30 Mayıs 2014 Cuma

Fadimeyle Süper Seks Hikaye




Sabah uyandıgımda fadime hanım kahvaltı hazırlıyordu arkadan sarıldım bana dogru döndü tşk. etti hayatımın en güzel gününü geçirdim diyerek dudaklarıma yapıştı ayakta uzun süre öpüştükten sonra hemen çevirip mutfak masasına domalttım basma donunu indirip aleti amına dayadım kendini bana ittirerek içine aldı beni ooohhhh diye ses çıkardı bende o güzelim kalçalarından destek alarak kökleyerek girip çıkıyordum birden tlf. çaldı arkadaşı imiş fadimeye gelecekmiş haber veriyordu konuşması bittiginde yatak odasında devam ettik bir saat sikiştikten sonra ikimizde 2 defa orgazm olmuştuk duşumuzu aldık kahvaltı yaparken fadime gelecek arkadaşının çok azgın oldugunu 58 yaşında kocası 70 yaşında imiş hiç


dogum yapmamış kocası emekli olduktan sonra evden kahveye kahveden eve hanımı ile ilgilenmiyormuş siksede siki iyice yumuşamış 15 yıldır erken boşalma sertleşme olmuyormuş kadın iyice azmış iyi bir sikici bulsam verecem diyormuş o geldiginde çay hazır olunca seni çagırayım bi gör bakalım dedi bende güldüm çayımı içtim çatıya çıktım öglen fadime beni çaya çagırdı aşagıya indim 1,75 boylarında kapalı çok büyük gögüsleri olan şişman degil ama balık etli güzel bir bayan oturuyordu fadime tanıştırdı adı müzeyyen miş çaylar geldi fadime mezeyyene senin sorununu bu genç giderecek dedi müzeyyenle gözgöze geldik tebessüm etti çaylarımızı içtikten sonra fadime hadi geçin odaya dedi müzeyyen önden ben arkadan yatak odasına geçtik müzeyyeni soydum gögüsleri fazla sarkmamış uçları kocamandı başladık sevişmeye kadın mükemmel sevişiyordu benden daha ateşli dudaklarımı öperken çekiştiriyordu bende koca kalçalarını okşayarak


götünü sıktırıyordum mezeyyen boyunlarımı falanberbat bir şekilde yalıyor ara sıra ısırıyordu beni yataga yatırıp aletimi agzına aldı hemen hepsini sıgdırmaya çalışıyordu fakat sıgmıyordu taşaklarımı falan tek tek agzına alıp somuruyordu aletim kazık gibi olmuştu dudaklarıma çıktı öperken benim aleti eline alıp amına denk getirip kendi çömelip yavaşca oturdu gözleri dönmüştü ooohhhhh ooohhhhhh ıııımmmmm ııımmmmmmmmmmm diyerek oturup kalkıyor her kökledigindede 3 5 saniye bastırarak göz göze gelerek dudaklarını ısırarak ıııhhhh ııhhhhh diyordu ara sıra temposunu artırarak şapp şuupp şaappp şuuupppp sesleri odayı kaplıyordu mezeyyen yaşına ragmen yorulmak bilmiyordu boşalma zamanı yaklaşmıştı aayyyy geliyorum ooffff köklele bitanem geçir diyordu ama bana fırsat vermiyordu kendi temposunu kendi


müzeyyen hızlı hızlı oturup kalkarken birden kendini iyice bastırıp omuzlarımdan çekiştirerek boşalıyordu aayyyyyy aaayyyyyyyyy ııhhhmmm ıııhmmmm canım benimaslan sikicinmmmm kocacıgımmm diyordu birden odaya fadime fanım girdi yavaş kız orospu sesin neredeyse dışarıdan duyulacak diyordu yanımıza çömeldi müzeyyen abla senden allah razı olsun diyordu fadime benim alnımdaki terleri silerek dudaklarımdan öptü müzeyyen temizlenip geldikten sonra 3 lü sevişmeye başladık birisi üst tarafımı öbürü alt tarafımı yalıyordu sonunda ikisini bir köpek pozisyonuna getirip domalttım müzeyyenden başladım pompalamaya ben pompaladıkca ikisi birbirlerini öpüyorlardı müzeyyen ikinci orgazmı olmuştu aletimi sildim fadimeye bastırdım fadimenin amı küçük oldugundan ilk giriş devamlı zor oluyordu fadime aayyyy aaayyyyyy diyordu tamamı girince ooohhhhh oooohhhh ııhhhmmm kökle kökle kocacıgım diyordu yaklaşık yarım saat


sürdü ikimiz bir boşaldık müzeyyen abla bana diyorsun ya senin bagırman daha fazla diyordu fadime kız ben bu yaragı alabiliyorsam ne mutlu bana diyordu müzeyyen ben bir daha istiyorum kocacıgım dedi bende yoruldum yeter dedim sen yat sana iş düşürmem ben dedi üstüme çıktı gögüslerimi öpüyordu en çok zafım olan yer oraları hemen uyarır brni benim alet kazık gibi oldu yine müzeyyen hemen oturdu yaragın üstüne bir saat üstümden inmedi kendi iki defa daha boşaltı en son beraber boşaldık banyolarımızı yaptık fadime haftada bir burda buluşabilirsiniz dedi müzeyyen haftada iki güne razı etti fadimeyi geceler fadimenindi çatıyı bitiedim fakat fadime ile müzeyyenin çatıları hala devam ediyor

0 yorum :

Yorum Gönder