6 Mayıs 2014 Salı

Emre Beni Çıplak Gördü




Merhaba Brazzers Hikaye , ben Asya 20 yaşındayım. istanbulda modellik yapıyorum ve ankara’da okuyorum. Sarışın buğday tenli 65 kilolarında 1.78 boylarındayım normalde mersinliyim. Ailemden ayrı yaşıyorum bekar evimiz var neyse bir gün ajanstan telefon geldi. Ajans bir şirketini ankaraya taşıyacakmış patron benden bir şey istedi bizim şirketteki Emre’nin benim evimde 3 hafta kadar kalmasını istedi. Emre 23 yaşında 1.85 boylarında 70 kilolarında kumral yeşil gözlü hafif sarışın bir çocuk çok tatlı ama nişanlı bildiğim kadarıyla nişanlısıyla araları çok da iyi değil çekimlerde anlatırdı hep.

Emreyle ajansın anlaşmalı olduğu bir otelde kalmıştık daha önce çok da iyi anlaştık. Emre bana göre çok iyi sıcak bir arkadaş olarak gelmişti otelde o gece emreyle gece yarılarına kadar sohbet ettik benim üstümde şort ve askılı bir şey vardı südyen takmayı unutmuştum emrenin dikkatini memelerim çekti emre o gece beni çok azdırmıştı ama bir şey yapamam dedim çünkü nişanlıydı. Emre 2 gün sonra ankaraya geldi geleceği saati bilmiyordum ben tam banyodayken kapı çaldı kapının deliğinden baktım ve emreyi valizlere gördüm. üstümde bornoz vardı bir şey olmaz deyip kapıyı açtım nede olsa çekimlerde o şekilde çok gördü.

Emreee hoş geldin deyip sarıldım Emre hoş bulduk dedi ve içeri girdi valizleri almak için yere eğildim ve bornozun kemeri pat diye çözüldü memelerim ve amcığım her yerim ortadaydı çok utanmıştım emre güldü biraz ya ne gülüyosun deyip yastık fırlattım salona geç sen ben geliyorumm dedim odama gittim rahat bir elbise giydim ne südyen taktım ne de tanga giydim. Salona gittiğimde emre oturmuş beni bekliyordu emrenin karşısında ki tekli koltuğa oturdum ve bacak bacak üstüne attım emre çekimde değiliz asya dedi ve güldü emre her şey ani oldu o yüzden bu haldeyim dedim emre de hiç sorun değil dedi ve tekrar güldü emre elbisenin arasından gözüken amıma baktı neyse emre ben bir seçimi kurutup geliyorum ondan sonra yemeğe çıkarız dedim oda kafasını sallayarak olur dedi.

Ben odama gittim 5 dakika sonra emre geldi üstüm çıplaktı amım sulanmıştı hissettim birden emre oha asya dedi efendim dedim ve güldüm emre dudaklarıma yapıştı ve nişan yüzüğünü çıkarıp attı yatakta üstüme çıktı çok ateşli öpüşüyorduk emreninki kalkmıştı birden avuçlamaya başladım üstünü çıkardı yalıyorduk birbirimizi 69 yaptık hiç girilmemiş tap taze amına girmemi ister misin dedi bende hala bekliyor musun diye sordum bi anda girdi sürekli gidip geliyordru içimde orgazm olacağım emre dedim biraz daha bekle dedi ben sabrettim sikini çıkardı amımın klitorisiyle oynamaya başladı çok zevkliydi öpüştü orayla sonra bir kez daha sokunca ikimizde aynı anda boşaldık yanıma yattı ama hala amımla oynuyordu çok zevkliydi sonra ikimizde banyoya girdik bir posta orda boşaldık ve duş aldık ikimiz üstümüzü giyindik ve yemeğe çıktık ve o gece tam 6 kere boşaldık diğer hikayeleri de emreyle yazıcaz sizlere sex li günler dilerim

0 yorum :

Yorum Gönder