4 Mayıs 2014 Pazar

En İyi Arkadaşım Gamze'yle Sex Yaptık





Merhaba Brazzers Hikaye sitesi okurları arkadaşlar. Ben 29 yaşında yakışıklı bir adamım 32 yaşında Gamze adında bir sırdaşım vardır arkadaşız. 14 Yıllık bir arkadaşlığımız vardır. Ben sakarya’da oturmaktayım Gamze bir gün beni ziyarete geldi. Normalde Gamze ile hiç sex konusundan bir şeyler konuşmaz idik ve asla böyle şeyler yaşamamıştık. Neyse vakit ilerledi mutfağa sigara içmeye geçtik balkon soğuk olduğundan cam’da içelim dedik. Bende sırayla içelim dedim Gamze ise yok ya gerek yok beraber içeriz dedi. Yalnız camın önünde köşe takımı olduğundan koltuk üzerinde dizlerimizi koyarak içmek zorundaydık.

Hemen koltuğa dizlerimizi koyduk dışarıyı seyrediyor bir yandan sigaralarımızı içiyorduk. Benim içeride telefonum çaldı masa üzerindeydi telefonu almak için müsade istedim ve telefona baktım. Tekrar geri döndüğümde ben onun arkasına geçmiş bulundum içimde kötü bir niyet yoktu ama sikim kalça arasına denk gelince ister istemez kalkmaya başlamıştı. Ben hafif geri çekildim fazla gitme imkanım da yoktu.Daha sonra gamzenin de kalçalarını bana doğru ittirdiğini hissettim bende ne olacaksa olsun mantığı ile baskı yapmaya başladım. Daha sonra Gamze elini arkaya uzatarak sikimi avuçladı ileri geri oynamaya başladı. Bende Gamzeye bu yaptığımız doğru değil dedim. Oda evet haklısın alaycı bir tavırla yatak odasına geçelim dedi. Gamze bir sigara daha yaktı beni beğenmiyormusun sen dedi bende alakası yok çok güzel çekicisin sarışın saçların mavi gözlerin fiziğin her şey çok güzel dedim.

Sorun ne o zaman dedi bende ikimizde evliyiz dedim birden elini iç çamaşırımın içine götürerek ben seni çok istiyorum dedi Kalçalarını avuçlayarak ileride pişman olacağımız bir şey yapmak istemiyorum dedim. Birden içeri girdi ve perdeyi kapattı dudaklarıma yapıştı. Gamze ile öpüşmeye başlamıştık yavaş, yavaş birbirimizi soymaya başladık beni masaya oturttu kendide koltuğa geçerek sikimi ağızına almaya başladı. .Dilini çok ustaca kullanıyordu iyice sertleştikten sonra yer değiştirdik tek bacağını omuzuma aldım parmaklarımla dudaklarını ayırarak amını yalamaya başladım. Vajinası çok sulanmıştı alev,alev yanıyordu. Ben onun vajinasını yalarken ellerimle kafamı bastırıyor inlemeye başlıyordu seni içim de istiyorum deyince Gamzeyi Masa üzerine yatırıp bacaklarını araladım sikimi amının üzerinde ileri geri oynatarak iyice kayganlaştır’dım.

Bir anda kökledim derin bir ah çekti ve evet hızlan erkeğim diye mırıldanmaya başlamıştı. Bende iyicene alıştıktan sonra bacaklarını omuzuma alarak hızlı gidip gelmeye başladım çok yaklaştım dediğimde içime boşal lütfen dedi. Bende içine boşalmaya başladım Gamze titriyordu kollarımı sıkmaya başladı aynı anda boşalmıştık. Sikimi amın dan çıkarında ağızına alarak bir güzel tekrar yalamaya başladı amından spermler sızmaya da başlamıştı. Ben duşa gidiyorum dedim ve peşimden oda geldi beraber duş aldık seviştikten sonra yatak odasına geçtik öpüşüyorduk daha sonra 69 pozisyonuna geçtik ben ön ve arkayı aynı anda yalıyordum. Yerinde duramıyordu Gamze resmen delirmiş ve kudurmuştu.

Daha sonra komidi nin üzerinden kremi aldı ve arkadan hiç kimseye vermedim ilk erkeğim sen ol dedi. Önce kremledim orta parmağımla içine girip genişletmeye başladım daha sonra 2 parmak kullandım bu arada oda amıyla oynayarak kendini boşalttı. Ben hazırım dedi sikimi kremle dim yavaşça girmeye başladım ama zor giriyordu ve çok dardı. Küçük git gel yaparak milim, milim içine iyicene girmeye başladım yarıdan fazla içindeydim artık sonuna kadar kökledim o kafasını yastığa gömmüş acı ve zevk karışık duygular içerisinde inliyordu. Daha sonra hızlanmaya başladım amının üzerinde daireler çiziyor ara sıra parmaklıyor dum. 5,10 dakika sonra iyicene hızlanarak içine boşalmaya başladım yatağa yan yana uzandık çok güzeldi dedi ve o günden sonra 1 kere daha birlikte olduk şimdi artık birbirimizin yatak odası sohbetlerini de anlatıyoruz.

Herkese bol sex hikayeli günler dilerim.

0 yorum :

Yorum Gönder