6 Mayıs 2014 Salı

Liseli Ece'ye Bodrumda Çaktım




Merhaba Brazzers Hikaye sakinleri:) Ben cenk. Size başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Lisede bodrum katta kızların soyunma odasının anahtarını yürütüp öğle arasında anahtarcıya kopyalattm. Okulda artık bir sex odam vardı sırada sex partnerimi bulmaktaydı bende tabiki okulun en azgını eceyi sikmek için can atıyordum.

Ece 1.70 boylarında sarışın siyah gözlü diri göğüsleri olan sexi bir hatun. Mesajlaşıyorduk ve gayet cinsel konuları konuşuyorduk. Manstürbasyonlarını anlatıyordu. bomba göğüsleri ve mühemmel bir götü vardı. ona konuyu anlattım ve hiç düşünmeden kabul etti. Plan şuydu: O gece okulda kalacaktık hemde o odada… ailesinden izini koparmış orospu. çıkış zilinden sonra bodrum kattaki odaya saklandık. Okul kilitlendikten sonra rahattık. hava kararana kadar yemeğimizi yedik çantadan getirdiğimiz. zula var yani. Benim oğlan yerinde durmak bilmiyor. ne olduysa o anda ece oğlanı ellemeye başladı. bakalım anlattığın kadar varmıymış dedi ve çıkardı pantalonumu. 2 dakika saksoyu çekti. porno film izlediğinden heralde mükemmel yalıyor.

Sakın boşalma bak dedi başka planlarım var dedi:) sıra bendeydi okul gömleğini çıkardım ve siyah sutyenli göğüsleri karşımdaydı. Çekinme hadi yala dedi. Ben böyle meme görmedim dipdiri göğüslerinin tadı inanılmazdı. odadaki spor minderinin üzerinde çırılçıplak halde sevişiyoruz mükemmel bir ortam. Ben artık amına girmek için çıldırıyordum. Hissetti sanırım. Bakireyim ona göre dedi ben şaşırmıştım bu orospunun bakire olmasına. tamam dedim ve yavaş yavaş soktum. İçin köz gibi sıcaktı biraz zorlandım ama girdi. Kanın sıcaklığı yarrağımı bi hoş yaptı. Ece çığlık çığlığa. Ben hızlanmaya başladım ece evet evet devam et mükemmelmiş bu dedi.

Üzerime çıktı çılgın gibi zıplıyordu mükemmel göğüsleri karşımda sallanıyor boşalmamak için zor tutuyordum kendimi. Altıma aldım ve başladım git gele. Artık dayanamıyordum ve doruk noktasında patladım içinde… Eceden ses yok. Mükemmeldin içime geldin demi dedi evet dedim güldüm. Neyse sorun değil dedi. amına baktım döller akıyordı. peçeteyle akanları sildi.Anladım ki gece uzundu ve içine patlamama bişey demiyordu. o gece Tam 5 kere içine boşaldım. Uyuyakaldık tabi. sabah telefonun alarmını kurduk kalktık etrafı düzelttik çıktık. sabah insanlar okula girmeye başladı herkes sınıfına girdi.

Hiç bir sorun yoktu taaa ki 2 ay sonra ecenin hamile olduğu haberi gelene kadar…. eceyle kafede bulştk anlattıdurumu ben tırsanzi olaylarındayım kız evlencez diyo. siktr git dedim al şu parayı kürtajını ol. Tabi eli mahkum gitti oldu. özel biyerde yaptrmış.hiç bi sorun yok dedi. ohhhhh çektim:) Vee arkadaşlar eceyle şuan aynı üniversitedeyiz ve sevgiliyiz. Onu bozduktan sonra nedense bırakamadım sanırım evlenicez. Mutluyum abiii yaaa:)

Tepkiler:

0 yorum :

Yorum Gönder