5 Mayıs 2014 Pazartesi

Halamı Bir Anda Sikmeye Başladım




Merhaba arkadaşlar ben anadolunun bir kasabasında yaşamaktayım. Size başımdan geçen halam ile yaşadığım süper seks hikayemi anlatmak istiyorum. Halam 1,57 boylarında 60 kilolarda güzel bir kadındır. Halam evlidir fakat çocuğu yoktur.Dediğim gibi bizim buralar kasaba köy gibidir. Herkes tarım ve hayvancılıkla uğraşmaktadırlar. Eniştem ise tüccar kendisi devamlı şehir’de oluyor. Şehir dışlarına çıkıyordu neyse hemen hikayeme dönmek istiyorum. Bir gün kendi evimde çay içiyordum halam geldi eniştemin olmadığını hayvanları yemlettirmek için yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi.

Bende halamı kırmadığım tamam halacağım dedim üzerimi giyindikten sonra ahırın yolunu tuttum. Halamla beraber ahırda 1 saat zaman geçirdik bütün işlerimizi bitirdikten sonra halama eve gitmem gerektiğini söyledim halamda kesinlikle kabul etmeyeceğini evde yemek yaptığını yemek yiyeceğimizi söyledi bende halamı tekrardan kırmadım ve üzerimi değiştirmek istediğimi söyledim evin yolunu tuttum. Evden sonra tekrardan halamın yanına gittim. Eve girdiğimde halam duş almadığını duş aldıktan sonra yemeklerimizi yiyeceğimizi söyledi ve üst kata duş almaya gitti. Bende halam duştan çıkasıya kadar televizyon izlerim diye salona geçtim televizyon izlemeye başlamıştım.

Aklıma türlü türlü şeyler geliyordu çünkü banyodaki su sesi dışarıya kadar geliyordu sanırım kapı biraz aralıklıydı. Daha sonra şeytan beni dürttü banyonun kapısına doğru yöneldim kıyık olan kısmından içeriye baktım halam duş alıyor her tarafı köpüklü ve çıplaktı . Benim küçüklük duramadı tabi hemen uyandı bende daha sonraları tekrardan bu anı yaşamak istediğim için hemen oracıkta fotoğraf çektim. Fotoğraf çektikten sonra salona geçtik yemeklerimizi yedik evime gittim.Aklım hep halamdaydı fotoğrafına bakarak 1 hafta boyunca 31 çektim onu sikmeliydim sikmekte istiyordum. Daha sonra elimdeki bu fotoğraflarla halamı tehtit eder sikerim diye düşünüyorum da yaptım saten bunu.

Bir gün annem’gil tarlaya gitmişlerdi bende halama telefon açtım eve gelmesini söyledim halamda bize geldi. Oturma odasına geçtik ve telefonu çıkardım resimleri gösterdim halam bana ters, ters baktı ve bir tokat attı. Ne yaptığını zannediyorsun sen dedi bende benimle birlikte olmazsan bu fotoğrafları herkese gösteririm dedi gitmek istedi elinden tuttum halam mutfağa doğru kaçtı. Mutfakta köşeye sıkıştırdım önünden sarıldım ve koca güzel götlerini ellerimle sıkmaya başladım halam ise beni ittriyordu. Fakat bir erkek karşısında başarılı olamayacağını bilmesi gerekiyordu. Daha sonra halam tamam bırak 1 kez olacak dedi ne yapmamı istiyorsun dedi bende yere çömelmesini ve aletimi ağızına almasını söyledi ilk başlarda hayır olmaz dedi midem bulanır dedi ve almaya başladı.

Yavaş yavaş yalıyordu halam . Daha sonra hemen tuttum kanepeye yatırdım etek vardı onu sıyırdım beyaz bir kilotla kalmıştı daha sonra sütyeninden memelerini emmeye başladım sikimde halamın vajinasına değiyordu o kendini kasmaya başlamıştı. Direk kilodunu çıkarttım sikimi tükürükledim. Daha sonra var gücümle halamın amcığına girdim. İlk başlarda yavaş yavaş giriyordum daha sonra hızlandım bir süre devam ettikten sonra halam domaldı arkasına geçtim kalçalarından tutuyordum domaltarak sikiyordum. O ise altımda inliyordu ahhh ohh diyordu ve ben arkadan pompaladıkça halamın iri gögüsleri yerinden oynuyordu. Bir süre devam ettikten sonra bu şekilde bütün menilerimi halamın amcığına boşaldım.

Biraz mola verdikten sonra halama götten’de sikmek istediğimi söyledim fakat kabul etmiyordu. Zorladım halamı ters yatırdım ve göt deliğine tükürdüm. Sikiminide kaldırdıktan sonra yavaş yavaş zorda olsa göt deliğine girdim çok acı çekiyordu ama çokta zevk aldığı belliyordu. İnlemelerinin sesi çok yükselmişti o gün 2 kez daha birlikte olduktan sonra halamla sevgili gibi olduk. Haftada 3,4 kez sikişiyoruz. O bu durumdan hiç rahatsız değil bende değilim gerçek sex hikaye sitesine teşekkür ederim.

0 yorum :

Yorum Gönder