4 Mayıs 2014 Pazar

Liseli Kız Esra Tam Bir Kaşardı




Merhaba Brazzers Hikaye sitesi okurları. Adım Tolga 25 yaşındayım Bundan 3 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. O zamanlar üniversitede okuyordum okuduğum üniversitenin aşağısında bir lise vardı ve buradan bir kız devamlı oradan geçerken beni kesiyordu yani devamlı bana bakardı. Bir gün cesaretimi toplayıp bu hatunla konuşayım dedim. Yanına gittim hoş beş derken tanıştık adı Esraymış benden hoşlanmış oda benimle tanışmak istiyormuş.

Biz konuşmaya başladık ilk başlarda telefondan konuşuyorduk daha sonraları ise cafe’lere takılıyorduk. Zaman geçtikçe de kendini yavaş, yavaş bana bırakıyordu. Her fırsatta dışarda olsun kuytu köşelerde olsun sevişiyordik. Daha ileriye gittik ve telefonda sex muhabbetleri yapmaya başlamıştık. Baya bir zaman geçtikten sonra esra’yı eve davet etme fikri aklıma geldi. Bekar ve öğrenci eviydi kimse evde yoktu ve o gün esra’yı eve davet ettim.

Niyetim esrayla gerçek bir ilişki yaşamaktı. Eve girer girmez esra ile sevişmeye başlamıştık aslında ben hiç bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Esra dünden razıymış tabi benim haberim yok. Duvara yapıştırdı beni öpmeye başladı bir elini sikime attı ve sikimle oynamaya başlamıştı. Daha sonra sikimi sıvazlıyordu ve sikimi aşağı yukarı okşamaya başlamıştı ben ise çok fena tahrik olmuştum baştan beyinden çıkmıştım. Hemen üzerimdeki şaşkınlığı atarak elimi eteğin altından içeri attım. Elimle vajinasını okşamaya başladım vajinası şişkindi 1 parmak kalınlığındaydı amının kenarları. İç çamaşırları pembe sırılsıklam olmuştu.

Bu sefer esra’yı ben duvara yapıştırdım aşağı eğildim ve kilotunu kenara sıyırdım ve pürüzsüz yeni traşlanmış amcığı karşımda duruyordu önce yavaş, yavaş am dudaklarını yalamaya başladım. Vajinasının üzerinde daireler çizerek amcığının içine dil darbeleri atmaya başlamıştım. Esra ise inlemeleri fazlalaşmıştı. Bir süre sonra aniden yalarken esra boşalıyorum demesine kalmadı boşaldı. Daha sonra sikimi ağızına almak istedi vermedim zaten zonkluyordu inceden tadına baktırarak bir sakso çektirdim. Daha sonra esra’yı kucakladım ve benim yatağın üstüne attım ayak bileklerinden boynuna kadar her yerini yaladım.

Esranın göğüsleri limondan biraz daha büyük göğüs uçları fındık kadar emiyor ve somuruyordum. Arada sırada ıssırıyordum esra çok fena zevk’e gelmişti. Hatunu yüz üstü yatırdıktan sonra belinin altına yastığı verdim am ve göt deliği karşıma çıkmış. Çok güzel görünüyordu önce kremsiz ve kuru kuru göt deliğine biraz abandım ve başı anca girmişti ama çığlık atıyordu esra daha sonra bir anda o sıcacık göt deliğine sikimi köklediğimde esra fal taşı gibi gözlerini açtı ve bağırmaya başladı. Daha sonra ben hafif tempo ile git geller yapmaya başlamıştım. Esranın götünden sikmem ona acı veriyordu bir süre sonra acılar yerini zevklere bırakmıştı.

Esra bir süre sonra Vajinasından sikmemi söylüyor resmen bana yalvarıyordu. Esra amcığını siktiresiye kadar atla karayı seçti o şekilde o gün amcığından da siktim duşa girdik yıkandık. Daha sonraları Esra ile ilişkilerim devam etti bir sonraki hikayem’de onları da sizlerle paylaşacağım bol sexli günler dilerim.

0 yorum :

Yorum Gönder