4 Mayıs 2014 Pazar

Adama Masaj Yaptım Amım Sulandı





Selamlar sex hikaye okuru arkadaşlar ben 20 yaşında güzel ve sarışın genç bir kızım. Yaklaşık 7 aydır masözlük yaptım siz işinizi düzgün yapsanız da karşıdakinin aklı sürekli başka yerde olunca sizinde aklınız bir müddet sonra kayabiliyor. İnternet üzerinden sürekli masözlük ile alakalı reklam yapıyordum. İş yerinin oradan çok müşterilerimiz geliyordu masaj için bir arkadaşım geldi yine internet üzerinden tanıştığım sarışın gözleri yeşildi bakmaya doyamazdınız.

Eleman sıkıntısı yaşadığımızdan seansına ben girdim masaja gidenler bilirler loş ve karanlık şık döşenmiş bir oda tütsüler, mumlar ve doğa sesleri hafif müzikler olmazsa olmazıdır masaj salonlarının. Bunda kişiye masaj yapmama rağmen nasıl utanıyorum anlatamam sonra sohbet ediyoruz aynı zamanda sevgililerden konu açılmıştı. Ben erkek arkadaşımın odunluğundan bahsediyordum oda aşırı bir romantikti. Ben olsam kız arkadaşıma değişik süprizler yapardım gibisinden anlatıyordu. Bu tabi ki elimin altında çırılçıplak sadece havlu var poposunda bir kısmında ve yağladım bir güzel her yerini parmağımın uçlarıyla masaj yapıyordum.

Yalnız masajı çok seksi bir şekilde yapıyordum. Bir süre devam ettikten sonra bana hikaye anlatmaya başladı gözlerimi kapatmamı istedi kendisi de kapatacağını söyledi. Bende kabul ettim sahilde olduğumuzu kendisine orada masaj yaptığımı anlattı. Suların yavaşça ayaklarımıza doğru geldiğini boyumuza ulaştığını ve aynı zamanda yağmurun yağdığını anlatıyordu. Elimden tutup o ıssız adadaki evimize götürdüğünü dans ettiğimizi sonunda da yatağımıza gittiğimizi anlatıyordu galiba beni azdırıyordu ve kalbim küt küt atıyordu.

Elimin altında yakışıklı taş erkek bana bunları anlatıyor konu cinselliğe geliyor ben işimi yapıyorum ama korkmaya başladım gözlerimi açtığım an bence bu hikaye yeterli dedim. O sırada sırtına ve bacaklarına masaj uyguluyordum dönmesini söyledim. Siki kalkmıştı gözüm takıldı ister istemez bu meslekte olduğum için gördüğüm göt ve siklerin sayısını inanın bende unuttum. Hiç etkilenmezdim normalde ama bu farklıydı o an ki atmosfer ben soft masajıma devam etim.Ön bacak daha hassa olduğu için kasıklara yakındır elim bir kaç defa yanlışlıkla sikine değdi gülümsedi bana içten bir şekilde hikayesine devam etti.. Gözlerimi yine kapamamı söyledi bende ona itaat ettim.

Elim daha sık değmeye başladı bende en sonunda kapıyı kilitledim kimse girmesin diye göz kırptım parmak uçlarımla sikine masaj yapmaya başladım o an seks’den çok etkileniyor insan yapmak istiyor yapamıyor özellikle erkeği düşünün bende onu çıldırtmaya karar verdim. Tırnağımız ucuyla sikine hafif dokunuyordum bacak aralarına tırnağımın ucuyla parmağımın ucuyla masaj yapıyordum bu kıvranmaya başladı bana yalvaran gözlerle bakıyordu kulağıma bir şey söyleyeceğini yaklaşmamı istedi peki dedim. Seni bir defa öpebilir miyim dedi o an romantizmi bozmak istemedim ve yaklaştım. Ona aşık olmuş gibiydim oda bana o an öyleydik dünya o ve benden ibaretti sanki.

En sonunda avuçladım ardından ağızıma aldım evirdim çevirdim uyardı beni boşalacağını söyledi göbeğine boşaldı bende ıslak mendil ve peceteyle temizledim hemen kendisini. Biliyorum çok seks içerikli olmadı ama benim hikyem de bu.

0 yorum :

Yorum Gönder