22 Mayıs 2014 Perşembe

Patronum Eve Gelip Karımı Halletti




Öncelikle okudugum hikayeler bana sacma gelirdi ama şunu anladımki hepsi gercekmiş.

Ben 6aylık evliyim eşimle severek evlendik ama bende sertleşme sorunuvardı bende calıştıgım işyerinde konuyu patronuma acdım oda bana isdersem yardım edebiliceğini söyledi bende nasıl dedim eşinle birlikde olurum istersen dedi bende eşime nasıl söylerim bunu falan dedim eşim me patronum bizi yemege davetediyor dedim dışarda yemek yetik sonrada onun evine gitdik eşime bende sertleşme sorunu var bize yardım edicek dedim sonra murat abiyle eşim biraz ğöz ğöze ğeldiler eşim titriyordu bende ona hadi ama canım neyi bekliyorsunuz soyunun artık dedim ilk başlarda 2side çok utatdılar.

Sonra murat abi soyunmaya başladı bana senin yanında yapamayız isdersen salonda bekle dedi bende izlemek isdiyorum dedim eşim ilk başda çok utanırım yapamam dedi ama üsdeleyince kapıdan izlemek şartıyla bakdım onlara ne ğöreyim aman allahım adam da bisikvar öyle böyledeyil abartısız sandimdi önce eşimin heryerini öptü yaladı sonrada eşimin bacaklarını omuzuna alarak bikökledi eşim altından kaçmak isdedi ama kacmasına izin vermedi bi kökledi eşime eşim cıglık atdı resmen.

Bir sonraki sex hikayesinde görüşmek üzere.

0 yorum :

Yorum Gönder