12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bakıcı Kadını En Sonunda Siktim





Selam Brazzers Hikaye okurları sizlere anlatacagım olay gecen sene başımdan geçti evliyim ve bir tane cocugum var.her neyse eşim ve ben calıştıgımız için cocuga bakıcı tuttuk ve evde bakıyor.ve eşim gelene kadar kalıyor ben gelince bana teslim etmiyor anlaşmamız öyle gece vardiyesinden çoktım sabah saat 08 30 da eve geldigimde eşim hala eve gelmemiş.

Merak ettim ve eşimi aradım eşimde bana işlerin çok sıkı oldugunu ve öglene kadar fazla mesai ye kalacagını ve eve saat 14 00 da gelecegini söyledi kadına söyledim kadında kabul etti ha bu arada kadın dul ve birtanede cocugu var oda annesiyle bize geliyor ve ben yataga gecerek yattım ama aklıma hiç gelmiyordu bakıçıyla olacagım. yattıkta bi 10 15 dakika sonra kadın yatak odasına girerek biraz işinin oldugunu söyledi

Yatak odasında rahatsız olurmusun diye sordu bende olmam dedim ve kadın iş yapmaya başladı kadın güzel ve seksi birisi daracık tayt giymiş o gün lambanın tozunu almak için sehbaya çıkmış dengesini kaybederek yataga düştü sannediyordum ben megerse bilerek düşmüş daha sonra kendisi söyledi çoçuklar uyuyordu ve biz sevişmeye başladık ve bana delilergibi aşık oldugunu aslında bizim çoçuga para için degil beni görmek için baktıgını söyleyerek benim dalgayı agzına aldı ve yalamaya başladı buna o gün iki kere döşedim bi önden bide arkadan arkadan istemedi ama ben zorla yaptım ve hala vakit buldukca yapıyoruz bu olaydan sonra hafta da bir kere onun evinde buluşup devam ediyoruz.ve şimdi daha rahat oldu kadına bizim evde bi oda ayırdık artık bizim evde kalıyor benim için daha iyi oldu böyle .

0 yorum :

Yorum Gönder