5 Mayıs 2014 Pazartesi

Komşu Kızının Amı Sulanıyordu




Merhaba brazzershikaye okuyucuları, ben 22 yaşında genç bir erkeğim. Saçlarım rampa şeklinde sürekli bileklik takarım ve şapkada justin bieber hayranıyımdır. Yani kızların tam istediği bir erkeğim. Ben 18 yaşındayken benim annemin çok yakın arkadaşının kızı vardı. Annemin arkadaşı sürekli bize geliyordu yanında da kızını getiriyordu.Kız benim böyle biri olduğumu biliyor ve bana hayranlık duyuyordu . Kız ile aynı okuldaydık böyle yanına gittiğimde sürekli sanki götünü bana dayıyordu.

İşte elime değiyordu sanki yanlışlıkla olmuş gibi sikime elliyordu. Bunların farkındaydım aslında kızda güzeldi çıtır bir şeydi bende o kızı sikmek istiyordum Kız sarışın mavi gözlü vücudu tam bir 90-60-90 tam aradığım bir kızdı Bir gün annesiyle birlikte yine eve geldiler. Benim annemler rahattır kıza sürekli git hadi yanına takılın felan diyorlardı günlerden salıydı onun annesiyle benim annem pazara gitmişlerdi Kız benimle birlikte kalmak için annesiyle gitmemek istediğini söyledi. Resmen var ya havalara uçmuştum böyle aha işte sikeceğim zaman geldi de çattı diye. Annemler evden çıktı kız ise odada bilgisayarımın başında facem’de dolaşıyordu. Ben yanına gittim kendimi biraz ağırdan saldım istemiyormuş gibi davrandım. Kız ilk başta böyle geldi penisime doğru elledi. Ben napıyorsun felan dedim oda biliyorum sende istiyorsun hadi gel felan dedi. Ben dayanamadım beynim dönmüştü artık. Kıza hiç bakiremisin kendin mi bozdun demeden daldım kızın dudaklarına daha sonra yavaşça soydum. Kız zevkten ölüyor gibiydi.

Ben çırıl çıplaktım kız ise sadece üstünde donu vardı hala sevişiyorduk Kızı kucağımda yatağa doğru götürdüm. Direk açtım amına sokmaya başladım ama kız zevkten bana sarılmış sımsıkı sıkıyor beni. İlk başta bakireliğini bozmuştum kızın kanadı kız biraz acı çekti sonra dedim bırakalım. Kız devam etmemi istedi her şeyi temizledik Kız yarrağıma öpücük kondurdu. Saksoya başlamıştı daha sonra hızlı hızlı devam ettim. Kızı domalttım kızın götü o kadar çok güzeldi ki tam bir lolita amı ve götü vardı. Avuçlarımın içine çok rahat giriyordu o kadar çok azmışım ki kızı tekme tokat sikiyordum. Daha sonra dayanamayıp tüm döllerimi kızın içine boşalttım boşaldık dan sonra yanına doğru yattım öpüşüyorduk. Tam o sırada annelerimiz pazardan geldi zil çaldı ne yapalım ne edelim derken benim annemde anahtar olduğunu unutmuşum kapıyı açtılar bizi çırılçıplak yakaladılar Annem bana bir yandan diğer kızın annesi bir yandan bana vuruyor. 3-4 ay geçtikten sonra kızın hamile olduğunu öğrendim Çocuğu aldırmışlar o olayı unuttum ve öylece devam ettim hayatıma.

Şimdi o kıza ne oldu diyeceksiniz o evlendi bu olayı unuttuk görüşmüyoruz bazen görüşmek istesem bile aileler var kan çıkar icon smile Bakire Komşu Kızı Azmıştı o yüzden hayatıma bu şekilde devam ediyorum hikayem kısaydı sizinle paylaşmak istedim kelime hatalarım varsa affola herkese bol sikişli günler.

0 yorum :

Yorum Gönder