5 Mayıs 2014 Pazartesi

Komşumuz Ayhan'ın Sikmediği Kız Yokmuş




Selamlar benim adım Mine 19 yaşında genç bir kızım ,172 cm boyunda esmer, ince belli, iri memeli, manken ebatlarında, mini elbiselerle gezinip erkekleri çıldırtan tipte, çıtır bir kızım Seksi çok merak etmekteyim, aynı apartmandaki kız arkadaşım Nurcan,ise 19 yaşlarında 50 kilo 1.70 boylarında iri ve dolgun memeli çok açık seçik giyinen sarışın bir kızdı babası ve annesinden çok korkardı, Nurcan ile birlikte gizlice kendimize belden bağlamalı 22 cm’lik bir vibratör almıştık ancak kullanma fırsatımız olmamıştı, bu nedenle çok merak ederek kendimize mekan aramış ancak defalarca bulamamıştık. 2013 yılının Eylül ayının sonlarında apartmanın zeminindeki deponun anahtarını evden gizlice yürütüp yedekledik ve Nurcan ile Vibratörü denemeye karar verdik, birlikte depoya indik o gün üzerimizde yine kısacık etek askılı bady vardı depoya telefonu video konumuna alıp girdik İçeriden inleme sesi gelmekte idi sessizce sesin geldiği yere gittiğimizde apartmandaki 40 yaşındaki Leyla ablanın depoda bulunan çekyata domalmış olduğunu, kocaman kalçasından yine apartmanda koca yaraklı Ferhat olarak nam salan Ayhan abini dizlerine indirdiği pantolondan Leyla ablanın amına arkadan çakmaya çalışmakta olduğunu gördük.

Sessizce arka taraflarına geçerek kendimize güzel bir yer ayarladık ve net olarak sikişi izlemeye başladık, Ayhan abi 30 yaşlarında 1.90 boylarında devasa biriydi yeşil gözlerine bayılmayan yoktu her yaştan meraklısı vardı Ayhan abi birden yere dizleriyle çömelip Leyla ablanın amını iyice emdi sonra yukarı kalkıp sikini Leyla ablanın amının hizasına getirip sokmaya çalıştı, kolum kadar vardı elimizdeki vibratör küçük ve ince kalıyordu biraz uğraşarak Leyla ablanın follaşmış amına girip var gücüyle vurmaya başladı Leyla abla çok acıyor çık diye inleyerek devam edip üzerinden itekleyip amın dan devasa yarrağı çıkardı Ayhan abinin siki bembeyaz olmuş dik kazık gibi duruyordu ben o azmanı görünce amımı parmaklamaya başladığımla Nurcan ın çoktan vibratörü yaladığını gördüm Leyla ablayı tekrardan çekyata domalttı ve arkadan emerek ıslattığı amın hizasına geçip eliyle kocaman sikini ıslatıp amına sokmaya başladı Leyla abla sarıldığı yerden inleyerek koltuğu parçalayacak gibi sarıldı Ayhan abi yavaş yavaş girip tamamını Leyla ablaya kökledi biz yandan Leyla ablanın amından akan beyaz dölleri görüyorduk o kadar hızlandı ki leyla ablanın amı kocaman yarrağı almakta zorlanıyordu.

Çıkarken amının dudakları yerinden çıkıyor gibiydi 6-7 dakika domaltıp leyla ablanın belinden ve memelerinden asılarak sikmesine devam ettikten sonra çıkıp tekrardan Leyla ablayı kendine çevirip bacaklarını omzuna alıp koca yarrağını sokması hızla gidip gelmesi ve şak şak sesleri ile leyla ablanın inlemesi arasında birden hızla abanıp taşşağı Leyla ablanın götünü kıpkırmızı ettiğini gördük birden belinden çekerek abandı ve Leyla ablanın üzerine yığılıp kaldı 1-2 dakika öyle hareketsiz kaldıktan sonra sikinin ucundan dölleri akarak Leyla ablanın amından çıktı donuna sikini sildikten sonra çıkıp gitti,Leyla abla yerinden zorla kalktı bir iki kez sarsıldı ulan oruspu evladı ağzıma sıçtı amım yanıyor ne yapacam şimdi diyerek sendeleyerek ve yalpalayarak yürüyüp çıkıp giderken ışığı kapattı kapı kapandıktan sonra telefon ışığıyla ışığı yaktım Nurcan vibratörü yere koymuş üzerine abanıp götüne almaya çalışıyordu ne kız azdın mı dediğimde ne azması perişan oldum, annemle yengem de buna sikildi galiba yarağının çok kalın ve uzun olduğunu konuşuyorlardı ama böyle sikmesinden bahsediyorlardı tezgahından geçtikleri belli dedi bana bakarak hepsini çektin değilmi dedi evet dedim ama bacaklarım ıslanmış sanki ben sikilmiş gibi defalarca boşalmıştım Bir gün sonra Cafeye gittiğimde Ayhan abinin yanında muhidimizin en zenginlerinden birisinin 45 yaşlarındaki karısıyla samimice bir birleriyle elleştiklerini gördüm bayanın lavaboya gitmesini fırsat bulup peçeteye Leyla ablayı nasıl siktiğini gördüm ve çektim haber bekliyorum diyerek telefonumu yazıp masasına gittim.

Merhabalaşıp gömleğinin cebine peçeteyi bırakıp çıkıp gittim Gece 23 sıralarında telefonum çaldı demek beni çektin müsaitsen gel dedi bende tamam Leyla ablanın yerine gel dedim ve Nurcanı aradım teli kapalı idi, Faceye baktım açıktı hemen aşağıya gel dedim olmaz dedi bende randevudan bahsederek gelmesini söyledim ama nafile korkuyordum ve tekrar aradım ve gelemeyeceğimi sabah buluşmak istediğimi beyan ettim o gece rüyamda beni defalarca ağzımdan amımdan götümden sikip her tarafımı morartmış gibi gördüm Sabah erkenden duşumu alıp daha çat pat çıkan tüylerimi temizledim amımın ve götümün çevresini bebe yağıyla yağlayıp çantama koydum pempe tanga setimi giyip üzerime eşofmanımı giydim mesaj atıp sitenin dışındaki yolda beklediğimi bildirdim İki dakika sonra gelip aracıyla beni aldı hiç konuşmadık nereye dedi bende senin mekana dedim tamam dedi yola koyulduk bayağı tenha yerleri geçtiğimizde Nurcan aradı bende buluşup gittiğimizi söyledim gelmek istediğini söyledi bende Ayhan a Nurcan da gelmek istiyor dedim bana siz ne istiyorsunuz dedi bende ilişki kurmak istiyoruz dedim yani bizi sikmeni istiyoruz dememle geri döndü, görüntüm kimde dedi bende dedim izledin mi dedi evet dedim ve NUrcanı aldık oruspu öyle giyinmişti ki beyaz gömlek kısacık ekose etek ile arkaya oturduğunda baktığımda altında donu yoktu sadece belden bağladığı gömlek altında pempe sütyen vardı bacağını Ayhan aralayıp baktı siz halen kız mısınız dedi evet dedik o halde kızlar ben sizinle yatamam başıma bela olamayın benim randevularım var hem ben parayı vereni sikiyorum para vermem dedi. Nurcan da annemle yengemden de aldın mı yada Leyla abladan da paramı aldın dedi onlar komşuluk hatırı ve antreman için dedi yani annemi demi siktin dedi evet her ikinizin anasını da siktim binada sikmediğim iki bayan kaldı dediğinde onların da kapalı bayanlar olduğunu anladık.

Bayanları götürdüğü eve bizi götürdü çok güzel döşeli eve gittik burada bize ciddi olup olmadığımızı tekrar sordu biz de kararımızı anlatıp sen yapmazsan vibratörle kendimizi bozacağız diyerek çantasından vibratörü çıkarttı Bize o zaman hadi hazırlanın bakalım ön sevişme sonrasında çayma hakkınız var korkan vaz geçer dedi ve bizi elimizden tutup yatak odasına götürdü kocaman harman gibi yatak vardı üzerine önce beni belimden tutup attı sonra da Nurcanı ben soyunmak istediğimde ben sizi soyacağım demek beni kamerya aldınız öyle mi dedi evet dedik o zaman kamera önünde sikilmek istermisiniz kızlık bozulma anınızı izlersiniz size kızlık zarlarınızı da gösteririm dedi ben hayır desemde Nurcan evet diye ısrar etti bizim telefonlarımızı alıp bıraktı Önce bana kamerayı verdi nurcanı bir hamlede soydu sonra kendisi stipriz yaparak soyundu sadece donuyla kaldı beyaz baksırın içinden kocaman siki taşmış kafası dışarı çıkmış sallanı kalkıp iniyordu Nurcan ı sırt üstü yatırıp bacaklarını ayırıp eliyle amını gösterip iki eliyle Nurcanın amını araladı pembe am dudakları içerisinde beyaz renkli küçücük bir yeri gösterdi kızlık zarı burası dedi bende o kocaman yarrak burdan nasıl geçecek dar dedim işte girerken açılacak ve yarılacak dedi ve Nurcanın eteğini çıkarıp beyaz gömleğini çözüp sütyeni açıp memeleri saldığında taş gibi olan memeleri salındı ve uçları fındıktan büyüktü, Nurcan a kalk dedi elimden kamerayı alıp nurcana verip beni yatırdı itinayla beni soydu aynı şekilde beni inceledi ilk kim istiyor dedi ben dememle tamam kızlar çok kısa sürecek bir seks yapacağız beğenen teker teker ücretini verip gelecek bu firmanın tanıtım reklamı dedi ve donunu çıkardı sikini elime verip hadi boyla bakalım dedi iki elimi birleştirip çevresini zorlukla kavradım aynı şekilde Nurcana da çevreletti sonra kolum hizasına getirdi dirseğimle bileğimin arasını hemen hemen kapatacak boyutta idi ne kadar dediğimde kolunu işaretle sonra bakarsın dedi ve memelerimden başlayarak emmeye başladı sonra bacaklarımı ayırıp amımı aralayıp am dudaklarımın üzerini sıvazlayarak öpmeye içine dil sokmaya ve tükürmeye başlamasıyla ben boşaldım o kadar kasılıyordum ki içimden bir şeyler sel gibi olmuş çoşmuştu derken amımı iyice emdi sonra amımdan akan sıvılarla sikini sıvazladı emmek istermisin dedi ben yok dedim se de ağzıma vermesiyle öğürmem bir oldu bacaklarımı ayırıp terini aldı sikiyle amıma öyle vurmaya başladı ki anlatamam acıdan duramıyordum yüzüme atılan şamardan hızlı vuruyordu derken ammım yediği sik şamarlarıyla uyuşmaya ve şişmeye başladı Nurcanı yanına çekerek ama girişi iyi çek hiç bir şey kaçırma hem amını da parmaklama dedi Amımı ayırıp sikini hizaladı yavaşça başını dayadı derken tekrar boşaldım başım dönmeye ve tansiyonum yükselip kalp atışım yoğunlaştı memelerim nefes almaya çalıştıkça zıplıyordu o emerek sakinleştirmeye çalışırken ben ölecektim amımın üzerinden sikini çekip ayrıldı çok korkuyorsun bırakayım dedi ben devam et dedim.

Yine sikini amıma dayayınca nefes alamıyordum o kadar heyacanlanmış duramıyordum Nurcan korkuyorsan önce beni siksin dedi ben dayanamıyorum ilk beni siksin ama böyle uzatma birden sok dedim tamam kendini bana bırak gözlerini kapat şimdi hastanede iğne olduğunu düşün diyerek amıma sikinin başını dayayıp bol bol tükürüyordu bir kaç kez dedi girmedi bende çantamda bebe yağı var onu sür dedim o çok yakar mahvolursun bana kendini bırak demesiyle ben gözlerim yumdum amımın dudaklarını eliyle iyice gerdi sikinin başını zorla yerleştirdi sert kazık gibi alev topu halindeki ve oynayan başını yerleştirip itmeye başladı biraz uğraştı ve lop diye am dudaklarımı aşıp başı içeri girdi yavaş yavaş ilerliyordu amımın içeriye toplanıyor zannettim ve bir yerde tıkanma olmuş gibi sert baskı oluştu, biraz aynı noktada ileri geri yapmaya başladıkça ben alıştım bir daha sarsılarak orgazm yaşayıp boşaldım, devam etsene dedim şu an kızlık girişindeyim bundan sonrasının dönüşü yok zevkini al hafif canın yanabilir dedi bende çok korkuyordum şu an rahatım hadi dememle kalçamı elleriyle sıktı sonra iri elleriyle belimi sıkıca kavradı gidip gelmesi hızlandı amımdan bir şeylerin aktığını hissettim elimle kontrol ettim ve beyaz renkli sızı yı gördüm biraz gidip geldikten sonra birden hızla bastırıp beni sikine çekmesi bir oldu hepsi bir hamlede girmiş canım yanıyor avazım çıktığınca bağırdım için yanıyor alev topu halindeki kocaman yarrak içimdeydi taşağın göt deliğime vurmasıyla hepsinin girdiğini anladım elimle kontrol ettiğimde dışarıda bir şey kalmamıştı biraz bekledi yani bir dakikanın üzerinde içimde sabit olarak bekledi nefes alamıyordum beni biraz hafif olarak tokatladı gözümü açtığımda üzerimde devasa bir adam vardı kalkıp bakmak istedim geri çekilip saçımdan tutarak merak ettin değilmi tüm karılar ne kadar girdi diye bakar dedi ve ayağa kalkıp doğruldu amım yarılmış, hafif kıllı siki amımda kaybolmuştu derken gidip gelmeye başladı.

Çıktıkça amım sikinin peşinden çıkıyor gibi hareket ediyordu o an kondom kullanmadığını gördüm elimle sikini kontrol ettim taş gibi girip çıkıyordu ne var dedi şapkası yok dedim haaa dedi olsun bir şeycik olmaz alışık içine akmaz dedi uyuşmuştum ne kadar siktiğini hatırlamıyorum ve birden çıkıp memelerimi birleştirip saçımı tutup ağzımı meme hizama getirip birden boşalmaya başladı menileri gözlerime kapattığım ağzıma yüzüme atıyordu o kadar sıcaktı ki anlatamam birden iki yanağımı sıkıp ağzımı açtırdı meme aramdan çıkıp geri kalanı ağzıma boşalttı ve çenemi kapattı hadi yutmazsan boğulursun dedi zorlanarak hepsini yuttum az tuzlu olan menisi bir müddet sonra tatlı krema gibi oldu hepsini yalayıp yuttum sonra sikinin kafasını yalayıp temizleyip yuttum kalktığımda ise bacaklarım uyuşmuş,çarşaf kan gölüne dönmüş, amımın kızarıp morarmasını gören Nurcan sikilmekten vaz geçmişti, Ayhan biraz dinlendi ve duşunu aldı sonra bana pişman olup olmadığımı sordu bende pişman olmadığımı Nurcan ın da sikişmek istediğini söylememle Nurcanı da aynı şekilde sikti saatin 16,40 olduğunu görmemizle ayrılmak istedik çünkü sabah dokuzdan bu zamana kadar ikişer kez sikildik Halen binada fırsat buldukça sikişiyoruz, görüntülerimiz elimizde çünkü ben Nurcan sikilirken kameradan Cd yi almıştım Harika bir sikicimiz var.

0 yorum :

Yorum Gönder