11 Mayıs 2014 Pazar

Otobüsteki Mini Etekliyle Sex Hikayem



Merhaba bn emre 21 yasndaym istanbulda universitede okuyorum size kendi yasandgm bir olayi anlatacagim .Bir gun otobus bekliyordum beyaz dar mini etekli bir kadin yanma geldiotobus beklerken kadinin bacaklarina bakmaktan alikoyamiyordum kendimi sikim kalkmaya baslamisti derken ayni otobuse bindik o oturdu bn ayakta kaldm bacaklirini seyrediyordum hala gogusleri giydigi dar badiden fiskiriyordu adeta ona baktigimi anladi bacaklarini kapatmaya calisti otobuste sapik diye tepki cekmemek icin bakmayi kestim

ama giydigim kot pantollondan sikim firlicak gibiydi ayni durakta inip takip etmeye basladim arkadan o muhtesem gotunu gordukse tecavuz edesim geliyordu birden durdu ve arkasini dondu kac yasindasin sen diye sordu bnde 21 yasndaym dedim utanarak ozur dilerim rahatsz olduysanz dedim biraz yuruduk birlikte 28 yasindaymis hic sex yaptn mi diye sordu bnde 3 kere yaptgimi soyledm sonra evime davet ettm oda dusundu ve kabul etti eve gider gitmez etegini siyirdim altnda kulodunu kenera cekip amina sokacakken dur dedi ve sikimi agzna aldi yalayarak bosaltti beni ilk bosalmayi agzina yaptktan sonra arkadan istiyorum dedi

bnde domaltarak gotune soktum aliskin oldugu cok belliydi gotunde hizlica gidip gelmeme ragmen bagirmiyordu sonra sikimi goguslerinin arasina alarak bosaltti zevkten dort kose olmustum ama hala amina sokamamistim sonra prezervatif takarak amina soktum 5 dakika bole siktikten sonra prezervatifi cikar dedi bnde bosalirim ama bn aliskin degilim dedim bnde icimde bosalmani istiyorum dedi prezervatifi cikardim ve amini sikmeye basladim 2 dk sonra aminin icine bosaldm ve sikimi cikardm ve hamile kalmasini engllicek bi hap aldi amindan dollerim cikiyordu ama hala doymamisti bnde yorgunluktan oldum yattm birlikte uyumusuz sabah kalktgmda yanmda degildi bir daha gormem heralde ama harika bir kadindi harika bir sikisti

0 yorum :

Yorum Gönder