16 Mayıs 2014 Cuma

Açılışta Siktiğim Mini Etekli Kız




Adanadan okan ben yasim 33 bir gun aracimla gezerken bir is yerinin acilisini ve oradaki izdihami farkettim ne oluyor diye baktim ve minyon tipli kapali bir bayani farkettim cok hos ve guzel bir bayandi acilista tatli almaya calisiyordu.bende indim arabamdan bayan nereye ben oraya gidiyordum birden yarragim fuze gibi oldu. Surtunup duruyordum bayanda bunu anlayinca siradan cikti baska yere girdi bende arkasindan biraz surtundum artik oda istiyor

gibiydi ve kendini geri itekliyordu.ve tatli sirasi bimisti parka oturdu yanina gidip durumu anlattim ve gizlilik icinde surecek bir arkadaslik istedigimi soyleyip numarami yazip verdim istedigin an ara diye arradan 10 gun kadar gecti yabanci numara aradi oydu ve telde gunlerce konustuk esi alkolik oldugu icin cok mutsuzmus adi elif 43 yasindamis esi yurd disina cikmis korkuyorum evde tek kalmaktan misafirim olurmusun dedi evet dedim adresi verdi kapi aralikti girdim iceri gene kapali giyinmisti dar kiyafetler vardi uzeerinde biraz yemek sohbet derken hava karardi cay demlemek icin mutfaga giti ve bende arkasina gecip surtunerek gobegini tutup ensesini opup cok istedigimi soyledim ses cikmadi yqrragim fuze gibi olmustu esarbini cikardim ustunu soydum bende ustumu cikqrdim ve opup koklamaya basladim onunu dobderdim elinden tutup odaya gectik dudaklarini yaladim dilimle bogazini ensesini goguslerini yaladim egildim gobegini amcigini yaladim.

bacaklarini parmaklarini topuklarini yaladim o inliyordu arkasina gecip baldirindan beline omozunu kollarini pqrmaklarini avucunu yalqdim.o inliyordu sadece egildim bacaklarini araladim amcik sulanmisti ben egilip kafami yukari kaldirdim amida got deligide agzimdaydi yaliyordum cok tatliydi of be muhtesem askim yaliyordum ami gotu o dayqnamadi beni yataga yatirdi ben de uzandim yarragimda tutup tam amina sokaxakken kendimi asagi cektim ce birden agzima oturdu git gel yaparak yuzumu sikiyordu agirligini verek o cok tatli ya askim am yalamak saatlerce cok guzel bir duygu yalatmak isteyen bayanlar yas kilo sorun degil sme qtin ararim 05416636510 sobra inliyerek agzima bosaldi hepsini ictim.sonra o agzina alip sakso cekti yuzune fiskirarak bosaldim sonra elif i yatirdim ve yarragimi amcigin derinligine sokup dakikalarca sikti o yeter dedikce siktim yarragim girip girip cikiyordu icinde ben de sarsila sarsila bosaldim amin derinliklerine ayaga kalktim kycagima alil duvara yaslayip oylece siktim dudaklarim gogusleri yaliyarak oh muhtesem askim ikimiz de yataga gecip o vaziyette uyuduk sabah oluncada tekrar tekrar sikistik simdi o tasindi birini ariyor.

0 yorum :

Yorum Gönder