4 Mayıs 2014 Pazar

Abim ve Kuzenlerim Beni Deli Gibi Sikti




Merhaba arkadaşlar devamlı takip ediyorum bu siteyi yazılan hikayeler çok hoşuma gidiyorlar bende vücudumun her yerinin bakireliğinin nasıl bozulduğunu anlatacağım. Annemler ve halamlar düğün için şehir dışına gitmişlerdi. 2 Tane kuzenim ve abim bizim eve geldik. Kuzenlerimden birinin adı Kubilay diğerinin ise Eray ben 18 yaşında bir kızdım o zamanlar. Kubilay 20 yaşına yeni girmişti Eray ise 18 yaşındaydı. Abim ise en büyükleri olarak 22 Yaşındaydı. Akşam evde zaman geçirmek için oyunlar oynardık saat gece 1 olmuştu.

Ben geceliğimi giyip odama gittim ve yatmaya çalıştım ancak onlar hala oturuyor ve benim uyumamı engelliyorlardı. Bende üstüme sabahlığımı giyip gittim odalarına ve sessiz olmalarını söyledim bir sürede sessiz kaldılar ancak daha sonra odama girip sessizce yanıma sokuldu benimle aynı yaşta olan Eray bende hemen ne yapıyorsun ya derken ağzımı kapattı ve odalarına götürdü. Baktım hepsi soyunmuş beni bekliyorlarmış bende lütfen bırakın beni diye yalvarıyordum onlara ama beni dinleyen kim Kubilay ağızıma soktu ben bağırırken çok büyüktü ve bende ısırdım kaçmaya çalıştım daha sonra 3′de beni tuttu ve saçımı çekerek tokatlayarak durdurdular.

Hemen beni yere çöktürdüler ve 3′de siklerini ağızıma verdiler artık iğrene, iğrene izin verdim mecburen ondan sonra beni domalttılar koltuğa abim amıma sokmaya çalışıyordu ama girmiyordu kızlığımı bozdu ve girdi hızlı git gele başladı acıdan ölüyordum. Daha sonra Kubilay’da arkama geçti onun girmesi biraz uzun sürdü ama daha çok acıttı.Eray ise bana saxo çektiriyor hızlıca ağızıma sokuyordu ben acıdan ölüyordum. Böyle bir şey yapacakları aklımın ucundan bile geçmezdi en sonunda hepsi boşaldı ve beni odama gönderdiler. Daha sonra beni yine sikeceklerini söylediler.

Ben Balkona çıktım ve hala acıdan kıvranıyordum evden kaçmayı düşündüm ancak telefonumu almışlardı ve kapı kilitliydi yapacak hiç bir şey yoktu mecburen bekledim sabaha karşı geri geldiler ve bu sefer 4 kişiydiler. Abimin arkadaşıda gelmişti Kubilay amıma abim ve arkadaşları götüme girdiler. Eray ise hep sakso çektiriyordu. Hepsi zorla döverek siktiler ben en sonunda bayılmıştım. Beni balkona çıplak olarak kilitlemişlerdi. Öğlene kadar orada kaldım ve bunların hepsinin videosunu çekmişlerdi.Artık perişan olmuştum ya internete yüklerlerse ne yapacaktım ben.

Beni geri içeri aldılar ve kırbaçla vurmaya başladılar her tarafım kızarmıştı. Daha sonra bunlar hepsi odaya götürdüler tek tek beni siktiler. işte tüm hikaye bu size az gibi gelebilir ama ben acıdan ölüp ölüp diriliyordum.umarım sizler de bunun gibi birşey yaşamazsınız hem kızlığım bozuldu hemde 4 kişi tarafından insan dışı olarak sikildim…



ADMİN NOTU : Lütfen ensest ilişkilere girmeyin...

0 yorum :

Yorum Gönder