4 Mayıs 2014 Pazar

Baldızım Beni Azdırdı Bende Onu Siktim




Merhaba Brazzers Hikaye okuyucuları adım Bülent Samsunluyum 178 boyunda 80 kg 32 yaşında biriyim. Anlatacağım olay ise bir kaç gün önce yaşandı Baldızım Aysel 25 yaşında, esmer 165 boylarında balık etli birisidir Evlenmeden önce yanımızda kaldığından bazı şeyleri çok konuşmuştuk, vücudunun her yerini de biliyorum çaktırmadan dikizlerdim bazende kalçalarını ve memelerini mıncıklar o da zevk alır ileri gitmezdik. Evlendikten sonra gelmez olmuştu tek yakalama fırsatım olmamıştı. Kayınvalidemi araç tuttuğu için köyden hastaneye getirmek için uyku ilacı almıştım bunu bir seferinde baldızımla birlikte kayınvalideme içirmiştik ve üç saate kadar deliksiz uyumuştu.

Eşim ve çocuklarla birlikte hastanede yatan kaynanamı bakmaya gittik ve tabiki baldızım Ayselin evinde kaldık, hanım bir gece hastanede bir gece de baldız kalıyordu, bir akşam hanım hastanede kalmış eve gelirken baldızım uyku ilacından daha kaldı mı dedi bende ne olacak dedim lazım dedi Bende kız ne işine yarayacak ki dedim ya enişte lazım verecen mi vermiyecen mi pazarlık yapma dedi bende torpidodan çıkartıp 4 lü kısımdan verdim ve hemen sütyen içine koydu bende fırsattan istifade ederek düşük omuzlu penye içindeki memesini ellemek istedim ve tokadı yedim evliyim artık onların sahibi var haddini bil dedi ve eve gidene kadar konuşmadık Vakit iyice geçti bacanakla tavla oynarken çay nescafe derken bayağı zaman geçmiş bacanak sabah işe gideceğim diyerek yatmak istemişti bende baldızdan Aysel soda varmı dedim evet enişte dedi o zaman bacanağım Selami bana da getir dedi, Bu arada selami ise 28 yaşlarında hımbıl tipli biriydi inşaat firmasında ara eleman olarak çalışıyordu sodayı içtik ben odama çekilip laptopa takıldım yarım saat kadar sonra baldızım Aysel üzerinde üst kısmı transparan siyah renkli, memelerin ucunu zor kapatan göbek çukuruna kadar açık askılı, alt kısmı kırmızı gıçını zor örten kombinezon gecelikle geldi, o memelerini o kadar açıkta görmemiştim çok iri de dolgun sütyensiz olarak dik duruyordu.

Altında ise sadece amının çizgisini kapatan pembe renkl tangası vardı Ben ne yapıyon kız çık dediğimde bacanağın iki tane hapı içti sabaha kadar uyur sende sabaha kadar bana lazımsın diyerek kucağıma gelip oturdu ve usta şekilde sikimi sıvazlamaya başladı hadi enişte şunu çıkar artık yanımızda kimse yok ve senle sabaha kadar sikişip kalın yarağını amımın derinliklerine almak koca ellerinde hamur olmak istiyorum dedi ve üzerindeki kombinezonu indirdi Sadece daracık tangasıyla kaldı amı kabarmış, dudakları açılmış am arasına kaçacak gibi olmuş arkasını döndüğünde ise amı kabak gibi görünüyordu derken ben yerimden kalkıp pantalonu çıkarıp üzerimdeki kazağı çıkarmamla bana yapışıp göğüs kıllarımla oynamaya başladı donumu indirip eliyle sikimi sıvazladı ve eğilip ustada emmeye başladı gırtlağına kadar içine alıp nefessiz kalana kadar yapışıp hepsini yutuyordu Sikim salya ile dolmuş ben üstten memelerini elliyordum, sikimin çeverisini saran salyaları iyiye yayıp sikimi eliyle sıvazladı ve artık şunları kavuşturalım diyerek beni yatağa iteleyip bacaklarımı birleştirdi tangasını yana çekerek üzerime gelip şahlanan sikimin üzerine gelip birden amını sikime hizalayıp tek hamlede oturdu daracık amının içine sikim kırılmadan girdi derin bir oh çekti ve zıplamaya başladı 5-6 dakika şahlanarak zıpladı ben memelerini ovup emmeye çalışıyordum ama baldızım doğrulmama fırsat vermeden inip çıkıyordu ben boşalıyorum.

Çık dememle belimden tutup kendine çekerek tamamen abandı amını sikime öyle basıyordu ki kendimden geçip var gücümle amının derinliklerine boşalırken o da sasılarak boşaldı enişte aynı anda boşaldık gördün mü dedi biraz daha üzerimde kaldı sikim iyice öldü ve çıktı amından külçeler halinde dölüm aktı onları donuyla silip içine toparladı ve elimden tutarak hadi banyoya dedi Banyoda ılık su altında tekrar kıvama geldik ve lavaboya dönerek eskiden olduğu gibi kalçamı tokatla mememe asılıp içime sok bakalım az mı 31 çektirmiştim sana zevkini şimdi al demesiyle bacağını aralamam la baldız öne eğilip domaldı bu pozisyonu iyi uyguladı demek hep böyle siktiriyordu ben amına yerleşmemle bacağını çamaşır makinasının üzerine attı şekliyle pompalamaya devam ettim ne kadar arkadan pompaladığımı bilmiyorum bacaklarım ve belimde ağrıma başladı ben çıktım hadi içeri geçelim dedim Tamam ama çıkma beni kucağına alıp götür dedi bende memelerini kavrayıp kucakladım banyodan çıkıp bana hazırlanan odaya geçerken yok ora olmaz hadi yatak odama dedi içeri sikim amında, elim memesinde kocaman kalçaları iler geriye abanarak ileri geri yapınarak içeri girdik ben itikleyip yere düşürdüm hemen yerden kalkıp bacanağımı yana çekti külçe gibiydi hemen yanına yatıp bacaklarını aralayıp divanın dip kısmına geldi, onun boyu burdan sikmeye yetmiyor hadi bakalım devam demesiyle yerimi alıp pompalamaya devam etmemle baldız bacaklarını omzuma kaldırıp daha vahşice sikişmeye devam ettik saate baktığımda gece üçü gösteriyordu hışımla amına yine boşaldım üzerinde bayağı yattıktan sonra kocasının yanına sıkışıp beni yana çekti ve öylece yattık Sabah erkenden kaldırmasını söyledim sabah uyandığımda baldızım yine üzerime çullanıp kendisi gidip geliyordu.

Ben sadece kaldırmıştım bacanağıma baktığımda horlayarak uyuyordu derken yine boşaldık Bana hadi yerine git dedi bende emri uyguladım sabah bacanağımın dürtmesiyle uyandım bacanak uyuya kalmışım servis kaçtı arabayı bana ver sen sonra gelip alırsın dedi ve gitti ilerleyen vakitte baldızımın öpücüğüyle uyandım hadi duşunu al da gel dedi ben duşa girdim kurulandım çıkışta geldi üzerinde gri daracık eşofman altı vardı daracık götte don yoktu tekrar arkadan sarılıp indirdim elimle amını sıvazladım sulandı sele gibi akıyordu sıvıları toparlayıp göt deliğini parmakladım itiraz etti oraya senin ki girmez bacanağın ki seninkin yarısı kadar yok zor giriyor demesiyle ben hep am olacak hali yok sabaha kadar hep ama koydum dememle sikimi göte dayamam bir oldu ben bastıkça o kaçacak yer aradı başını zor bela soktum biraz bekledim baldız yavaşça harekete başladı ben de artık hızla gidip gelmeye başladım ve göt deliğine tamamen boşaldım duşa birlikte girdik ve orada sabun ve köpükle hem amdan hem götten yine sikiştik takatimiz kalmamıştı Ya enişte ben mi seni çok istemişim yoksa sen benimi bu nasıl sikişti anlamadım doyamadık birbirimize dedi Üç gün daha uyku ilacı bitene kadar sikişe devam ettik adet görmesiyle ara verdik ve biz ayrılıp eve geldik hala baldızımı dört gözle sikmek için bekliyorum o ise sürekli amının resimlerini çekip gönderiyor 3 G ile o bana amını bende sikimi gösterip telefon aracılığıyla sikişip bağıra bağıra boşalıyoruz.

0 yorum :

Yorum Gönder