10 Mayıs 2014 Cumartesi

Arabanın İçinde Yengemle Çok Ateşli




Yengemle olan olay bu tabiiki bizim bi akrabanın düğünü vardı onun için babam gidip yengemi almamı istedi benden bende otobüse binip yengemlere dopğru yol almaya başladım yengemlere vardım ve ona düğüne gidecegimizi

söyleyip hazırlanmasını söyledim oda hemen hazırlanıp aşagı indi aşagı indiği zaman kendimden geçtim aklım başımdan gitmişti diz üstü bir mini etek giymişti etegi boldu ama çok güzel harika gözüküyordu bende yenge çok güzelsin dedim teşekkür ederim dedi abemde işte oldugu

için gelemiyordu tabi neyse biraz yürüdük ve otobus duragına vardık otobüs geldi ve bindik ama otobus çok kalabalıktı neyse biz

sıkışmaya başladık biraz öylece devam ettik ben yengemin önündeydim bi ilerki durakta yine yolcu almaya başlayınca iyice sıkıştık yengemin arkasında

erkekler vardı ben yengeme işaret ettim önüme gel diye yengemde anlamıştı ve hemen önüme geldi ben kendimi biraz geriye çevirdim ama yolcular doldukça doluyordu bende istemeyerekte olsa yengeme yaklaşıyordum ve sikim yengemin kalçasına degiyordu yengemde bunu anlamış olacakki bana ters

ters baktı ben hiç bişey söyleyemiyordum neyse biraz daha öyle gittikten sonra eve yetiştik ve hemen arabaya binip düğüne gittik düğün salonuna indik ve oturduk ailece sonra çiftler dans etmeye kalktılar dayımda yengeme sen niye dans etmiyorsun dedi ve yengemi

dansa kaldırdı ben gözümü yengemin bacaklarından ve kalçasından alamıyordum bi beş dakika geçtikten sonra ben dayımdan müsade isteyip yengemle dans etmeye başladık ama yengem yüzüme bakamıyordu ve o zamanda sikim kalkmıştı ve yengem bunu hissediyordu bende yengeme yaklaşmıştım danstı nede olsa sikimi iyice hissetmişti ve biraz geçtikten sonra oturalım dedi bende tabi dedim ve oturduk millet egleniyordu benimse aklımdan hep yengemin o güzel bacakları ve kalçaları geçiyordu neyse vakit baya geç olmuştu ve düğünde bitmişti iki araba vardı babamların oldugu araba doluydu ve bizde mecburen dayımların arabasına bindik ama çok sıkışmıştık arkada nenem ve teyzem birde ben ve yengem vardık yengem sag bacagımın üstüne oturmuş gibiydi aynen o şekilde devam ettik ama bi müddet sonra ayagım agrımaya başladı yenge ayagım agridi kendini biraz kaldırırmısın dedim ve kaldırmasıyla birlikte iyice üzerime abandı bende olabildigince bacagımı açtım kalçaları tam sikimin üstüne gelsin

diye yengem yine anlamıştı ama ben devam ettim yengem tam kucagımda sabitlenmişti nenem ve teyzem uyukluyordu çok yoruldukları her halden

belli oluyordu neyse ben elimi yengemin bacaklarının üstüne koydum ve hafifçe yukarı doğru çıktım yengem bana bakıyordu ama bişey diyemiyordu gözleri fal taşı gibi açılmıştı ben elimi dahada yukarılara kaldırdım ve eteginin içine baldırlarına kadar geldim yengem kalkmaya çalişiyordu ama

ben mani oluyordum elimi dahada yukarı kaldırdım ve elim kilodunun üstüne geldi ve kilodunun üstünden yengemin ammını okşamaya başladım yengem elimi çekmek istiyordu ama ben kilodunun yan tarafından bi parmagımı sokup ammının üstüne getirdim ve yengemde ıslanmıştı ve ammı ateş gibi yanıyordu biraz daha ileri gittim ve parmagımı yengemin ammının içine koyup çıkarmaya başladım yengemde elimi çekmeye uğraşıyordu ama ben parmagımı içine koyup çıkarmaktan kendimi alamıyordum bi müddet sonra yengemde itiraz etmedi elini çekti ve ben iyice ammının içinde parmagımı

dolaştırıyordum sonra yengeme yenge biraz kalkarmısın dedim ve yengem kalktı biraz kendini öne egdi biraz ben fermuarımı açtım yengem anlamıştı

sikimi çıKardım kilodumdan ve yengemin etegini yavaşça yukarı sıyırıp onu yine eski duruma getirdim sikim kalçasına degiyordu bendeyengemin kilodunu yana çekip sikimi tutup içine girmek istedim ama sikimiiçine koyamıyordum biraz uğraştım ama olmadı sonra yengem biraz kalktı ve sikimi tuttu önce sıktı koparacak sandım sonra sikimi tutup ammının üstüne getirdi ve üstüne oturdu çok güzeldi yengemin ammı sıcacıktı yengem

hareketlenmeye başlamıştı hafifçe üstümde kendini oynatıyordu fazla hareket edemiyordu yanımızdakiler anlamasın diye bende korkuyordum bizi o halde görürler diye ama kendime engelde olamıyordum yengem üstümde gidip geldikçe ben kendimden geçiyordum boşalmama az kalmıştı ama ben gelmek istemiyordum yengemin ammının tadını çıkarmak istiyordum yengem oturupkalkmaya devam ediyordu bende yengemin gögüslerini okşuyordum sıkıyordum yengem gelmek üzereydi ve yengem kısık bi sesle bana dönüp geliyordum dedi ve biraz hareketlerini hızlandırdı ve sikim yengemin ammındayken yengem boşaldı bende gelmek üzereydim yengem hareketleniyordu ve yengemin

gögüslerini çok sıkı tutmaya okşamaa başladım yengemde anlamıştı sanırım sikimin .

üstünde daireler çizmeye başladı ve oturdu üstüne kalktı ve ben geliyordum sonra kalktı yine ben yengemin belinden tutup onu sikimin üstüne oturttum kalkmasın diye ve yengemin ammına boşaldım yengemi kendime bastırıyordum sikimin tamamı yengemin ammının içindeydi ve ben yengemi sikmiştim biraz daha öylece sikim içindeyken yengem oturdu ve eve varmamıza bi 5 dakika kala yengem üstümden kalktı kilodunu ve etegini düzelti bende mecburen sikimi kiloduma koyup fermuarımı kapattım ve yengemi

okşamaya başladım sonra eve vardık ve yengem bizde kalacaktı ama yengem benden uzak duruyordu ama yinede benim ona olan ilgime dayanamadı yengemi benim odamda nasıl siktiğimide size diğer hikayemde anlatacam..

0 yorum :

Yorum Gönder