4 Mayıs 2014 Pazar

Genç Kızımı Sikmek Karımdan Daha Zevkliydi




Merhaba değerli arkadaşlar bu olay yaşanalı tam 1 sene önce oldu. Ben ve ailem avusturalya’da yaşıyoruz bir kızım ve bir oğlum var. Ben 42 yaşındayım eşim 40 oğlum 22 ve kızım 19 yaşında oğlum üniversitede okuduğu için arkadaşlarıyla genelde eve gelir bu durum normal olmuştu bazen kız arkadaşları gelirdi gene böyle bir günde kız arkadaşı ile geldi kız baya güzeldi sarışındı onlar evde film felan seyretti bizde normal ev haline devam ettik. Gece olunca da herkes odasına çekildi.tabi oğlum kız arkadaşıyla odasına çekildi.

Benimde eşimle bu aralar aramız yatakta açıktı ne zaman istesem nazlanıyordu beni de sinirlendiriyor fakat çok takmıyordum neyse gene istedim ve vermedi ve uykuya daldım bir kaç saat sonra tuvalete kalktım fakat kızım abisinin odasının kapı deliğinden bakarken buldum ayrıca elide kızlığını okşuyordu ilk önce afalladım rüyamı gerçek mi diye neyse ses çıkarmadan biraz seyrettim olayı belli ki oğlan iş üstündeydi bizim kızda büyümüş de kendini tatmin etmeye başlamış yavaşça yaklaştım ve kızımın ağzını kapatarak odasına getirdim ne yapıyorsun diye biraz çıkıştım odadan sesler geliyordu bende onlara bakıyordum dedi ne gördün peki dedim hiçbir şey dedi içeride ne olduğunu merak ediyor musun diye sordum sustu ve cevap vermedi. Yavaşça yatağa yatırdım kulağına fısıldayarak şimdi içeride olanları bizde yapacağız dedim yavaşça üstündekilerini çıkarmaya başladım sütyeni ve ıslak külodu kaldı sadece.

Memeleri beklediğimden biraz daha büyüktü bu beni iyice azdırdı yanına yaklaştım ve dudaklarına küçük küçük öpücükler bırakmaya başladım nefeslerimiz hızlanmaya başladı dudaklarına iyice yapıştım dilimi boğazına kadar sokuyordum zevk alıyor musun diye sordum oda içeride sadece bunu mu yapıyorlar diye sordu bende güldüm az sonra götünü sikeceğim sabret dedim bu arada ellerim tüm vücudunu geziyordu annem sana az veriyor galiba dedi bende evet dedim bundan sonra ona gerek yok beni her gece sikebilirsin artık dedi. Bende üstünde ne varsa çıkardım çırıl çıplaktı artık aletimi çıkardım ve eline verdim biraz sıvazla dedim elleri ile beni çıldırttı. ağzına verdim verdim vamtuz gibi emmeye başladı dayanamadım ağzına boşaldım hepsini yut dedim hepsini yuttum aşkım dedi . dudaklarına yapıştım sikim tekrardan kalktı arkanı dön dedim ve göt deliğini yalamaya başladım inlemeye başladı.

Az sonra götüne geçireceğim rahat ol dedim sesini kesilecek az sonra dedim artık sok demeye başladı. yatağın kenarına oturdum ve gel kucağıma dedim yüzü bana dönük kucağıma oturdu şimdi sikimin üstüne oturacaksın dedim ve yavaş yavaş deliğini zorlamaya başladım acıyor dedi fakat duymazlıktan geldim devam ettim sikimin yarısı içerideydi ve çok dardı şimdi biraz acıyacak ama az sonra bulutların üstünde olacağız dedim sana inanıyorum aşkım dedi.kızımın bana aşkım demesi beni deli ediyordu.karım bile bu kadar çok aşkım demedi. götü sikime alışınca kızım kucağımda ayağa kalktım kızım ayaklarıyla belime sarıldı ve artık hızlanma vaktiydi taşaklarım kızıma vurdukça şak şak sesler odada yankılanıyordu. Böyle 10 dakika siktikten sonra kızımın götüne ılık ılık boşaldım . kızımla beraber yatağa yattık dudaklarına yapıştım 3-4 dakika sonra domal dedim.

Göt deliğin kapanmadan biraz daha sikmeliyim dedim. deliğini biraz yaladıktan sonra aletimi sonuna kadar soktum bu kez zorlanmıyordu artık 20-25 dakikadan sonra ben boşalmıştım artık yatakta yan yana serilmiştik bana yarın hazır ol dedi sana sürprizlerim var dedi bende bu sik artık annenin değil senin dedim onu sömürebilirsin istediğin gibi dedim.

ADMİN NOTU : Ensest ilişkiler zararlıdır...

0 yorum :

Yorum Gönder