4 Mayıs 2014 Pazar

Otobüste Kadınlara Dayadım




Merhaba arkadaşlar bu hikayem 2 gün önce başımdan geçen bir olaydır ve gerçektir. Hayatımda ilk defa yaşadım ama çok güzeldi Ben Antalya’dan 20 yaşındayım ve burada üniversite okuyorum. Antalya’da yaşayanlar bilirler KL08 otobüsünün ne kadar dolu olduğunu her zaman kalabalıktır. Otobüse bindim eve gitmek için ve yaklaşık 45 dakikalık bir yolum vardı. Otobüs benim bindiğim sıralarda normaldi. Ama 2 durak sonra yavaş, yavaş dolmaya başlıyordu. Her zaman ki gibi insanlar birbirinin üzerine çıkıyor sıkışmaya başlamıştık.

Otobüs ilerlerken bir sonraki duraktan 2 tane yabancı bayan bindi biri orta yaşlı idi ve kiloluydu diğeri ise genç ve güzeldi. Uzun düzgün bacakları ince beli ama büyük ve güzel bir kalçaları vardı. Yanımda boşluk olduğu için hemen yanıma geldiler ve boşluğu doldurdular. Genç olan bayan bana yakındı dibimdeydi. Arkasını bana döndü ama çok yakın olduğundan rahatsız olabilir ve insanlar görür diye uzak durmaya uzaklaşmaya çalışıyordum. Uzak duracağım diyede yanımdaki yolcuları itmişim ama farkında değildim. Baktım başkalarını iterek daha fazla rahatsızlık veriyorum bende aman be dedim uğraşmadım kadına yakın durdum. Otobüs durdukça kalçası benim sikime ufak ufak değiyordu. Benim hoşuma gitmiş ufaklık hafifte olsa kalkmaya başlamıştı yavaş yavaş.

Bir kaç dakika geçtikten sonra tepkisini ölçmek için biraz bastırmaya başladım hiç bir şey yok muş gibi yanındaki bayanla konuşmaya devam ediyordu baktım ses yok devam ettim bende dayamaya. Bir adam bizi gördü ve durdum o anda sonrasında adam durakta indi bende rahatladım ve sürtüyordum yavaşça biraz ilerleteyim dedim ve elimin içiyle yavaş, yavaş dokunmaya başladım ama yinede güvenip rahatça elleyip sıkamıyordum sadece sürtüyordum. Kadın elini arkaya doğru attı ve benim sikime dokundu. Bilerek mi bilmeyerek mi anlamadım ama beni gaza getirmişti. Bende başladım kalçalarını okşamaya. Avuçluyor ve sıkıyordum daha sonra elini tekrar getirdi ve o an anladım ki bilerek yapıyordu. Bende ona doğru uzattım sikimi iyicene.

Sikimi eliyle okşamaya başlamıştı hafiften. O okşarken bende bir yandan kalçalarına bastırıyordum bir yandan da elimle okşuyordum. İnanılmaz azmıştım ve sikim fırlayacak gibi olduğundan canım çok acıyordu. Bu bir süre böyle gitti daha sonra inmem gerekiyordu inmeden iyicene yasladım ve o şekilde boşaldım. Kapıya doğru ilerlerken yanındaki diğer bayan bana bakıp güldü. Bende onunda götünü elledim saten iniyordum. İnerken onunda kalçalarını avuçladım hoşlarına gitmiş olacak ki inince içeri baktım el salladılar. icon biggrin Otobüsteki Yabancı Turistlere Ford Yaptım Boşalmama rağmen tekrar azmıştım. Şu ana kadar ki tek otobüs anım bu umarım devamı olur yazarım.

0 yorum :

Yorum Gönder