4 Mayıs 2014 Pazar

Şanslı Günümde Grup Sex Hikayem




Merhaba Brazzers Hikaye okurları adım Hakan Mersinde yaşamaktayım. 22 yaşında bir gencim daha önce bir kaç bayanla ilişkim olmuştu ve burada anlatmıştım. Şimdi yeni yaşadığım bir olayı anlatacağım çok süperdi.Kendimden biraz bahsedeyim önce ben 1,79 boylarında Balık etli ama yakışıklı biriyim yüzümde çok güzeldir. Çoğu kız bana yok diyemez çevremde neyse arkadaşlar bir gün facebook’da geziyordum. Bir bayan gördüm oda mersinde yaşıyormuş. Tanışmak için ona mesaj attım ilk başlarda bana ters konuşmuştu pek ümitlenmemiştim. Bayanın adı da sinem’di.

Bir kaç gün sonra o mesaj attı hey hala benimle tanışmak istiyormusun yazmıştı. Bende evet dedim o günden sonra 1 hafta boyunca seviyeli bir şekilde konuşmuştuk. Daha sonra bu konuşmalar telefonda konuşmalara bıraktı ama bir türlü benimle real hayatta görüşmek istemiyordu. Neyse sabreden derviş muradına erermiş ya bekledim. Daha sonra telefondan sonra muhabbetler sex muhabbetlerine çevrilmişti. Neyse arkadaşlar bir gün sinem’le kamerada görüşecektik ve o benim için gece elbisesi giyecek kamera açacaktı. Hiç kamerada görüşmemiştik ve o gün bilgisayarım arızalandı deli olacaktım. İnternet cafeye gidemezdim çünkü kamera açtığında herkes görürdü.

Neyse hemen üst komşumuz Neriman abla vardı. Bekar’dı daha önce başından bir evlilik geçmiş ayrılmıştı. Benim yaşımda oğlu vardı oda üniversite okuduğu için burada değildi. Hemen akılma o geldi yukarıya çıktım. Kamerada bir akrabam ile görüşeceğimi söyledim bilgisayarlarını kullanmak istedim. Oda kabul etti evde kimse yoktu. Neyse hemen bilgisayar odasına geçtim Neriman abla kahve getirdi ben sinem ile konuşmaya başlamıştım. Bir süre sonra Neriman abla geldi ben kapıyı kapatıyorum siz konuşun baş başa bir isteğin olursa seslenirsin hakan dedi tamam dedim.

Neyse bir süre sinemle görüşmeye başladık kamera açtı çok güzeldi ve çok sexi görünüyordu sütyen’de yoktu çok azmıştım. 31 Çekmek istiyordum oda karşımda orgazm olmak istiyordu. İlk başlarda çok korktum çünkü başkasının evindeydim dayanamıyordum ve hemen 31 çekmeye başladım sinemde karşımda orgazm oluyordu ve haporlor çok kısık sesle açıktı sinem inliyordu bende sineme talimatlar veriyordum. Daha sonra bir den kapı açıldı Neriman abla içeri girdi. Beni o şekilde gördü kahve boşunu alacaktım dedi ne yapacağımı bilemedim sinem hemen kamerayı kapadı ve dışarı çıktı. Neriman abla çok özür dilerim dedi. Neriman ablada akraban değilmiy di o neler yapıyorsun öyle dedi. Hemen ayağa kalktım pantolonu giymeye çalışıyordum korkmuştum.

Ama Neriman abla tamam özür dilemene gerek yok normal bir şey diyordu içimin buzları erimişti ve çok azmıştım Neriman abla sikimi görmüştü. Dayanamadım özürler diliyordum neriman ablanın yanına yaklaştım ellerinden tuttum gerçek ten özür dilerim derken Neriman abla dudaklarıma yapıştı bir şok daha yaşamıştım. Karşılık veriyordum Neriman abla ile sevişmeye başladık. Ben dururken sen internet te ne bok arıyorsun dedi bana hemen yatak odasına götürdü ilk önce soydu hemen sikimi yalamaya başladı sonuna kadar yalıyordu. Resmen eridim bittim ben böyle bir sex yaşamamıştım. Çok fena şekilde yalıyor sonuna kadar ağızına alıyordu olgun kadındı. Daha sonra iyicene beni soydu ve kendiside soyundu aman be one vücut süper vücudu vardı beni çok etkilenmişti yaşı 43 yaşlarındaydı ama öyle güzel vücut olamazdı dayanamadım hemen yatırdım bacaklarını araladım. Amcığını ve bacak kenarlarını yalıyordum neriman abla ahhh ohhh hadii hadii diyordu.

İçine girmemi istiyordu daha sonra hemen bacaklarını iyicene araladım sikimi amcığına sürtüyordum o ise iyicene zevke gelmişti beni kendine doğru çekiyordu içime gir içime gir diyordu ve üzerine abandım pompalamaya başladım tüm gücümle onu sikiyordum. Bir süre devam ettik ikimizde o şekilde boşaldık içine boşalmıştım tabi bende. Ogün 3 kez sikiştik. Daha sonra ben eve çıktım. Sinemle de görüştüm durumu telafi ettiğimi söyledim.Bizim sikişmelerimiz Neriman ablayla gizli gizli sürdü. Bir gün sinemle de buluştum onunla da bir ilişki yaşadım daha sonra Neriman abla sinemle tanışmak ve grup sex yapmak istediğini söyledi.

Bende sinemi onun evine götürdüm ilk başlarda biraz korkuyordu sinem’de daha sonra bunlar karşımda öpüşmeye başlamışlardı. Beni yatırdılar 2 side birden yarrağımı yalıyorlardı hayatımda böyle bir sex yaşamamıştım. Hikayem şimdilik bu kadar devamını anlatacağım bu arada aramıza sinem’in annesi de katıldı 3 kadınla grup sex yaşadım yok böyle bir olay 1 taşla 3 kuş vurdum diyebiliriz.

0 yorum :

Yorum Gönder