bende o içiyordur şimdi dedim elindeki torbayı uzatıp bütün borçlarınızı ödeyin dedi torbayı alıp kenara attım ve dudaklarına yapıştım çekerek yatak odasına götürdüm beni bir postada orda sikti ve hemen murat falan gelir diyerek gönderdim murat yine sarhoş gelmişti bir şey demedim ertesi günü ayıldığında parayı serkan dan borç aldığımızı tekrar geri ödeyeceğimizi falan anlattım tamam diyerek gittik bütün borçları kapattık şimdi murat gece gündüz çalışıp borcunu ödemeye uğraşıyor bende faizini ödüyorum iki günde bir depoda.

0 yorum :

Yorum Gönder