4 Mayıs 2014 Pazar

Tarlada Çalışan Kadın ile Sikiş Hikayemiz





Merhaba arkadaşlar öncelikle gerçek sex hikaye sitesinde paylaşılan hikayeleri severek okuduğumu belirtmek isterim. En iyi sitenin de burası olduğu kanaatindeyim. Size 19 yaşında başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Ben bir kasabanın bir köyünde yaşamaktayım. Tarlada çalışıyordum o zamanlar, tarlada benimle beraber 50 ve 55 yaşlarında köyün kadınları’da vardı içlerinden birisi devamlı benden yana bakıyordu yani devamlı beni kesiyordu aslıda hoşumada gidiyordu rahatsızda oluyordum.

Bu nedenden dolayı o bayanın bana neden baktığını öğrenmek istedim ve o bayanla konuşmak için karar verdim. Ogün akşam oldu gitti işçiler. Bir gün sonra öteki kadınlar başka bir yöne gitmişlerdi o sürekli bana bakan bayan ise benim yanıma gelmişti. Bende cesaretimi topladım yanına gittim oradan buradan konuşurken bir den kendisi teklif etti burası çok sıcak oldu ileride ağaç olduğunu istersen gidelim biraz dinlenir sohbet ederiz demişti. Bende olur dedim gittik . Yanıma geldi oturdu ve isminin sultan olduğunu söyledi. Yaşına göre aslında çok güzel bir kadındı biraz oturduktan sonra benimle sohbeti ilerletmişti. Yani açık saçık konuşmalar başlamıştı bende ona karşılık veriyordum.

Bana kocasının elektrik çarpması sonucu hiç bir şey yapamadığını söyledi bende nasıl yani dediğimde oda bana kocaman adamsın anla işte dedi. Sonra hiç ilişkiye girdin mi diye sordu bende utanarak hayır deyince o zaman senin bekaretin bozulmamış dedi. Bende anlamadım deyince biraz kızdı şimdi görürsün dedi ve oturduğu yerden üzerime abandı beni yere yatırmıştı dudaklarıma yapıştı öyle öpüyordu ki bütün vücudumu ateş sarmıştı aslında. O zamana kadar hiç öpüşmemiştim beni soymaya başladı göğüslerimden aşağı doğru iniyordu birden pantolonumu indirdi sıcak olduğu için külot giymemiştim.Biraz mırıldandı ve sonunda ağızına aldı öyle güzel somuruyordu ki dayanamadım ağızına boşaldım kendisi ise devam ediyordu.

Durmadan bana 4 senedir kimseyle beraber olmadığını çok özlediğini söylüyordu. Çok yanıyordum iyiki seni tanıdım diyordu. Ayağa kalktı ve amını benim ağızıma dayadı yalamamı istiyordu bende dediğini yaptım yalamaya başladım ben yaladıkça bağırıyordu amının suyu çenemden aşağı akıyordu resmen 10 dakika devam ettik tekrar sikimi yalamaya başlamıştı. O yaladıkça ben kuduruyordum resmen çok güzel bir duyguydu hemen doğruldu sikimi tuttu eliyle amına yerleştirdi biraz zor girdi ama içindeydim artık. Üzerimdeydi ve hoplamaya başlamıştı. Dayanamadım içine boşalacağımı söyledim oda boşallll dedi bende o esnada boşaldım oda hızlanmaya başladı üzerime yığıldı ikimizde boşalmıştık.

Biraz dinlendikten sonra bana götten beni sikermisin dedi. Bende tamam dedim biraz inmiş sikimi tekrar ağızına aldı yalamaya başladı biraz somurduktan sonra sikim dim dik olmuştu hemen önümde domaldı götünü tükürüklememi istedi bende deliğini tükürükledim ve sonra sikimi tutarak ağır, ağır sokma mı istedi yavaşça soktum ve tam sokup sokup çekmeye başladım çok zevkli bir şey mi bu ya dedi daha önce hiç kimseye vermediğini ve ben bakir olduğum için ilk bana verdiğini söylüyordu. Neyse bir süre devam ettik ve ben hızlanmaya başladım oda bana geliyormu sun dedi bende evet dedim ikimizde beraber boşaldık ben içine boşalmıştım 1 dakika öyle durduk tan sonra sikimi çıkarttım bana sikimi ıslak ıslak elleyeceğini ve seveceğini söyledi siki mi biraz sevdikten sonra giyindik beni dudaklarımdan bir daha öptü teşekkür etti her gün bu tarafa geleceğini onu Sikme mi istedi. Bende kabul ettim artık hemen, hemen her gün sikişiyoruz. Bu konuda bende usta oldum devamını daha sonra anlatacağım.

0 yorum :

Yorum Gönder