7 Mayıs 2014 Çarşamba

Bu Sefer de Teyzemi Dağ Evine Götürüp Siktim




Merhabalar Arkadaşlar daha önce teyzemle ilk ilişkimi anlatmıştım. Kendisinede okuttum çok hoşuna gitti şimdi bu hikayeyi yazarken yanımda, onunla birlikte yazıyoruz. Sizlere kocaman sevgilerimizi gönderiyoruz.

İlk hikaye olan Teyzem Azdırdı Bende Acımadan Siktim sex hikayesi için tıklayın.

İlk hikayemde teyzemi eve bıraktıktan sonra Nesrin her gün bana gelir olmuştu bende kızıyordum.Çok ilgi ve dikkat çekiyoruz diye. Daha sonra 1 hafta gelmedi sonra telefon açtı Boluya gidelim mi dedi bende olur dedim. Cuma günüydü saat 17:00′da al beni dedi.Neyse bana bir adres verdi oraya gittim, gittim ama karşımdaki hatun öylesine manyaktıki ağızım açık kaldı resmen. Saçları yapılmış Güzel bir mini etek,gömlek,çeket süper bir iş kadını olmuştu.

Oracıkta teyzeme resmen hasta oldum arabaya bindik sür hadi dedi tamam hanımefendi diyerek yola koyulduk. 2, – 2,5 saatte boluya varmıştık. Bir arkadaşının dağ evi varmış oraya gittik. Yiyecek,içeçek alışverişimizi yaptıktan sonra eve girdik. Tabi ben eve girer girmez bunu kapının oraya sıkıştırdım. Teyzemde dur gece bizim diyordu ama bende duracak hal kalmamıştı.

Başladım boynundan hemen düğmelerini açtım memelerine oradanda amına indim ama nasıl pırıl,pırıl ve altında kilot yoktu ben başladım yalamaya ama bende kudurdum oda kudurdu. Sonra o beni duvara yasladı aldı benimkini ağızına ama ben dayanamadım öyle bir yalıyorduki oracıkta ağızına boşaldım ve hepsini yuttu. Dilini dudağında gezdirdi immm. Süpermiş diyor iltifatlar ediyordu. Neyse daha sonra yemek hazırladık yedikten sonra içmeye başladık.

Güzel bir şömine vardı karşısında çok romantik bir vakit geçiyorduk, Ortamda çok romantikdi. Biz tekrardan sevişmeye başladık bu sefer anlaşmalı oldu ikimizde birbirimizi yalamadık yerini bırakmayacaktık. Önce ben başladım dudaklarını öpüyor oradan boynuna iniyordum. Oradan memelerine ve her yerini yalıyordum göbeğinden amına bacaklarına ayağına kadar geldim. Sonra o çıktı benim üzerime aşağıya kadar yaladı ama ne yalamak yıkadı beni resmen sonra ben bir tuvalete gittim işemeye soğuk suylada yıkadım benimki tekrardan çöktü teyzemin yanına tekrar gittim bir daha seviştik bacak arasına geçtim yavaş,yavaş sokuyordum nesrinde uçuyordu bende uçuyordum çıkarttım altta ben geçtim biraz daha sonra domalttım birazda o pozisyonda siktikten sonra nesrin hafiften titremeye başladı bende gelmek üzereydim ve aynı anda ikimizde patladık.

Ben yere yığıldım kaldım kıpırdamaya dermanım yoktu şöminenin yanında uyuya kalmışız sabah bir gıdıklanma ile uyandım bir baktım nesrin benimkini ağızına almış yalıyor. Benim küçüklükte bu yapılana sessiz kalmadı ve ayaklandı. Ayağa oturdu üstümde zıplayıp duruyor bende memelerini avcumda okşuyordum 10-15 dakika sonra nesrin sanki şoka girmiş gibi titremeye başladı korktum çıktım içinden bu ilk defa bir kadının bu kadar şiddetli boşaldığını gördüm öylede kala kaldı nesrin sonra topladı kendini aldı tekrardan benimkini ağızına boşalttı. Sonra dudağıma bir öpücük kondurdu az önce yaşattığın zevk için canımı bile veririm sana dedi hayatımda hiç almadığım kadar zevk aldım dedi.

Çıktık dışarıya biraz ormanda gezdik temiz hava beni dürttü kuydu bir yerde teyzemi yatırdım yere bir postada orada siktim eve geldik yemek yedik zaman geçirdik pazar günü akşama kadar 8 posta sikiştik resmen enerjim sıfırlandı. Ankaraya döndüğümüzde nesrinle artık karı koca gibiyiz ama kimsenin haberi yok aslında aileme bu konuyu söylesem mi diye düşünüyorum ama elimden gider diyede korkuyorum neyse bir sonraki hikayemi nesrinin bana bir arkadaşını siktirdiğini anlatırım .

0 yorum :

Yorum Gönder