5 Mayıs 2014 Pazartesi

Müşterimi Sikerken Eşim Geldi




Merhaba arkadaşlar sizlere 2 hafta önce başımdan geçen hikayemi anlatmak istiyorum. Ben Bir cep telefonu dükkanı olan 29 yaşında 1.80 boylarında 75 Kilo civarında bir erkeğimdir. Yakışıklı olduğumu düşünüyorum ki bayan müşteriler devamlı bana ilgi gösteriyorlar çünkü. Kendimi de çok beğenirim aslında. Yaşadığım kasaba turistlik bir yerdir ve ufaktır. Herkes, herkesi tanır. Ben aslında evli biriyim. Eşimle evleneli 2 yıl oldu severek evlenmedik görücü usulü olmuştu.

Neyse hikayeme dönmek istiyorum bir gün elemanım izinliydi. Ben iş yerinde tek başımaydım bir bayan geldi yaşları 40 yaşlarında sarışın 90-60-90 ebatlarında fiziği vardı bayanı görür görmez etkilenmiştim. Müşteriye daha yakın davranıyordum telefonu arızalanmıştı. Telefonuna baktım aslında telefonun ufak bir problemi vardı sorunu çözdüm ama onunla daha fazla zaman geçirmek için uzatmak istiyordum. Telefonunu karıştırıyordum o ise karşımda oturuyordu. Kahve söylemiştim kahve içiyorduk sohbet ediyorduk bende telefona bakıyordum.

Telefonu karıştırırken müşterimin bikinili ve iç çamaşırlı fotoğrafları çıktı karşıma çok etkilenmiştim süper bir fiziği vardı. Acaba bilerek mi yapıyor diye düşünüyordum. Telefonun yapımını bitirdim numaramı verdim müşterim gitti 2 gün sonra müşterim beni aradı kontör yüklemesi gerektiğini bulunduğu ortamın müsait olmadığını akşam geldiğinde ücretini ödeyeceğini söyledi bende yükledim. Akşamın gelmesini bekliyordum. Akşam oldu Sibel adlı müşterim geldi. Ücretini ödedi ama ben almak istemedim zorla da olsa aldım. Daha sonra hava geç olduğu için isterse dükkanın arka bölümünü ev gibi yapmıştım oraya geçeceğimizi daha rahat olacağımızı söyledim.

Oda kabul ettik koltuğa oturduk ben ona yanaşmaya çalışıyordum ve ensesinde ucu görünen bir dövme vardı görmek istedim terettüt etmeden dövmesini gösterdi oradan göğüslerini de görmüştüm büyüklerdi mis gibi parfüm kokuyordu dayanamadım bir den üzerine abandım. Ne yapıyorsun sen demeye kalmadı hemen göğüslerini çıkardım boynunu yalamaya somurmaya başlamıştım o ise yapmayın diyordu 4 dakika direndikten sonra saçlarımı okşamaya başlamıştı resmen sevişmeye başlamıştık. Ben bir elimle eteğin altından amcığıyla oynarken oda bana sımsıkı sarılıyor sevişiyorduk.

Daha sonra hemen soyundum oda soyundu bacak aralarını açtım kafamı bacak arasına getirdim dilimle amcığını yalamaya başladım. Çok zevk alıyordu bacaklarını sonuna kadar aralamıştı. Bir eliyle de kafamı bastırıyordu. Daha sonra benim koltuğa uzanmamı söyledi ve pantolonumu indirdim sikimin kafasını ağızına aldı yalıyordu. Daha sonra hızlı bir şekil de iştahlanmaya başlamıştı. Artık amcığına girmek için zevk atıyordum kendimi tutamıyordum. O yarrağımı yalarken dükkanın kapısı açıldı eşimde anahtar vardı ve direk arka bölüme geldi benim yarrağım sibelin ağızındayken eşim yakaladı şok olmuştu hemen toparlandım. Korkuyorduk ikimizde eşim ağlamaya bağırmaya saldırmaya başlamıştı.

Hemen ben eşimi koltuğa attım soydum o ise direniyordu sibele amcığını yalamasını söyledim onuda zevkle yola getirecektim ben eşimin boynunu yalarken sibel amcığını yalamaya başlamıştı. Eşim direnmeleri kesmiş inliyordu. Daha sonra bu artık grup sexe dönüşmüştü. Bütün hepimiz çıplak kalmıştık. Koltuğa oturdum eşim ve sibel yarrağımı yalamaya başlamışlardı. Bir süre devam ettikten sonra sibeli kucağıma aldım kucağımda zıplatmaya başladım ağızım da eşimin göt deliğindeydi göt deliğini yalıyordum. Eşimle hiç analdan yapmamıştık. Daha sonra sibelin amcığından çıktıktan sonra eşimin göt deliğini tükürükledim dayadım eşim ise sen buradan vermediğim için böyle bir şey yaptın dimi dedi. Hiç bir şey söylemeden göt deliğine girdim ben eşimin arkasından sikerken eşim ise sibelin amcığını yalıyordu 1 saat boyunda birlikte olduk ve 3′ümüzde boşaldık. Daha sonra eve geçtik sabaha kadar 2 tane güzel kadınla beraber yattım ve sikişmelerimiz artık daha aralıklı oldu haftada 4,5 kez grup yapıyoruz. Çok mutluyum yazım hatalarım olduysa affedin bol sikişli güler dilerim.

0 yorum :

Yorum Gönder