6 Mayıs 2014 Salı

Karımı Sikerlerken Çok Azdım





Merhaba ben mert evliyim 32 yaşındayım karım zeynep te 30 yaşında 8 senelik evliyiz karım 1.70 boyunda 65 kilo civarında esmer güzeli bir kadındır bende 1.72 boyunda yakışıklı sayılabilecek bir erkeğim karımla güzel bir evliliğimiz var sekste sınırımız yok yani amın’dan götten ağızdan her türlü seksi yapıyoruz ve hem ben onu oda beni doyuruyor ama yeni heyecanlar yaşamak istiyordum. En büyük isteğimde karımın başka biri tarafından sikilirken seyretmekti yine ateşli bir sikişme den sonra aşkım hiç başka biriyle yatmak istedinmi diye sordum oda onuda nereden çıkardın sen bana yetiyorsun aşkım dedi.

Bende ona hadi aşkım hiç düşünmedin mi benden başkasıyla yattığını seni adamın çatır çatır siktiğini veya iki kişi tarafından sikildiğini düşünmedinmi dedim aşkım sen manyaklaştın mı dedi bende hadi aşkım söyle kızmayacam dedim zeynepte tamam o zaman düşündüm ve bir keresinde yeltendim de dedi nasıl yani yattın mı biriyle dedim hayır yatmadım yeltendim dedi ee nasıl oldu dedim bir gün otobüs çok kalabalıktı ayakta dikiliyordum arkama biri geçti ve dayanmaya başladı bende başımı döndürüp baktım 25 yaşlarında bir erkekti kafamı çevirip bi tersleyim şunu dedim ama arkamda sertlik hissetmeye başladım sertlik gitgide büyüyordu heyecanlanmıştım zevkte almaya başlayınca kendimi ona bıraktım bir süre sonra elimi tutup arkaya götürdü pantalonun arasından çıkarttığı yarrağını elletti ben hemen elimi çektim sonrada kulağıma eğilip inelimmi dedi o heyecan ve zevkle inelim dedim ilk durakta indik elini uzatıp adının murat olduğunu söyledi bende zeynep dedim ve bir taksi çevirip bindik.

Şöföre adresi söyledi ben heyecandan titriyordum çünkü seni ilk defa aldatacaktım dedi bende o arada elimi yarrağıma atmış sıvazlıyordum taksiden indiğimizde aklıma sen geldin murata hayır yapamacam dedim murat niye dedi bende ben evliyim ve eşimi çok seviyorum yapamam dedim ve koşarak oradan uzaklaştım taksiye binip eve geldim ama amım zevkten ıslanmıştı bende hemen duşa girdim ve muratı düşünüp masturbasyon yaptım ve boşaldım dedi muratı düşünüp kendini boşattın yani hee dedim evet kızdınmı aşkım dedi hayır niye kızayım canım dedim peki şimdi başka birine siktirirmisin kendini yanlız bende yanınızda olacam dedim bilmem ki nasıl olur dedi güzel olur dedim ve dudaklarına yapıştım hemen bacaklarını ayırıp yarrağımı amına dayadım ve zeynepe şu anda seni ben değil murat sikiyormuş gibi hayal et ve bana murat diye hitap et dedim ve yarrağımı amına soktum içinde gidip gelirken karım hadi murat sik beni aşkım becer beni ohh murat ne güzel sikiyorsun ohh murat köküne kadar sok hızlan murat diyordu.

Benim de o laflarla iyice zevke gelmiştim makina gibi sokup çıkarıyordum zeynepin geliyorum murat demesiyle bende döllerimi içine boşaltmaya başladım ama ikimizde boşalması bitmek bilmiyordu zevkten kasılıp duruyorduk en sonunda nefes nefese yanına yattım zeynepe baktığımda hala titriyordu bir süre sonra aşkım ne diyorsun başka biriyle yatmak istermisin dedim evet aşkım evet diyerek cevap verdi tamam ama ben bulacağım sikişeceğin kişiyi tamam mı dedim tamam diyerek karşılık verdi o günden sonra uygun birini aramaya başladım zeynepte her sikişmemizde bana değişik kişilerin isimleriyle hitap etmeye başladı bir gün hamama gitmiştim yıkanmış öyle havuzun kenerında oturuyordum tam karşımda yıkanan birini gördüm 25 yaşlarında atletik ve kaslı bir vucuda sahipti bacaklarınıda açmış peştamalı sıyrılmış arasından yarrağı görünüyordu inik hali bile benim yarrağımın kalkık haline yakındı tamam dedim bu işte bu adamla nasıl konuşacaktım onu düşünmeye başladım.

Adam yıkandıktan sonra takibe başladım çıkıyordu bende arkasından çıktım dolabının yanına vardığında benim dolabın yakınında olduğunu farkettim ordan burdan derken ben muhabbeti kurmuştum adının murat olduğunu söylediğinde kendi kendime rastlantının bu kadarıda olmazdı dedim murata orda birşey söylememiştim çıktıktan sonra arabamla götürmeyi teklif ettim kabul etti arabaya bindik ve yola koyulduk yolda artık açılmaya başlamıştım karımla olan fantazimizi anlattım ve karımı sikmesini istedim muratta bana dönerek tabi sikerim hemde yengeyi 20 santimlik yarrağımla havalara uçururum dedi tamam gidelim mi o zaman dedim tabi diyerek evin yolunu tuttuk zeynepi arayarak evde kimse olup olmadığını öğrendim yok diyince tamam sana bir süprizim var dedim kapattım eve vardığımızda anahtarımla kapıyı açıp eve girdik zeynep odadan çıkıp muratı yanımda görünce şaşırmış şekilde murat dedi ben şaşırmış şekilde ikisine bakıyordum muratta oo kaçak güzel dediğinde tesadüfe bak dedim kendi kendime murat zeynepe o gün kaçtın ama bugün kaçamıcaksın yenge dedi salona geçip oturduk murat üçlü koltuğa bende yanındaki tekli koltuğa oturdum zeynepte karşıdaki koltuğa oturdu zeynep her zamanki gibi evde rahat bir şekilde giyinmiş altına tayt üstünede bir penye giymişti ama içinde ne südyen ne kilot vardı.

Çünkü tayt amının arasına girmiş penyesinden de göğüslerinin uçları belli oluyordu bi sessizlik olmuştu sessizliği murat bozdu yenge niye orda oturuyon gel şöyle yanımda otur dedi zeynep bana baktı benden işareti alınca yerinden kalktı muratta ya niye izin alıyorsun zaten beni buraya seni sikmem için getirdi dedi karım soluna oturmuştu hemen omzuna elini atıp saçlarını okşamaya başladı sonra uzanıp dudaklarını öpmeye başladı zeynep karşılık vermiyordu murat boynunu öpmeye başlamıştı eliyde amını parmaklıyordu zeynep birden eliyle muratım başını tuttu bir an göz göze geldiler ve zeynep birden muratın dudaklarına yapıştı tamam oldu bu iş dedim kendi kendime murat elini penyesinin altına sokmuş göğüslerini okşuyordu sonra penyesini çıkarttı ve göğüslerine yapıştı ısırıyor emiyordu zeynepte inlemeye başlamıştı bu arada bende üzerimdekileri çıkarmaya başlamıştım karşımda karımla başka adam sevişiyordu bu anlatılmaz bir zevkti ve yarrağım kütük gibi olmuştu murat karımın altındaki taytıda çıkardı ve koltukta oturan karımın bacaklarını iki yana ayırdı ve çömelip off muhteşem tertemiz kaymak gibi am yerim ben bu amı diyerek amına yapıştı öyle hızlı dil darbeleri atıyordu ki karımın artık inlemeleri sıklaşmıştı sonra ayağa kalkarak gömleğini çıkarmaya başladı.

Karımda olduğu yerde doğrulup pantalonun kemerini çözdü pantalonunu indirdiğinde baksırının içinde kalkmış yarrağını gördü ve baksırın üzerinden yarrağı okşadı sonra üst taraftan elini sokup yarrağını eliyle kavradı ve bana dönerek çok büyük bu yaa dedi bende gülümsedim karım baksırını aşağı çektiğinde özgürlüğüne kavuşan yarrağı gözlerinin önüne seriliverdi başını yukarı kaldırıp murat çok büyük yarrağın varmış dedi muratta teşekkür ederim otobüste eline verdiğimde anlamadınmı büyük olduğunu dedi gülümseyerek karım yarrağını biraz sıvazladıktan sonra kafasına öpücük kondurup yalamaya başladı karım yarrağı yaladıkça yarrak kütük gibi oldu bende yarrağımı sıvazlıyordum ve boşalmak üzereydim hemen ordan kilodumu alıp onun üzerine inleyerek boşaldım murat bana dönerek oo sende hemen boşalıyorsun dedi bende murata sen şu anda bendeki zevki bilsen dedim karının sikilmesi sana çok zevk veriyor demek şimdi senin zevkinide arttırayım karınınkinide diyerek koltuğa oturttu karımı ve bacaklarını havaya kaldırıp iki yana açtı yarrağını bolca tükürükleyip amına dayadı ve yüklenmeye başladı karımın yüzünde acı ifadesi oluşmuştu bunu anlayan murat durdu biraz çıkardı.

Sonra içinde gidip gelmeye başladı yavaş yavaş içinde ilerliyor ve köküne kadarda sokmuştu karımın yüzünde acı ifadesi kaybolmuş hızlı hızlı nefes alıp veriyordu murat köküne kadar sokunca durdu bacaklarını bıraktı karımda bacaklarını muratın beline doladı murat karımın dudaklarından öpüyor bir yandanda yarrağını sokup çıkarıyordu git gide hızlanıyordu karımda ne yapacağını bilemez halde başını sağa sola sallıyor deli gibi inliyordu bende orda yarrağımı sıvazlayıp duruyordum murat birden karımın içinden çıktı ayağa dikildi karımda hemen doğrulup yarrağını eline alıp yalamaya başladı muratta bana dönerek yere otur dedi dediğini yaptım karımı tutup kafası yarrağımın hizasına gelicek şekilde domalttı arkasına geçip yarrağını amına gömdü karım benim bacaklarıma sarılmış inleyip duruyordu murat karıma yalasana kocanın yarrağını dedi karım benim yarrağımı kavrayıp ağzına götürdü ve yalamaya başladı ama aldığı zevkten yalayamıyor boyuna inliyordu sonrada titreyerek bağıra bağıra boşaldı ama murat hala pompalamaya devam ediyordu murat bana yengeyi hiç götten siktinmi dedi evet dedim iyi dedi ve götünü parmaklamaya başladı karım hayır ordan olmaz alamam falan dedi bende karımın kafasını tutup kaldırdım ve bırak ordanda zevkini al bozma şu güzelliği dedim karımda tamam dedi murat habire amına sokup çıkartırken biryandanda götünü parmaklayıp alıştırıyordu tamam zamanı geldi diyerek götüne yarrağını dayadı karımın belindende öyle sıkı tutmuştu ki yüklenmeye başladı.

Biraz soktuktan sonra karım lütfen acıyor yapma falan diyerek önünden kaçmaya çalıştı ama murat o kadar sıkı tutuyorduki kaçamadı çaresizce yarrağı içine alıyordu murat alıştıra alıştıra yarrağının yarısından fazlasını soktu sonra hemen hemen kafasına kadar çıkarıp bana göz çırptı sonrada birden yüklendi karımda o acıyla bacaklarıma tırnaklarını geçirip avazı çıktığı kadar bağırdı hemen ağzını kapattım muratta sokup çıkarmaya başlamıştı bir müddet sonra karımda sakinleşmişti bende elimi ağzından çektim murat götünden çıkarıp yere yattı karımada üzerime otur dedi karım yarrağını amına dayayıp oturdu ve zıplamaya başladı murat bana işaret edip sende götüne sok dedi karım hayır falan dedi murat karıma yenge sende bi mızıkçılık yapma dedi o zamana kadar ben arkasına geçmiş sokmaya çalışıyordum murat alıştırdığı için kolayca girmişti karımda fazla acı çekmemiş hemen inlemeye başlamıştı muratla aynı tempoda girip çıkıyorduk karımda tost olmanın zevkiyle inliyordu ben boşalmak üzereydim muratta boşalıyorum dedi ben hemen çıkarma içine boşal dedim karımda aynı anda titremeye başladı.

Üçümüzde inleye inleye boşaldık ben içinden çıkıp yere oturdum karımda yarrağın üstünden yana doğru düştü hala zevkten titriyor ama gülümsüyordu bacaklarının arasına baktığımda amından ve götünden döller akıyordu sonra karım yerinden kalkıp yanıma geldi dudaklarımdan öptü ve teşekkür etti sonrada banyonun yolunu tuttu giderken bacaklarından döller süzülüyordu murat bana harbiden harika karın varmış dedi öyledir dedim hadi git banyoda beraber bir duş alın dedim tamam diyerek gitti beş dakika geçmeden karımın inlemelerini duydum hemen kapıyı açıp seyretmeye başladım murat banyoda karımı çok güzel sikmişti sonrada duşunu alıp çıktı giyinip telefon numarasını kağıda yazdı bana ihtiyacınız olursa ararsınız dedi ve bize teşekkür ederek gitti

0 yorum :

Yorum Gönder