6 Mayıs 2014 Salı

İnternette Tanıştığım Adamın Karısını Siktim




Merhaba ben İstanbul’dan murat yaşım 23 En büyük zevkim evli çiftlerle üçlü sex yaşamak. Bunun içinde sürekli nette evli çiftlerin kanallarına girer chat yapardım.Yine bir gün chat yapmak için nete girmiştim.Kısa bir süre sonra bir beyle yazışmaya başladık. 35 yaşlarında evli İstanbul’dan bir beydi. Uzunca yaşadığım olayları anlattım. Oda bana eşini ve fantezileri anlattı. Sonra çıkması gerektiğini söyledi eğer telefon verirse arayacağını belirtti.Bende cep telimi verdim.Sonra netten çıktım ve dışarıya doğru yürüyüşe çıktım. Kısa bir süre sonra cebim çaldı numara gizliydi açtım nette tanıştığım beydi biraz konuştuk. Eğer bu gece müsaitsen seni arayacağım ve sana bir sürpriz yapacağım dedi. Tabi dedim ben telefonunuzu bekleyeceğim dedim ve kapadık.

Ben geceyi iple çekmiştim. Telefon çaldı yine numara gizliydi. Telefondaki adamdı bak sana dediğim sözü tuttum dedi ve eşiyle konuşmamı istedi. Bayan alo dedi bende konuşmaya başladık gerçekten harika ama utangaç bir ses tonu vardı sexi ve iç gıcıklayıcı. Daha sonra adam aldı bak biz şimdi sevişmeye başlayacağız ve sevişme seslerimizi dinlemeni istiyorum dedi. Ben aptallaşmıştım.Ve sevişmeye başladılar sesler harikaydı sesler beni mahvetmişti.Gerçekten kadın harika sikişiyordu. Bende bu arada kadına 31 çekerek dinletiyordum. İkiside boşaldılar ve bana bunu reel olarak seninle yaşamak istiyoruz dediler.Ama önce sana güvenmemiz lazım dediler.Bir sürede telde konuştuktan sonra buluşmaya karar verdik. Ben buluşma yerine erken gidip nescafe söyledim. Ama içim içimi yiyiyor du nasıl bir insanlardı,nasıl bir fantezi yaşayacaktık acaba.

Kısa bir süre sonra bir adam yaklaştı ve yanımda durdu ve ismi söyledi bende buyrun dedim. Adam tanımadınız herhalde ben telefonda konuştuğunuz beyim dedi. Hemen kendimi toparladım ve ayağa kalktım buyrun dedim oturduk ve muhabbet ettik.Adeta olacakları bana adeta anlatıyordu adam bu arada eşinin türbanlı ev hanımı, 30 yaşında biraz şişman ama fantezi delisi bir bayan olduğunu söyledi. Ben adeta azmıştım şişman ve türbanlı bayanlar hep ilgimi çekmişti.Kendisinin kamuda çalıştığı ve ilk kez üçlü sex yaşayacaklarını ve tedirgin olduklarını söyledi. Ben onu ikna edebilmek için elimden geleni yaptım.Bu arada telefonda konuştuğunuz beyin cebi çaldı konuşma bittikten sonra arayanın eşi olduğu durumun nasıl gittiği sordu telefonda konuştuğunuz bey gayet olumlu gittiğini ve misafirimizi eve getireceğini söyledi. Ben şaşırmış o derecede mutlu olmuştum.hesabı ödeyip bir taxi çevirdik ve bir apartmanın önünde durduk 4 kata çıktık ve dairenin ziline telefonda konuştuğum bey bastı.

Kapıyı harika bir kadın açtı Tam aradığım özelliklerdeydi. İçeri buyur edip salona aldı bizi.Daha sonra telefonda konuştuğum bey televizyon açtı bayan çay servisi yaptı başı ve giyimi kapalıydı.Çayları tazelemek için karısı mutfağa gittiğinde nasıl beğendin mi eşimi dedi .Benim nutkum tutulmuştu adeta.Harika dedim gerçekten tabi elbisenin üstünden diye bir laf çıktı ağzımdan utanmıştım şahsen çünkü daha 10 dk olmuştu eşiyle tanışalı.Adam hoşuna gitmiş ve elbisenin altını da görürsün korkma dedi ve bekle beni dedi.Bir süre sonra yatak odasından beni çağırdıklarını duydum.Kalktım yerimden ve odanın kapısını açtım Adeta kanım donmuşu deminki o kapalı örtülü kadın kırmzı renk sütyen ve tanga kilotla mükemmel bir makyajla yatakta oturuyordu. bey hadi bakalım hünerlerini görelim dedi ben kadının yanına oturdum .Biraz çekingen olduğu her halinden belliydi.Ben çekingenliğini atmak için omuzları yalıyor kulağına hoş sözler fısıldıyordum Elimi amına kaydırdım tangasından bızırını okşama başladım az sonra amı sulanmuştı Yatağa sırt üstü yatırıp tangasını ve sütyenini çıkardım Geçekten biraz şişman ama süt gibi beyaz vucudu vardı karısının.Boynunu,kulak memelerini ve göbeğini yalamaya başladım. Daha aşağılara inerek kasıkları yalıyordum.

Hızlı bir şekilde titremeye başlamıştı kadın.Daha aşağılara inerek amını açıp bızırı emiyor biraz uzun olan burnumu amına sokuyordum.Sonra göt deliğini emmeye başladım, kadın kendinden geçmişti. Ayağa kalktım ve soyundum ve sikimi ağzına doğru götürüp ağzına verdim biraz acemiydi ama yinede iyi yalıyordu bir süre sonra bacaklarını omuzuma alıp sikimi hızla amına daldırdım kadın çıldırmıştı adeta. Demin utangaç olan kadın şimdi sik beni kocacağım amımı dağat ohhhhhh diyordu hızlanmıştım ikimizde sarsıla sarsıla boşaldık. Kocası 31 çekerek bizi seyrederek boşalmıştı. kadını azdırıyordum Artık kıvama gelmiştim doğruldum kocasıyla göz göze geldik başını salladı anlamıştı karını götünden sikecektim sikimi göt deliğine dayadığım da kadın anlamış kendini öne atmıştı ama benim dayanacak gücüm kalmamıştı. kocası yanına gelip karısına korkma bebeğim canın acımıyacak diye teselli ediyordu. Ben belinden tutup hızla yarrağımı götüne ittirdim.

Kadın bağırmamak için yastığı dişliyordu.İyice göt yanakları açıp kocası da yarrağımın nasıl karısını götünü sikmesini görmesini sağladım. Bir elimle memelerini okşuyor diğer elimle de parmağımı amına sokup çıkarıyordum.Sarsıla sarsıla ikimizde boşaldık kocası açılmış götü bir kezde ben sikeyim dedi bir kezde o karısının götünden sikti. Akşam oluyordu banyoya girdik bir kezde kadın küvette domaltarak amından sikitim kadın gerçekten çok azgın ve iyi sikişiyor du. Ben izin isteyip evden ayrıldım Bir kaç kez buluşup sikiştikten sonra kocasının tayini çıkmış taşınmışlardı bayağı uzağa gitmişlerdi tanışmak isteyen evli çift ve bayanları bekliyorum istediğiniz zaman arayabilirsiniz. güzel anlar basit bir selam ile başlar

0 yorum :

Yorum Gönder