14 Mayıs 2014 Çarşamba

Kankamın Karısına Pompaladım




Merhaba Brazzers Hikaye okurları ben istanbuldan erkut arkadaşım ferdi ile iyi anlaşırdık eşide çok samimi ve cana yakın birisiydi birgün arkadaşım evde uyurken eşi çocuğuda alıp parka çıkmış gezmeye. arkadaşım gececi olduğundan uyuması normaldi kendisi valee idi bilmeyenler için açıklayayım vale clüblerde veya otellerde araçları park edene denir.. neyse arkadaşımın eşini parkta görünce zaten ağzımın suyu aktı

çünkü kısa boyu dolgun gögüsleri ve o koca kalçaları beni her zaman azdırmıştır. bir bankta oturuyordum arkadaşımın eşi oğlu ile oynuyordu oğlunun adı emir. emir yapma emir etme diye hep çocuğa bağrıyordu. bende uzaktan onları izliyordum emir gerçekten yaramaz bir çocuktu annesinin hep göğüslerini açmak istercesine boynuna sarılıyordu ve o dolgun göğüsler yerlernde sallanıyordu buda bana daha çok zevk veriyordu onları izlerken sikimin kalktığını hissettim

hemen oturduğum yerden kalkıp arkadaşımın eşinin yanına gittim adı çiler. merhaba çiler hanım dedim oda bana merhaba erkut dedi ve tokalaştık emir beni görür görmez kucağıma atladı erkut abi erkut abi diye daha küçüktü ama adımı söyleyebiliyordu. arkadaşımı sorduğumda uyuduğunu bende çocuğu parka çıkardım hem hava alayım dedi. ve bende beraber çocuğu oynatırız dedim hemen güldü olur tabi dedi. ve emir annesinin kucağına zıplayıp yine açtı göğüslerini ben hemen bak şu yaramaza aynı babası dediğimde çiler

bana gülümseyerek evett tıpkı babasıı ama babası uyurken o hep uyanık ama dedi kaldı ben anlamıştım çilerin isteğini emir bir anda ağlamaya başladı ne oldu demeye kalmadan çiler uykusu geldi bebeğimin diyerek kucağına aldı. ben gayet masum bi şekilde istersen bize gidelim uyut bizde sohbet ederiz dedim. ve çiler hemen olur diyerek koluma girdi tenini tenimde hissettigmde.. huylandım bir an ama o daha çok beni kendine çekti kucağında çocuğu kolumda yürüyoruz gögüslerini hissediyorum off içim eriyor resmen.. neyse biraz ileride olan evime vardık hemen çocuğu yatırdı. başladık sohbette sen neler yapıyorsun diye lafa girdi çiler ben de ne yapayım hep aynı çalış dur uyku bile yok falan. uyu istersen sende diyince ben olmaz misafirm var uyumam dedim güldü benmiyim misafir dedi evet dedim. ben arkadaşının karısıyım dedi. ben tabikide öylesin dedim. misafir sayılmam diyerek lafına devam ettii.. erkut beni sakın susturma bu konuşmalarda aramızda kalsın. seni hergün görüyorum ferdiyle konuşurken bana baktığını görüyorum gögüslerime kalçalarıma dediğinde yüzüm kızardı nasıl anladıki derken

bir anda elini sikimde hissettim kavramıştı resmen.. bende sana bakıyordum. seni çok istiyorum erkut dedi ve dudaklarıma yapştı bir anda öpüşmeye başladık çiler altımda ben üstünde birbirimizi yiyorduk resmen bir ara emir ağlar gibi oldu gidip bakmamı istedi kalkıp baktım içeri geldigimde çiler üzerinde ne varsa çıkarmş beni bekliyordu yanına yatmaya kalmadan hemen sikimi tutup agzına aldı nasıl emiyor offf köküne kadar bogazına sokuyordu. çokmu hoşuna gidiyor dedigimde evet ferdi benim agzımı hep dolu tutar yoksa çok konuşurmuşum diyerek devam etti..

bu hoşuma gitmişti kocasına yaptıgı muameleyi hizmeti bana yapıyordu. agzını sikerken çiler geliyorum dedim gözlerime bakıp boşal dercesine kıstı o gözleri. anladım istedigini ve agzına boşalmaya başladım hepsini yutuyordu özlemişim beee diyordu nasıl yani dedigimde kocası ferdinin de önceden yutturdugunu ama artık yutturmak istemedigini söyledi ben hergün yuttururum sana dedigimde mecbursun zaten diyip tekrar agzına aldı offf bu kadının agzını sikmek bile çok zevklyidi tam agzına ikinci postayı attım. yuttmaya çalışıyordu telefon çaldı arayan ferdiydi nerdesin eve gel dedigini duydum.

çiler parktayım emiri gezdiriyorum diye cevap verdi.. ve hemen ben gitmeliyim ferdi uyanmış dedi. bende bunun devamını isterim dedim.. ferdi işe gitsin bize gel devamı var dedi ve emiride alıp arkadaşım ferdinin yanına evlerine gittiler..

Tepkiler:

0 yorum :

Yorum Gönder