30 Mayıs 2014 Cuma

Reklam Çekiminde Mustafayla Sikiştim




Adım Feraye 25 yaşında evli,182 cm boyunda 58 kğ, 85*60*95 ölülerinde, sarışıni ince bel dolgun ve iri memeli,kendime göre çok seksi ve özel sektörde sekreter olarak çalışan biriyim,Aynı zamanda mankenlik yaptığımdan formuma dikkat ediyorum Reklam çekimlerimiz deniz ve ırmakta mayo tanıtımı üzerine olacaktı ama ben yüzme bilmiyordum bu nedenle arkadaşım Saadetten yardım istedim çünkü kocasının çevresi iyiydi bir akşam aradı ve bir spor kompleksinde yüzme kursu ayarladığını söylemesiyle kursa kaydımı yaptırıp gittim ancak ilgilenen olmadı orada bulunanların hep erkekleri vardı ve eşli takılıyordu benim eşimde şehirler arası otobüs şöförüydü iki gün mayo giyip çıkarmaktan başka bi şey yapmadık arkadaşım saadetle karşılaştım ona eşli katılım olduğunu ama yüzme için mayo giyip çıkardığımı suyla temas etmediğimi söyledim o da eşini aradı birlikte salona gitmemizi söyledi bir kaç dakika sonra geldi,


Saadet 27 yaşında 145 cm boyunda evli 2 çocuk annesi ve bakımlı biriydi, Kocası Mustafa ise 190 boylarında 110kğ kumral mavi gözlü dev birisi idi insan sadece yanında dursa kimse yaklaşmazdı Salona birlikte geçtik bir ikram izzet göreceksiniz bayıldım saadete mayo hazırlandı benimle birlikte o da yüzme dersi almaya başladık her gün 19.00 -21.00 saatleri arasında 2 saatlik seans almıştık Mustafa da katılıyordu ama benim ilk bakma nokta siki oldu mayosundan taşacak kadar dolgun bölgesi vardı erkek ve kadınların çoğu ona hayran hayran bakıyordu ilk sean sonrası araca binip eve giderken Mustafa bey yemeğe davet etti burada yine ikramlar sonsuzdu bayağı tanıyanı vardı, havuzdan iki bayan da gelip yan masaya geçip ara ara parmakla Mustafayı gösteriyor ilgiden ben ve Saadet rahatsız olmuştuk yemek sonrası eve giderken hiç konuşmadık Bir gün sonra saadet tek geldi, Mustafayı sordum ya bıktım kadınların ona ilgisinden adamla bir yere gidemiyorum herkes ona asılıyor dedi bende asılmayacak gibi değil kızma da sana bir şe diyeceğim dedim o da kızmam dedi


Mayosuna bende baktım gerçekten içi dolumu onun ne kadar boyu ve kalınlığı var dedim. Neyin dedi penisinin boyutu dedim valla ne sen sor ne ben söyleleyim kalkık haliyle çevresi 15 cm uzunluğu da 21 -22 cm oluyor dedi. elimle kalınlık işareti yaptım bana gülerek daha genişlet kız dedi, uzunluğunu da dirseği ile bileği arasını gösterince ağzım açık kaldı,kız nasıl alıyorsun ya dedim ağlaya sızlaya aldım şimdi alıştım o kalınlık yüzünden zengin karılar asılıp duruyor inşallah başkasına kaymaz yoksa elimden uçar dedi bende seni çok seviyor kız dedim evet dedi ama açık seçik birini de görünce de bayıltana kadar beni sikiyor diyerek aramızda kalsın dedi ve bir hafta Mustafasız takıldık bayağı yüzme öğrendim bir gün beni aradı nöbete kaldığını tek gitmem gerektiğini söyledi bende tamam dedim yarım saat kadar sonra salon görevlisi geldi Feraye hanım eşiniz sizi bekliyor dedi ben mayo üzerime mor renkli tülümsü örtü çektim erkeklerin beni sikercesine bakışları arasında lobiye gittim eşimi beklerken Mustafa bey oradaydı bana Saadet nerde dedi bende işte dememle unuttum ya kusura bakma sen git yüz de gel dedi bende sende gelsene dedim Birlikte havuza girdik suya girip çıktıkça kadınlar


sikine kaslarına bakıyorlardı derken çıktık ben koluna girdim güya sahipliymiş salınarak yürüdüm duşumu alıp üzerimi giydim o gün üzerime krem renkli diz üstü tek parça derin göğüs dekolteli lastikli elbise giymiştim iç çamaşırlarımı bilerek Mustafayı azdırmak için giymedim.meme uçları belli olmasın diye pamuk koyup çıktım beni o halde görünce buyur dedi ben yine koluna girdim hiç itiraz etmedi eve mi dedi mahsuru yoksa yemek yesek dedim hayhay dedi bana tenha bir yer var harika balık yapıyor demesiyle bir saatlik yol gittik yolda ben onu o da beni süzüp kesti, ben oynayan sikin üzerine yatıp emmemeye dayanmaya çaılıyordum şeytan hadi elle amını bacağını aç memeni aşağı eğ gibi talimat yağdırıyordu İlk sözü o aldı neden iç çamaşır giymedin dedi ben de adetim değil dedim ya başka ne adetin var dedi başka yok dedim harike olmuşsun dedi bende teşekkür ettim koluna girmeme kızmadın değil mi dedim yook bilakis boyumda bir hatunla gezmek çok güzelmiş asıl ben teşekkür ederim dedi ben de bahaneyle koluna temas ettim taş gibiydi,


üstten aşağıya sıvazlayıp indim resmen tahrik ediyordum, Ben birden Mustafa bey ben yemekten vaz geçtim bana gidelim mi dedim olmaz millet dedi kodu yapar dedi başka yer mesela ddim biliyorsun ağız çuval değil dedi bende olsun be anam diyerek elini sikinin üzerine attım bunu içimde istiyorum beni patlat ve parçala dedim olmaz karımın en iyi arkadaşısın dedi bende beni görüp arkadaşımı bayılana kadar sikiyormuşsun dedim onun vazifesi başkalarının gazını alacak, Ben alsam gazını dedim evlisin dedi bende ne evlisi ya haftada bir koca gör yanında dalyan gibi adam, çevrende sikecek gibi davrananlar onlarcası var ama ben haftada bire talimim arkadaşım benim bir ayda aldığım zevki bir anda alacak asıl adaletsizlik bu dedim ve eğilim ğöğsüne yaslandım keşke şurda tenha bir yer bulsak beni bura parçalayıp sikmeni istiyorum deliriyorum diyerek elimi fermuarın üzerine koyup açtım sertleşmiş yerinden çıkmıyordu bana sen ciddimisin dedi evet dememle


sabret dedi 5 dakikalık yol gittik balıkçı barınağı gibi bir yer buldu omuz atarak kapıyı açtı bana gel dedi içeride LÜKÜs vardı onu yaktı loş ortam oluştu Ben hemen yanına gittim diz çöküp üstten askımı yana indirip memelerimi saldım elimle fermuarı açarken o pantalonu indirdi, baksırı indirmemle kocaman yarrak yüzüme şaklaması bir oldu kol gibi sik karşımda oynuyordu harikaydı kapkalın, iri, kara damarları patlayacak kadar iri kılsız karşımda idi, elimi tükrükleyip başladım sıvazlamaya o da saçımdan tutup oynama eliyle diri emelerimle oynadı sonra beni kucaklayıp tek kişilik divana yatırıp üzerimdeki elbiseyi tek hamlede çıkardı, bacaklarımı ayırıp amımı yalamaya başladı,o an boşaldım sonra tekrar amımı açıp içine dil darbeleri atıyordu, ne kadar emdi bilöiyorum zaman geçmek bilmiyor ben sikilmeyi beklerken aşkım hadi şunu bana bir hamlede soksana, tek hamle olsun bağırmak istiyorum dedim ayağa kalktı İyi bak bildiğin oyuncak değil bu hepsi girermi dedi bende Saadete giren bana hayli girer dedim hadi hepsini amımda yaşamak ve hissetmek istiyorum dölünü tamamen içime akıt dememle hizaladı eliyle amımı yanlara açtı valla girmiyordu


biraz uğraştı sonra ben bacaklarımı havaya kaldırdım elimle amımı yana canınm yana kadar açtım hadi erkeğim daldır dememle birden sokmaya başladı yavaş giriyor girdikçe amımı yarıyor etrafı yırtılıyordu hepsinin girdiğini taşakları götüme değince anladım hani sert girecektin dedim birden çıktı o hızla amımdan çıkmayan kafasıyla tek hamlede gömmesi bir oldu avazım çıktığınca bağırdım Divanın gıcırtısından başka ses yoktu ne kadar sikildim kaç defa boşaldım sayamadım birden içime sert şekilde boşaldı üzerime yığılıp kaldı tekrar emerek hazırladım yine vakte bakmadım çantamda telefonun alarm sesiyle kendime geldiğimde


saat 01 olmuştu tekrar çime boşalttı hadi koçum erkeğim diyerek giyinip yola koyulduk yolda yine siki emerek devam ettim amım açıkta idi, eve girdik ben direkt kendi evime çektim 2 posta da evimde siktirip sabah ezanıyla sikicimi uğurladım Öbür gün salona giderken Saadete hediye aldım bu ne dedi içimden geldi dedim nasıl dedi hiç teşekkür etmek istedim dedim Bir kaç gün sonra bana kocan eve gelmediğinde gel her şeyi kocam anlattı, kocam beni senle aldatsın hem yüküm azalır dedi ve birlikte yatıp sikişiyoruz bir ona koyuyor üç bana iyii sikişler canlarım

0 yorum :

Yorum Gönder