6 Mayıs 2014 Salı

Köydeki Yengem Uyuyordu ve Ben Onu Siktim




Merhaba arkadaşlar ben mert boyum 1.79 yaşım ise 18 geçen yaz başımdan geçen hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Bu olay köydeki yengem ile başımdan geçmiştir. Yengem çok tatlı kalçaları mükemmel kapalı güzel bir kadındır. Bu olay geçen yaz tatili için köye dayımlara gittiğimde gerçekleşmişti. Tatiller başladığında dayımgile haber vermeden köye tatile gittim. Dayım köy korucusu beni görünce hepisi sevinmiş onlara büyük bir süpriz olmuştu. Bu arada dayımın karısı beni çok sever.

Geldiğim gün vaktimi onlarla geçirdim ve akşam olmuştu dayım ise iş yeni başlıyordu korucu olduğu için sabaha kadar köyde nöbet tutuyorlardı. Gece olduğu için yat vakti gelmişti ve sıcak olduğu için damda yatıyorduk. Dayımın küçük kızı ve yengem ben damda yatacaktık. Dayımın yatağı boş olduğu için yatak istemedim onun yatağında yatarım dedim. Yengem tam bir afettir çok güzel götü vardır. Yengem de beni çok sevdiği için dibime yattı.

Daha sonra gece uykum kaçtı uyandım yengeme baktım yengem sereserpe yatıyordu. Üzerinde etek vardı ve tişortla kalmıştı. Dayanamıyordum çünkü arkası bana dönüktü kalçaları ortaya çıkmıştı birazda etek sıyrık olduğu için pürüzsüz bacakları karşımdaydı. Biraz ona doğru yanaştım hafifden belinde ellerimi gezdirmeye başladım tir tir titriyordum çokta korkuyordum daha sonra hafifden kalça kısımlarına elimi gezdirmeye başladım yumuşak ve dolgundu. Bir elimlede sikimi oynuyordum yengem ise hala uyuyordu. Daha sonra hafifden ellerimi iyicene gezdirmeye başladım. Artık iş işten geçmişti. Eteğini hafifçe sıyırmaya başladım yengemin altında siyah bir kilot vardı eteğinin altından kalçalarını okşamaya başlamıştım.

Yengem hala uyuyordu ve yengem yüz üstü döndü bacaklarını açtı acaba uyanık mı diye baktım hala uyuyordu dayanamadım ne olursa olsun dedim ve bacak aralarına geçtim yalamaya başladım kilodunun üzerinden dil atıyordum. Daha sonra yengem uyandı ve gözleri bana bakıyordu ama hiç bir şey demiyordu ben ise parmaklarımla amcığına baskı uyguluyordum yengemin nefes alışverişleri hızlanmıştı galiba bir şey de demiyecek gibiydi. Hemen yarrağımı çıkardım tükürükledim kilodunu biraz sıyırdım ve bacaklarının arasından hafifçe sikimi soktum yengem ihhhhh ahhh dedi bundan daha çok zevk alarak git gele başladım evet yengemi sikiyordum yengem beni izliyor ve inliyordu bir süre sonra hızladım iyicene yengemin amcığı sulanmıştı ve ikimizde boşalacaktık üzerine abandım olduğum gibi bütün dölümü içine boşaltım. O andan sonra bir suçluluk duygusu oldu hiç konuşmadı benimle bende hemen yanına uzandım yıldızları seyretmeye başladım.

Aradan 1 saat geçti ben yarin için korkuyordum yengem yerinden kımıldadı ve gözlerimi kapattım. Yengem hemen bana yanaştı ve şortumdan sikimi çıkarttı oda beni uyuyor sanıyordu ve sikimi yalamaya başladı . Ben hemen gözlerimi açtım saçlarını tuttum sikime baskı uyguluyordum. Yengem ile deli gibi ağızına alıyordu bir süre sonra çocuğa baktı çocuk uyuyordu ve eteğini çıkarmadan kucağıma oturdu eliyle sikimi yerleştirdi. Evet yengem üzerime oturdu git gel yapmaya başladı elleri göğüsümdeydi yengem kucağımda git gel yapıyor sürtünüyordu.

Yengem daha sonra benim üzerime yattı ve memelerini yalattırmaya başladı meme uçlarını ıssırıyordum daha sonra yengem domaldı arkasına geçtim pompalamaya başladım. Bir süre sonra 2 mizde boşaldık ve yere yığıldık. O günden sonra tatil bitesiye kadar yengemle 10 defa ilişkiye girdik hepside çok güzeldi şimdi bu yaz tatillerinde tekrar gitmeyi düşünüyordum ki güzel haber geldi yengem 1 aya kadar bize tatile gelecekler. O zaman geldiğinde yazlıkta kalacağız annemgil olmayacak bakalım o gün yaşananları yine anlatacağım herkese bol sikişli günler.

0 yorum :

Yorum Gönder