4 Mayıs 2014 Pazar

Kuzenim Mine'yi Zorla Siktim




Merhaba arkadaşlar herkse bol seks hikaye’li günler. 19 yaşındayım bu anlatacağım olay 1 ay önce gerçekleşmiştir. Ben bir gün evde tek başıma oturuyordum annem teyzemin kızını iki günlüğüne bizde kalsın diye bize getirmişti. O gün geldiğinde ben işteydim telefonuma mesaj geldi bankadan annemi çağırıyorlardı. Bende gidince söyledim annemde acele şekilde apar topar bankaya gitti. Kuzenim mine ile beraber yalnız kalmıştık evde. Aslında annem mine’yide götürmek istedi ama mine gitmek istememişti. Banka biraz uzaktı babam’da o gün fabrikada gece vardiyasındaydı.

Neyse ben hemen markete gittim içeçek ve yiyecek bir şeyler aldım ama aklımda o gün kötü bir niyet yoktu. Mine’de biraz kaşarlanmış bir kız diyebilirim. Daha sonra sohbet etmeye başladık sohbetimiz sevgilisi hakkında konuşmaya başlamıştık. Ben ise ona iltifatlar ediyordum. Daha önce biriyle birlikte olup olmadığını sordum saçmalama dedi yok öyle bir şey yaşamadım yaşamam da diyordu. Utanıyordu bende onu odama götürmek istediğimi bir şey göstereceğimi söyledim o ise benim durumumdan şüphelenmişti çünkü bende azmıştım itiraz ediyordu. Biraz zorladım kolundan tutup kaldırmaya çalıştım o ise tokat attı tokattan sonra dayanamadım ve dudaklarına yapıştım o ise ne yapıyorsun ne yapmaya çalışıyorsun diye bağırıyor çağırıyordu.

Bende mineye 2 mizinde istediği şeyi yapıyorum dedim. Daha sonra mine olmaz diyordu bir odaya kaçtı bende arkasından koştuk kapıyı kilitlemesine fırsat vermedim kapıyı tutuyor itekliyordu bende ne olur aç kapıyı diyordum. Daha sonra açtı o yalvarıyordu yapma lütfen ne olur diyordu. Bende sus sessiz ol dedim bir şey olmayacak sessizce ufak bir şeyler yaşayacağımı söyledim. O bağırmaya başladı hemen tuttum ağızını kapadım. Yaz olduğu için üstünde askılı bir tişört vardı. Hemen çıkarttım ve göğüslerini okşamaya başladım hem bağırıyor hemde inliyordu. Ev müstakil olduğu için sorun olmuyordu altında kısa şort vardı bunu zorla çıkarmayı başardım ve o muhteşem kırmızı kilotu ile kalmıştı.

Hemen yere yatırdım ve üzerine çıktım altında tepiniyordu ses çıkarma bir şey olmayacak diyordum daha sonra çok çırpındı ama nafile daha sonra göğüslerini yalıyordum bir elimlede amcığını okşuyordum. Amcığı pürüzsüz tertemizdi. Daha sonra bu sesi soluğu kesti sadece tavana bakıyordu ellerini serbest bırakmıştı hemen aşağıya indim ve amını yalamaya başladım ben yaladıkça o zevke geliyordu. Titremeye başlamıştı bana karşılık veriyordu dudaklarıma yapıştı anın tadını çıkartmak istiyorduk ikimizde. Daha sonra o beni yere yatırdı sen istedin dedi.

Daha sonra sikimi çıkardı ağızına aldı yalamaya başladı sonuna kadar alıyordu tecrübeliydi ben ise saçlarından tutup bastırıyordum göğüsleri bacaklarıma değiyordu. Daha sonra dayanamadım sırt üstü bunu yatırdım bacaklarını araladım ve sikimi bir çırpıda içine soktum bakire değildi hepsi girmişti dardı ama çok güzeldi mine yandım diyordu. Daha sonra git gel yapmaya başladım mine sırtımdan tutuyordu ve tırnaklarını sırtımı kazıyordu sanki inliyordu. Sok daha çok sok diyordu ahh ohhh hadii diyordu beni kendine doğru çekiyordu.

Boşalmak üzereydim daha sonra bunu koltuğa doğru domalttım arkasından girdim gil gel yaptıkça minenin göğüsleri sallanıyordu bir süre daha devam ettikten sonra tam boşalacak ken çıkarttım ve sırtına boşaldım mükemmel bir sex deneyimi yaşamıştık. O gün 1 kez daha sikiştik ondan sonra her hafta bize geliyor. Sevgili olduk durmadan sikişiyoruz. Herkese bol sikişli günler.

0 yorum :

Yorum Gönder