4 Mayıs 2014 Pazar

Eşim Beni Aldattı Bende İntikam Aldım




Selamlar herkes ne kadar gerçekleri yazıyor burada anlamam ama bir gerçeğimi anlatmak istiyorum sadece. Adım Hasibe bu yaşadığım tamamen gerçektir. Lise mezunu biriyim tam görücü olmasa da bir evlilik yaptım ve eşimle şu ana kadar ciddi bir sorun yaşamadık. Ufak tefek eşimin gece hayatımızdaki bencillikleri haricinde. neyse detaya geçeyim ben 40 yaşında iri yapılı biriyim 1.73 boyunda ve 84 kilo esmer ama mavi gözlü biriyim. Eşimin bencillikleri haricinde sorun oluşturacak ya da aldatma gibi bir düşünce eğilimim şimdiye kadar asla olmadı. Lakin bir an kötü haber alana kadar bir gün ben uykudayken eşim işteyken eşime bir telefon gelmiş ve eşim eve gelmişti.

Çok görüşemediğim hatta sorunlar bile yaşadığım dayım denilen kişi iş kazası geçirmiş ve yoğun bakıma alınmış bu haberi ben uyuduğum ve telefonum kapalı olduğundan eşime iletmişler. Eşim de bana deyince açıkça şok olmuştum haber sonrasında. Eşim hemen beni otogara götürüp 10 dakika bulmadan arabaya bindim yola çıktım.3 gün memlekette kaldım komada olduğundan yapacak bir şey olmadığın için geri döndüm. Sabah 8:15 gibi gelmiştim eşim işte olacağından aramadım ve eve gittim. Eve girdiğimde iğrenç bir manzarayla karşılaştım. Bir kadın kocam ve bir erkek vardı çıplaklardı. .Beni gördüklerinde ben bağırıp çağırıp odama gittim. Kadınla erkekler gittiler bende eşimi kovdum gitti.

Akşam eşim gelince sordum detaylı anlattı daha önceden internetten görüştüklerini ve buluştuklarını anlattı. O günden sonra eşimle hep ayrı yattık 13 gün boyunca. Bir akşam bilirsiniz erkeklerin özür yemekleri falan vardı. .Yemeğe çıktım hayatımda öyle bir lüks ortama götürmemişti o ana kadar eşim o gün masadan sadece bir kez kalktım ve olay öyle gelişti. Hiç şık giyinmemiştim uzun kapalı bir giysim vardı sakarlığım dan yürürken etek ucuma basınca bel kısmından sökük olmuştu ve bunu oradaki garson yada komi denilen koruma kılıklı gençlerden biri görmüştü. O anda koşup gelerek belimden aşağı sarkan kısmı tutarak bana yardım etti bende tuvalete gittim oradan eşimi arayıp bana giysi getirmesini söyledim ve ben bekledim.

Eşim gelene kadar adının sonradan rıza olduğunu öğrendiğim genç bekledi beni ve o çocuk iç çamaşırımı falan da görmüştü baya beklerken ben giysimi yukarı kaldırırken o da yardım edip kaldırmaya kapatmaya çalışıyordu o an karar verdim bu gence numaramı vermeye verdim de. Bir cumartesi günü aradı ama uygun değildim sonra ara dedim kapattım. Pazartesi günü saat 9 gibi aradı ve bana numaranı neden verdin dedi. Bende seninle açıkça yatağım evimde dedim. O genç ben eve gelmem macera aramıyorum bela hiç dedi ve olmaz deyip yüzüme kapattı. Çarşamba günü ben aradım ve evin uygun olduğunu hiç bir sorun olmayacağına ikna ettim. Eve geldiğinde amacınız ne kafa bulmak mı gerçekten de ilişki mi dedi. Bende elbette ilişki dedim ve yanına gittim aman halen tek bir hareket yoktu ondan hiç dokunmuyor öyle duruyordu.

Saate baktım eşimin normal olarak gelirse gelmesine 20 dakika kalmıştı biraz daha bekleyip yanına gidip oturdum bir müddet elleme çabasındayken ben itirazları devam etti güvenmediğinden sonra ikna oldu ve biz sevişmeye başladık harike tek vücut olarak seviştik epey süre sonra ona sordum nasıl olsun diye oda bana sen nasıl istersen dedi. Bende gidip kucağına oturdum sürtündüm sonra elimle içime aldım ama tam kalkmamış bir alet vardı altımda uğraşırken yarı kalkık halde içime aldım oynarken üstünde eşim geldi zaten geleceği saati bilerek uygulamıştım bunu.Eşim içeri girince beni aniden itince yere düştüm ve kaldık hepimiz. İlk söz eşimden geldi demek intikam alıyorsun. Bu söz çocuğu hepten benden soğuttu ve iğrençsiniz diye bağırdı. Ben çocuğun yanına gidip oturdum ve sarıldım o anda kocam yanıma gelip kolumdan tutarak çekmek istedi.

Bende defol dedim ve herkes ayrı yere oturarak herkes sustu. Sonra eşime yandaki duran küçük bir para bandı vardı onu alıp fırlattım ve sordum hemen nasılmış diye ? Konuşmadı tabi suçunu bildiğinden sonra bana karışamazsın deyip gencin kucağına çıktım rıza beni itiyor ellemiyordu bir müddet kaldım sonra ben onunla tek taraflı sevişmeye başladım. Mal kocamın suçu belliydi bir şey diyemiyordu epey zaman sonra tepki gelmeyince rıza da beni ellemeye başladı. İndim yarağını emdim daha sonra orada yatırıp üstüne çıktım ve hızla zıpladım rıza heyecandan boşalamıyordu devam ettim üstünde ve içime boşalttım. Sonra eşim bitirin artık bu maskaralığı dedi bende hayır bu olmadı zevkle bir kez daha sevişecem deyip rızayı odaya götürdüm ve onu çokça bir süre emdim sonra domaldım geç arkama dedim. Zorluyordu ama aleti geri kıvrılıyordu eşime seslenip gel destek verip bu iş güzel bitsin yada hep devam edecem dedim sonra eşim de destekleyince rıza işini görmeye başladı. Ama yine tutuk ve tedirgindi ben biraz daha uzanıp üstüme çıkarak basmasını sağladım ve zevk ortamı da oluşunca devam etti ve boşalması oldukça geç olduğundan 2 kez ben boşaldım. O gün öyle bitti intikamımı aldım.

0 yorum :

Yorum Gönder