14 Mayıs 2014 Çarşamba

Abim Yengemi Sikiyormuş




Slm, ben Adanadan Kenan, 24 yaşındayım. Yengemle ilgili bu anlatacağım hikaye 3 yıl önce başladı. Ben o zamanlar Çukurova Üniversitesinde Ziraat Mühendisliğini okuyordum. Hikayemin kahramanı başında da belirtiğim gibi yengem, yani amcamın karsı. Yengem 41 yaşında, oğulları hemen hemen bizimle yaşıt. Yengem yaşına rağmen cok güzeldir, hem de aşırı güzeldir. Her girdiği ortamda dikkat çekecek kadar güzeldir. Ayrıca kapalı. Yani sözde muhafazakar bir aileyiz.

O zamanlar ben abimle yengemi sürekli tartışırken görüyordum. (Abim benden sadece 2 yaş büyük). Ben bu tartışmalara bir anlam veremiyordum. Ama yengeme de güvenmiyordum. Sonuçta ben birkaç kez falsolu hareketini görmüştüm, hemde halamın kocası ile, baya bir samimi şekilde görmüştüm.

Neyse, birgün arkadaşımın arabasıyla komşu ilden eve geliyordum. Yol uzun diye, canım sıkılmasın diye, yengeme mesaj attım. Numaramı yeni değiştirdiğim için yengemin numaramdan haberi yoktu. Yengemle aram iyi sayılırdı, ben yengeme, “Aşkitom!” derdim hep, yani rahat konuşurdum. O gün de, “Aşkitom ne yapıyorsun?” diye yengeme mesaj attım. Gelen mesaj çok ilginçti, “Murat senmisin?” yazıyordu. (Murat benim abim!). Ben de şaşkınlıkla bozuntuya vermeden, “Evet benim!” yazdım. Olay orada koptu!

Murat abim de Üniversite okuyordu, Hatay’da. Yengem hemen bir mesaj daha attı, “Canım seni çok özledim!” diye. Ben baya bir şoka girmiştim. Ama bozuntuya vermedim, amacım uzun zamandır düşündüğüm şeyin gerçek olup olmadığını ispatlamaktı. Hemen, “Ben de seni özledim!” yazdım. Tabi yengem benim olduğumu bilmyordu, mesaj atanın abim Murat sanıyodu. Neyse mesajlar belden aşağıya gidince, artık ben dayanamadım ve hemen yengemi arayıp rezil ettim. Yengem ağlıyordu, hemen inkar etmeye kalktı. Ama baya bir korkmuştu, ses tonundan da anladım zaten. Ben o sinirle telefonu kapadım ve olayları aileme anlatıp anlatmamakta kararsız kaldım. Ama anlatsaydım ortalık kan gölüne dönerdi ve biz de zarar görürdük. Sonuçta olayın diğer kahramanı abimdi. Ben abimi sevdiğimden değil, aslında anneme olan düşkünlüğüm yüzünden ses etmedim.

Neyse yengem tekrar beni aradı, “Ben işteyim, birazdan çıkacam, ….. marketin oraya gel de konuşalım!” dedi. Neyse, dediği marketin önüne gittim. 5-6 dakika sonra yengem de geldi. Hemen ağlamaklı bir ifadeyle herşeyi inkar etmeye başladı. Ama ben yengemi fazla konuşturmadım, çünkü daha önceden de yengemin orospuluğunu görmüştüm, o yüzden sustu ve suçunu da biliyordu. Hemen bana sus payı vermek istedi, “Kurban olurum kimseye anlatma, ne istersen yaparım!” gibisinden. Ama ben şerefli bir insanım, hiçbir şey istemedim, sadece, “Bak yenge, birdaha yaparsan seni kendi ellerimle öldürürüm!” dedim. Yengem, “Tamam!” dedi. Ordan ayrıldım…

Daha yengemin o sözünün üzerinden iki gün geçmemişti ki, nenemin odasından sesler duydum. Merakımdan kapının anahtar deliğinden içeriye baktığımda, yine abim yengemi bağırta bağırta sikiyordu. O an ölmek istedim, bilmiyorum sinirden mi, kıskançlıktan mı. Hemen ordan uzaklaştım ve yengeme mesaj attım, “Çabuk …..’ da bekliyorum, gel!” diye. Yengem yarım saat sonra geldi. Yüzü kızarmıştı. Ben öfkemden kendimi tutamadım, bağırdım ona, “Oruspusun sen, fahişenin önde gidenisin! Abim senin oğlun sayılır, utanmıyormusun kendinden 20 yaş küçük biriyle sikişiyorsun!” dedim. Yengem yine ağlamaya başladı. Ben artık yermiyim yengemin Timsah gözyaşlarını, “Ben sana gösteririm orospu!” dedim ayrıldım ordan.

Ertesi gün araba kiraladım, torpidoya dedemin beylik tabancsını da koydum, gittim yengemi de aldım, konuşacağız diye, ormanlık bir yere götürdüm. Amacım yengemi ormanda öldürmekti. Tabi ormana girdiğimizde yengem şüphelendi ve hemen ağlamaya başladı. Benim de ellerim titriyordu, yapamıycağımı anladım. Bir sigara yaktım ve ne yapmalıyım die düşünmeye başladım. Susarsam, içimde biriktirirsem kafayı yiyecektim, sinirle, “Ne yapayım ben şimdi seni orospu!” dedim. Yengem de, “Tamam, benim bu yaptığım hata, ama istersen sen de bu hataya ortak olabilirsin ve en azından sen de suçlu olduğun için rahat rahat uyur ve olayı kapatırsın!” dedi. Orospu resmen bana sikişme teklif ediyordu. Aslında güzel de fikirdi. Düşündüm, önce kabul etmek istemedim, ama yengem dediğim gibi uzun boylu, iri yapılı, dik göğüslü ve çok sexi bir kadındır…

Çekimser kaldığımı görünce, hemen orospuluğunu sergiledi ve başladı beni tahrik etmeye. Gözlermin içine bakarak, elini bacağıma koydu ve “Ben oruspuyum, senin orospun olmak istiyorum, beni sikmeni istiyorum!” dedi ve birden elimi alıp amcığına götürdü, “Baksana amım böyle senin için yanarken, beni sikmeden gidecekmisin?” dedi. Ne yalan söyleyim, sonuçta ben de erkeğim, hemen sikim çadırırı kurdu. Yengem olacak oruspu da kalkan sikimi görünce, muzipçe gülerek elini attı sikime ve “Bak bu da beni sikmek istiyor, hadi inat etme artık, sik beni! Amım yanıyor, hadi erkeğim, hadi sikicim! Yarağına kurban olurum! Hadi sikmeyecekmisin yengeni?” dedi ve pantolonumun üzstünden sikimi sıvazlamaya başladı.

Tahmin edeceğiniz gibi ben fazla dayanamadım, arabadan indik, bir ağacın altına ceketimi serip oturduk ve yengem beni öpmeye başladı. Tabi ben olayın şoku ve heyecanı, aynı zamanda da (amcama karşı hissettiğim) suçluluk duygusuyla, yengeme hiç karşılık vermiyordum. Ama yengem olacak o oruspu işini öyle iyi yapıyordu ki, resmen deli oldum ve artık karşılık vermeye başladım. Önce dudaklarına yapıştım ve uzun uzun öpüştük. Dilimle yengemi bitirecektim, yengem benim ilkbaşta karşılık vermememi bilgisizliğimden sanıyordu, ama bilmediği birşey vardı, ben onun yaşı kadar karı siktim. Amacım bu oruspuya güzel bir ders vermekti, yengemi yalvartarak, bağırtarak sikmekti. Zaten öyle de oldu! Öpüşmemi bitirmeden yengemi yavaşça soyuyordum. Üzerinde tek başörtüsü, sütyeni ve külotu kalmıştı. İnanın ki başörtüsü seks ayrı bir heycan katıyordu…

Öperek, boynundan emerek, aşağılara doğru indim. Sütyenini çıkardım ve o büyük memelerini öpmeye, yalamaya, dilimle uçlarında daireler çizmeye başladım. Tabi yengem olacak oruspu şaşırdı, beni bilgisiz sanıyordu ya, şaştı kaldı. Neyse, dilimle göbek deliğinden yavaşça aşağılara, külotuna doğru indim. Külotunu çıkardım, dilimi amcığına bir defa vurdum, hafif inledi. Ben de yalvartmak için dilimi geri çekip tekrar göbeğine doğruu yöneldim. Yengem eli ile kafamı aşağılara, amına doğru götürmek istedi. Ben de sinirlenip, “Rahat dur, işime karışma orospu!” diyerek, yengemin ellerini kemerimle bağladım. Tekrar göbeğinden yalayarak amcığına geldim ve yine bir dil darbesi attıktan sonra tekrar başa. Ama bu defa göğüs aralarına dilimi yanaştırdığımda, yengemin gözlerindeki o azgınlığı gördüm. Bu beni baya bir cezbetti. Tekrar aşağı indim ve bu defa amının iç yanaklarını yaladım. Yengem zevkten inlerken dudaklarını ısırıyordu orospu…

Dilimi çok iyi kullanırım, benim silahım dilimdir. Dilimle yengemin amcığına ufaktan masaj yaparak uyarıyordum onu. Ama ne yalan söyleyim, yengemin amı da o kadar güzel duruyordu ki, biran önce sikmemek için kendimi zor tutyordum. En sonunda bızırını yakaladım ve somurmaya, içime çekmeye başladım ve hemen bıraktım. Elimle klitorisini okşuyordum. Yengem resmen deli olmuştu, kendini sağa sola vuryor, saçlarını savuruyordu. Resmen yalvarmaya başladı, “Hadii, yarağını soooooooook!” diye. Zaten amacım da oruspunun yalvarmasıydı, onun sözlerine kulak asmıyor, yalamaya devam ediyordum. Bu defa dilimle göt deliğine masaj yapıyordum. Yengem resmen altımda eriyordu…

Yengemin göt deliğini de bir süre yaladıktan sonra, ben de pantolonumu soyundum. Donumdan yarrağımı çıkardığımda, yengemin gözleri faltaşı gibi açıldı. Yalan yok, yarrağım fazla uzun değil, ama aşırı kalın. Yengem hemen, “Ooofff bu ne böyle Kenan? Sulak yerde mi büyüttün bunu?” dedi. Ama ben ona hiç yüz vermiyordum, “Kes sesini kahpe, girince anlarsın nerde büyüttüğümü!” deyip, yarrağımın başıyla amcığına fırça atmaya başladım. Yavaş yavaş darbelerimle yengemi çıldırtıyordum. Yengem birden kendini öne doğru itmeye çalştı, amacı yarrağımı içine almak, ama ben hemen kendimi geri çektim. Bu hareketim yengemi sinirlendirmişti, bana küfretmeye başladı, “Lan kahpe analı, sikseneee!” diye. Ben hemen elimle amcığına sertçe bir tokat attım. Sustu, küfür etmeyi bıraktı…

Anneme küfür etmek neymiş gösterecektim orospuya, bir daha baştan yalamak geldi içimden, amacım altımdaki kahpeyi sinir edip çıldırtmaktı. Gögüs uçlarını bu defa yalamıyor, dişliyordum. Aşağı inip amının dudaklarını ve klitorisini dişliyordum. Ya görmeniz lazımdı, yengem resmen altımda daha sikmeden Orgazm olmaya başladı. İçimden artık bu kadar yeter diyerek, yengemi sağ kolunun üzerine yatırıp, ben de arkasından amcığına girebilecekk şekilde, yarrağımı amcığına hizaladım. Yengem elini arkaya attı, yarrağımı kendi eliyle yerleştirmek için, ama ben izin vermedim, elini tutup ittim. Yarrağımın başını amcığına dayadım, hafif yüklendim. Sadece kafasını soktum bekledim. Yengem çıldırdı, hepsini sokmam için bana yanaştı, ama ben yine uzaklaştım. Yengem yalvarmaya başladı, “Yalvarırım Kenan sookkk, hepsini istiyorum, kökünee kadar sok o kalın yarrağını!” diye.

Ama ben dinlemiyordum, sadece yarrağımın başını sokup çıkarıyordum, hafif bir ritm tutmuştum. İki elimle de sadece bir omzunu tutuyordum, rahatça girip çıkmak için. Gerçi fazla sokmuyordum, oruspuyu yalvartmak için, ama yarrağımın kafası bile o oruspuyu tahrik etmeye yetiyordu. Sikimin başı yavaş yavaş karıncalanmaya başlayınca, en sonunda son bir hamle ile amcığının derinliklerine öyle bir daldım ki, yengem, “İşte buuuu!” diye bağırdı. “Kenan sen harikasın, bilseydim abinle değil senle sikişirdimm hep! Offff, ahhhhh, kökle erkeğim, kökle sikicimmm, daha derine, offff!” diye inlemeyee başladı. Tabii ellerimi bir omzuna kenetlemişim ki, otomatik tüfek gibi amcığına pompalıyordum. Yengem ise kendini koyvermiş, tüm orospuluklarını sergilercesine, “Ben senin oruspunumm, sikicimm harikasınn, sikk beni erkeğimm, uçuurr beni, offf, ölüyorumm kalın yarrağına, bağırtt beni, hadii, hadii!” diye inliyordu…

Yengem öyle inledikçe, ben yarrağımı başına kadar çıkarıp, tekrar köküne kadar bir hamlede sokuyordum. Böyle sikmem oruspunun çok hoşuna gitmiş olacak ki, sarsılarak titreyerek Orgazm olmaya başladı. Ben hemen pozisyonu değiştim, bacaklarını birleştirdim ki, amcığı dar olsun, yengemi bağırtayım diye. Ama altımdaki kaşarlanmış oruspunun meğer acı çekmek hoşuna gidiyormuş. Ben yengemin o darlaşan amcığına kökledkçe, o ardarda boşalıyordu. Ben de artık dayanamıyordum, boşalmak üzereydim. Yengem bunu anlamıştı tabi, hemen amının kaslarıyla sikimi içinde sıkarak, “Yalvarırırm Kenan, içime boşall!” dedi. Ben de çıkamadım zaten ve amının içine boşaldım…

Doymak bilmeyen oruspu yengem, hemen döndü, yarrağımı eline aldı ve yalamaya başladı. Belli ki, yarağımın sönmesini istemiyordu. Ehhh benimki de yeniden diklendi hemen. Yengem sikimi çekerek amcığına yanaşıtrdı. (Ama ben niyeti bozmuştum, çünkü bu oruspu zevkten inledi, amacım yengemi acıdan bağırtmaktı, ama amcığından bağrtmam imkansızdı, yengemin o amcığınaa ne tür yarraklar girmişse laçkalaşmış iyice, acı çekmiyordu ve acı çekmeyi hak ediyordu!). Ben sikimi amından çekip göt deliğine yanaştırdım. Yengem niyetimi anladı ve yapmamam için yalvarmaya başladı. Ama ben niyeti bozmuştum, zaten yalvarışları beni daha çok tahrik ediyordu. Yengem, “Bak Kenan amcığım senin, dilediğin gibi sik, ama götüme girme, amcan anlar bak, lütfen!” dedi. Ama ben o anda amcamı falan düşünecek halde değildim. Birden kuru kuru göt deliğine yanaştırdım yarrağımı…

Yengem baktı götünü sikmeyi kafaya koymuşum, “Ne olur bari krem sür, çantamda krem var, lütfen!” dedi. “Hayır, krem mrem yok, senin bu götünü kuru kuru, bağırta bağırta sikecemmm!” dedim ve yüklendim. Sadece kafası girmişti ki, yengem nara atmaya başladı, “Kahpe analı, çıkar lan, çıkar oruspunun oğlu!” diye bağırdı. Ben bu söyledikleri üzerine yarrağımı köküne kadar bir hamlede soktum götüne. Pompalamak için yarrağımı çektiğimde, yarrağım kan içinde kalmıştı. Yengem nasıl bağırıyor ama, nasıl küfürler ediyor, “Orospu çocuğuuu! Yırttın lan götümü! Anası sikişmişin piçi! Sokma Götüme, amıma sok!” diye. O küfür ettikçe ben götüne sert sert pompalıyordum…

10-15 dakika götüne pompaladıktan sonra yorgunluktan dizlerim titremeye başladı ve pompalamam yavaşladı. Altımdaki fahişe yengemin ise götü yarağıma alışmış ve götünden de zevk almaya başlamış olacak ki, “Lan dümbük hızlı köklesene! Hepsi bu mu? Götümü sikmek için geberiyordun, ne oldu? Al sana göt işte! Erkek gibi siksene götümü ibne! Sen de sikiciyim diye geçiniyon ya lann! Köklesenee, doldur götümü! Hadi, hadi bekliyorum!” dedi. Bu laflarına erkeklik gururum incinmişti, son dermanımı toplayıp, yarrağımı tekrar çıkardım başına kadar ve aniden sertçe bir kökledim götüne. Yengem bağırdı, “İşte bu! İşte buuu! Harikasın kocacığım, erkeğim, sikicim, işte böyle sik yengenin götünü!” die inlemeye başladı…

O pozisyonda böğrüm ağrımıştı, yengemi domalttım, ellerimle bir göğsünü tutmuşum, bir elimle de belini tutmuşum, olanca gücümle götüne girip çıkıyorum. Yengem altımda kahpe karılar gibi inliyordu, “Iıııhhhh, mmmmmm, offfffff, süper bu yaa, bu kalın yarrağın beni deli etti, bitirdin beni, boşal artık sikicim, doldur götümü döllerinle erkeğim!” diye. Ben daha fazla dayanamadım ve yengemin götüne kilitlenip boşaldım…

Sonra sikimi çıkardım, uzattım ağzına, “Yala lan orospu! Temizle!” dedim. Varya orospu yengem nasıl yalıyor götünden çıkan yarrağı. Yemin ederim kerhanedeki orospulara yaptıramadım bunu. Sonra giyindik ve birer sigara içtik ve biraz konuştuk. “Abinle söz birdaha olmayacak, sen ondan daha güzel sikişiyorsun, bu am da götte artık senin, beni hep sen sikeceksin, sikicim benim!” dedi. Eve döndüğümüzde, bana çıkardı para verdi. “Bu ne?” dedim. “Artık sen benim Jigolomsun, nezaman istersem gelip, beni bugün siktiğin gibi sikeceksin!” dedi. Ben de çaresiz kabul ettim :))

0 yorum :

Yorum Gönder