7 Mayıs 2014 Çarşamba

Hasta Ziyaretinde Sikiş Hikayem




Adı Sema 28 yaşında 7 yıllık evli,175 cm boyunda esmer gamzeli ve zayıf yapılı makyajlı kapalı bir bayanım Eşim Sedat ise mobilya imalatçıdır geceleri geç gelir erkenden uyur sabit olarak cumartesi geceleri erken gelirse sikişirdik Anlatacağım olay ise Nisan ayının ilk haftalarında yaşadık Komşumuz ani kalp krizi geçirmiş hastanede yatıyordu eşim geç vakitlerde ziyarete gittiğimizde apartmandaki diğer komşuların tek araçla erkekler olarak geldiklerini gördük hoş beş derken yine 25 yaşlarında Ayhan isimli komşumuz da geldi selam sohbet derken erkekler Gazinoya gitme konusunda anlaştılar benim için de taksi çağırdılar saat 23. olmuştu Hastaneden çıkacağımız sırada Ayhan geldi araçlarda sıkışıklık varsa yanıma isteyen gelebilir demesiyle eşim maden bulmuşcasına ya koçum şu benim karıyı da zahmet olmazsa götürsene biz arkadaşlarla eğlenmeye gideceğiz dedi.

Ayhan ise bir beni tepeden ayağa kestikten sonra hafifi gülümsemeyle ne zahmeti vazifemiz demesiyle o meşhur fıkra aklıma geldi bende gülümsedim Eşim ile diğerleri araca binip uzaklaştılar bir kaç dakka sonra geldi ön tarafa buyur etti ben de uzun gömleğimin altındaki daracık taytımla öne geçip oturdum oturunca tayttan bacaklarımın beyazlığı belli oluyordu biraz konuşmadık sonra ben söze girdim hala bekarsın ne aman evlenecen dedim o da kariyer yapalım dedi Kariyer derken karısız kalırsın dedim o da en kolayı o şimdiye kadar mahrumiyet olmadı dedi nasıl birlikte olduğun biri mi var dememle bir çoğu var bu devirde erkek tek kadına kadın da tek erkeğe mahkum olmamalı derken evlilik çocuk derken ben de çocuğun erken olduğunu hayatı yaşamak istediğimizi söyledim bana eşin hayatını yaşıyor ya sen dedi ben em küm etsem de bana bak bu gece eşin ve arkadaşları gazinoda hatunlarla felekten gün çalacaklar sende eve dedi ben ya olmaz öyle şey dememle sen hiç gazinoya gittin mi dedi bende yok sevmem kapalı birinin ne işi var orda dememle bana sadece başın kapalı be anam memeler fora altta daracık tayt müthiş caziben güzelliğin harika,çok seksi ve dişisin,akıl alıyorsun, ama şu saçlarını bu ortamda kapaman suç zaten tüm dikkatleri çekiyorsun neden başını kapattın ki dedi.

Ben ne demek istiyorsun dememle beni kapalı olmama rağmen çok seksi olduğumu tekrar etmesiyle neremi seksi buldun ki dedim o da bana seksilik bayanda sadece alt kısmını açmakla olmuyor ben kapalıları daha seksi buluyorum dedi Teşekkür ederek nerem daha seksi dememle memelerin harika diri ve iri akıl uçuracak kadar dik ve dolgun demesiyle ben kahkayı patlattım sen galiba bana asılıyorsun dedim ne alakası var güzelin hakkını veriyorum eğer asılma olarak görüyorsan konuşmayı sonlandırayım dedi yolumuz 50-55 dakika çektiğinden yolda hep seks üzerine konuştuk bir ara bacaklarıma temas ederek bunlar da harika demesiyle bende sende harikasın ama oğlana sahip ol dedim nasıl dedi çıkıp bana girecek gibi zıplayıp duruyor dedim o an önüne bakıp eliyle bastırdı o kadar belli mi dedi bende bak aramızda kalırsa senle oynaşırım ileri gitmek yok dedim o da tamam demesiyle elini memelerime daldırıp elleyip yoğurmaya başladı resmen masaj yapıyordu ben elimle sikini ellemek istedim korkuyordum ilk kez eşimden başkası beni elliyor ve bende ellemek için can atarken başımı topuzlu olarak kapattığım eşarbımı çıkardı ve siyah saçlarımı görmesiyle harika neden saklıyorsun dedi ve gömlekten bir düğme daha açıp oynamaya devam etti ben hala tereddütle bekliyordum Elimi tutup sikinin üzerine götürdü kalbim çıkacak gibiydi bu esnada tenha bir yerden geçerken aracı kenara çekip,boynumu öptü, korkma ileri gitmeyeceğim sadece o güzelliği taçlandırmak istedim deyip taytımın üzerinden amımı sıvazlamasıyla ben koptum delicesine boşaldım sarsıla sarsıla boşaldım ne oldu dedi ben hiç dememle anlamış olacak ki önüme baktı taytımdan amımdan akan sıvılar sızmıştı oooooo sen uçtun be dedi eliyle sikine bastırdı ben kalın olduğunu o an anladım fermuarını açıp yerinden çıkardı ve elime verdi.

Şimdi sen beni siker diye korkmaman için gidiyorum dedi ve aracı hareket ettirdi yolda bana ileri geri yap diye talimat yağdırdı ben dediği gibi yaptım sonra bana emsene dedi ben hiç emmedim dedim eliyle sikini daha dışarı çıkardı kocaman ve iri aynı zamanda uzundu gerçek mi bu dedim ne dedi aletin eşiminkinin 2 katından fazla 5-6 dakka iş görüp uyur dedim o da ne 5-6 dakikası saatten aşağı olmayacağını garanti ederim demesiyle ben sikini elimle bastırıp yerine koy bu kadarı yeter başkasının malı lazım değil dememle sikini yerine koydu, bende düğmemi kapattım olanlardan kimseye bahsetmek yok dedim yolda 15 dakika hiç konuşmadık evin olduğu yere geldiğimizde gece 01.00 olmuştu. Aracı park edip apartmana girdik yine bana iltifatlar etmekteydi asansörü beklerken çaktırmadan baktığımda siki hala ayakta idi, asansöre binip ben 6. kata o ise 8. kata bastı kapı kapanır kapanmaz bana arkadan sıkıca sarılıp memelerimi yoğurup seni benim evde mi yoksa sizde mi uçurayım dedi bende eşim gelir dedim onlar sabahtan erken gelmez bir de karı masaya geldimi sabah zor gelir demesiyle katımıza gelen asansörden indim birden geri döndüm bak her yerimi doldur diyerek dudağına yapıştım Katına geldik beni asansörde bekletti katta ışık yoktu kapıyı açıp beni kucağında içeri taşıdı kapıyı ayağıyla itikledi beni doğru yatak odasına götürdü.

Burada bir hamlede kendi soyundu sikini sıvazlayıp beni itina ile soyup memelerimi emmmeye başladı sonra taytımı çekerek çıkardı donumun üzerinden amımı iyice yaladı ben tekrar boşaldım vıcık vıcık olmuştum, sonra donumu yana çekip kendine doğru beni çekip birden sikini amıma dayaması bir oldu kalın başı önce zorlanarak girdibaşımı kaldırıp baktığımda kara yılan şeklindeki siki amıma yol alıyor hala geride siki kalıyordu tamamını girene kadar yavaşça girdi taşakları götüne dayanınca tamam bak hepsini aldın hani girmezdi demesiyle elimle iteklediğimde doğruldu amıma vücudunun tamamen yapıştığını gördüm Eğilip memelerime asılıp emmeye başlamasıyla belimi sıkıca kavradı bende bacaklarımla kalça aldından baldırlarına sardım ellerimle kalçalarında asılarak içimden çıkmamasını itiyordum her yerim dolmuştu derken birden hafifi ileri geri yaparak hareketlendi sonra hızlandı derken başım dönmeye başladı ne kadar boşaldığımı hatırlamıyorum tahminen 15-20 dakika hiç durmadan pompalayarak siktikten sonra üzerime tamamen abandı ve içime boşaldı ben itekleyerek çıkmasını istedim korunmuyorum.

Ne yaptın hepsini içime boşalttı Ben altından kalkmak istedikçe o bastırıp geri yatırıyordu derken yataktan çimdeyken beni kucağına alarak hoplata hoplata kanepeye götürdü orada beni sırt üstü yatırıp bacaklarımı omzuna alıp başımın daha geriye inmesiyle hışımla sikmeye devam etti boşalınca kurtulurum derken amımın derinliğinde siki tekrar taş gibi oldu o kadar sert sikmeye devam etti,iyice içim vıcık vıcık olmuştu boşalmalarımı sayamıyordum derken içimden çıktı sikimi elleriyle sildikten sonra tekrar bacaklarımı omzuna alıp amımdan akan sıvı ve döllerle götümü parmaklayıp sikini götüme dayadı bağırırsan bu şekilde seni kapıya atarım sen bilirsin bağırma dedi bende onayladım başını dayadı ama girmiyordu ben elimi tükrükledim götüme sürdüm başı biraz uğraştıktan sonra lop diye girdi biraz bekledikten sonra bastırdı ama girmiyordu ne kadar bastırdı ise 3-5 cm girmiş uğraşmasına rağmen devam edemiyordu birden sert şekilde çıkınca canım çok yandı tekrar götüme sokmasını beklerken bir hamlede amıma tekrar kökledi yine on dakikaya yakın siktikten sonra kucağına alıp kanepeye oturdu bu şekilde kucağında sırtım dönük olarak kalmıştım Artık sen inip çıkacaksın dedi bende sana dönmek istiyorum dedim ve tekrardan yüzüm Ayhana dönük olarak sikine oturdum hışımla inip çıkmaya başladım çok zevk almaktaydım uçuyordum resmen boşalma sayımı bilmiyordum.

Tekrar belime sıkıca sarılıp içime akıtmaya başladı tamamen akana kadar oynatmadan beni bekletti sonra amımdan akıntı hissedince çıktım amımdan su bardağını dolduracak kadar meni aktı amımı peçete ile sildim Beni kanepeye yanına yatırdı mememle amımla oynamaya başladı nasıl dedi bende mahvettin beni ama sana sır verimi dedim evet dedi korunmuyorum içime akıttın gebe kalırsam çocuk senden biliyorsun değilmi dedim evet ben bu şekilde kaç çocuk yaptığımı sayamadım birazdan inince kocana çaktır zaten sarhoş gelir bir ay sonra müjde verirsin benim gibi bedavacı dölcüyü nerden bulacaksın dedi bende götümden sikmeden gitmeyeceğimi söylememle bak saat 3 sen bilirsin dedi ama benden tık yok sonra benden telefonumu istedi numarasını yazıp çaldırdı geleceğin zaman ara mutlaka başka karı üzerine gelme gurup yapmıyorum dedi Ben evime indim yaptıklarıma inanamıyordum çünkü eşarbım sütyenim orda kalmıştı aynen anlattığı gibi saat 06 gibi kocam geldi.

Hemen üzerine atladım siki sönüktü uğraşarak her ihtimalle bir posta boşalttırdım sabah 11 gibi işe gitti ben duşumu alıp komşulara çaktırmadan yangın merdiveninden çıkıp telini çaldırdım yangın merdivenindeyim dedim ve hemen beni içeri aldı hışımla suydu sikmek istedi ben önce götten sikeceksin dedim o da bana senin harika bozulmamış amın varken götünü sikmem sadece adet gününde gelirsen götünü sikerim dedi ve yaklaşık 20 gündür her akşam gidip sikilip geliyorum harika sikiyor bende sikişe alıştım güzel sakso çekiyorum döl yutuyorum hem am hem götümü siktirip geliyorum am ve götten sikilmek harika adet günüm yaklaşıyor işte kıyamet o zaman o nu da paylaşacağım. BOL VE KALIN YARRAKLA DARACIK AMCIKLARLA SİKİŞLER DİLERİM

0 yorum :

Yorum Gönder