5 Mayıs 2014 Pazartesi

Arkadaşımın Annesi Çok Azgındı




Merhaba değerli Brazzers hikaye okurları. Benim adım onur 19 yaşında 1,95 boyundayım. 6 Senedir Kick Box yapıyorum. Hemen sizlere hikayeme geçmek istiyorum. Ben İstanbul da oturuyorum. Benim samimi olduğum Eser adında yakın arkadaşım var. Onunda güzel bir annesi var ismi neşe hikayemde neşe teyze ile geçiyor. Neyse bir gün eser ile dışarıda geziyorduk bir süre sonra eserin annesi neşe aradı hadi gelin yemek yaptım diyordu. Eserle beraber evin yolunu tuttuk 5-10 dakika sonra eve varmıştık. Neşe teyze kocasıyla ayrılmıştı daha 15 sene önce bir kaç kez taksimde çiçek pasajında tkıldığını duymuştum ama inandırıcı gelmemişti. Yemekleri tedikten sonra eser babasının yanına gidecekti.

Hafta sonları eser babasının yanında kalıyordu. Bende eve giderim dedim neşe teyze benden numaramı istedi. Acil durumlarda esere ulaşamadığımda seni ararım demişti. Bende numaramı verdim. Eserin babası geldi ve eseri aldı bende çıkıp evime gidecekken neşe teyze benden yardım istedi. Mutfakta temizleyecek tabaklar, bulaşıklar ve çöpler var dedi yarım et hemen bitirelim ben seni arabamla bırakırım demişti. Bende olabilir tamam dedim Neşe 39 yaşında alımlı kocaman gögüsleri ve kalçası olan güzel bir kadındır. Çokta dikkat çeken birisidir yere telefonunu düşürmüştü önümde eğildi ve o koca yanaklar bir den önüme çıktı çok güzeldi böyle bir kadından neden boşanılır ki dedim kendi kendime. Sonrasında istemedende olsa kalkan penisimle kalçasına dokundum.

Neşe teyzenin umrunda bile değildi güldü abaza erken dedi. Bir süre gülüştükten sonra salona geçtik birer kahve yaptık kahvelerimizi içtikten sonra sohbet baya koyulaşmıştı. Sohbetin konusu seks olmuştu hayatımı sordu bende kız arkadaşlarım var dedim eğer bakire değillerse onlarla yatıyorum dedim Neşe teyzeye sordum hemen hemen 1 ayda 3-4 kere birlikte olduğu adamlar olduğunu söyledi. Bende çok şanslı adamlarmış dedim. Bir den neşe teyze kahkahalar atmaya başladı. Daha sonra durdu ve sende şanslı olabilirsin deyip biraz göz temasından sonra dudaklarımız birleşti. Bildiğiniz gibi arkadaşımın annesi ile öpüşüyor gögüslerini okşuyor o ise elleriyle kafamdan tutuyor saçlarımı okşuyordu.

Bir süre seviştikten sonra ellerimden tutup yatak odasına beni götürdü ve karşımda soyundu ben ise yatakta öyle uzanıyordum aslında kısa süreli bir şok yaşıyordum. Neşe teyze hemen pantolonumu indirdi ve dudaklarıyla sikimi öpüyor ve yalıyordu. Sonuna kadar alıyor sikim ağızındayken inliyordu. Rüyada gibiydim yada ben öyle sanıyordum. Bir süre sonra neşe abla sikimi kaldırdıktan sonra hemen kucağıma oturdu bana sarıldı ve kucağımda zıplamaya gidip gelmeye başladı. Çok zevk alıyordum daha sonra bana domalacağını arkasına geçmemi söyledi geçtim kalçalarını sıkarak sikiyordum. O ise altımda inliyordu mükemmel kalçaları vardı. Bir süre sikiştikten sonra altıma aldım hızlı hızlı pompaladıktan sonra bütün döllerimi tam dışarı çıkartacaktım ki neşe teyze kendine çekti içine boşalmamı söyledi ve bütün döllerimi içine boşaldım.

Ogün 2 kez daha birlikte olduk. Şimdisi ne diye sorarsanız haftada 2 kez beni yanına çağırıyor Bir güzel sikişiyoruz. Para konusunda da bir sıkıntım kalmadı o hallediyor. Bir çeşit onun sikicisi oldum herkese bol sikişli günler dilerim.

0 yorum :

Yorum Gönder