4 Mayıs 2014 Pazar

Kuzenimi Hamile Bıraktım




Merhaba arkadaşlar ben Ahmet 19 yaşındayım benim çorumda oturan halamlar var halamın bir kızı vardır 18 yaşında tam bir afet ama çok güzel. Gören 24 yaşında zanneder göğüsleri portakaldan daha büyüktür kalçası ise karpuz gibi. Onu bugüne kadar çok arzulamıştım. Onu düşünüp 31 çektiğim çok olmuştur aklımda hep ondadır.Neyse hemen hikayeme döneyim arkadaşlar Yazın tatil için halamların yanına çoruma gitmiştim. Halamın kızı Semanur beni çok sever ve hep çok samimi davranır ve çokta samimi olmuşuzdur aramızdan su sızmaz. Ben sürekli onu arzuluyorum ya bu sefer sikmeliyim diye düşünüyordum.

Bir gün akşam şafak vakti filmini izliyorduk filmden sonra aynı yatakta yatmaya karar verdik. Gece geç saatler olduğunda yatağımıza gittik Semanur bana kalçasını döndü ben ise bu durumdan çok tahrik olmuştum. Kalçalarını okşamak ve ellemek istiyordum ama elleyemiyordum bir ara önünü bana doğru döndü yüzlerimiz çok yakınlaşmıştı. Nefesini hissedebiliyordum ve bende iyice yaklaşarak dudağına hafif bir öpücük konduruyordum. O ise uyku modundaydı daha sonra ona sarıldım öpmeye başladım daha sonra uyandı biraz direndi ama oda istiyordu anlamıştım sonra elimi göğüslerinin üstünde gezdirmeye başladım meme uçları dimdikti ve elimi ani bir hamleyle tişort’un içine soktum.

Sütyenin üstünden ellemeye başladım benim 18 cm kazık gibi olmuştu. Yavaş yavaş yarağımı kalçasına sürtmeye başladım oda kendini bana bırakıyordu artık ve ben ellerimi memelerinden çıkarıp götüne soktum götü çok güzeldi yumuşacık. Sonra elimi yavaşça ön taraflara getirdim ve vajinasını okşuyordum resmen ateş gibi yanıyordu. Parmağımı amcığına sokmak istiyordum o ise birden hemen yataktan kalktı ve salona gitti ben ise çok korktum acaba ailesinemi söyleyecek diye. Bir süre onu yatakta bekledim 15 dakikadan sonra dayanamadım ve arkasından salona gittim yüzü koltuğa dönük yatıyordu.

Bende hemen yanına gittim yavaşça kalçasına dokunmaya başladım. Sonra memelerini elliyordum uyuyor zannettim ama uyumuyordu bana dönerek ne yapıyorsun sen dedi bende bir tokat atıp deli gibi dudaklarına yapıştım. Üstündekileri çıkarmaya çalışıyordum o ise bağırmak istiyordu fakat bağıramıyordu. Bir süre sonra direnmeleri kesmişti sevişmeye başlamıştık. Daha sonra ben memelerini yalamaya başladım deli gibi yalıyordum oda inliyordu ohhh ıhhh diyordu . Daha sonra hemen doğruldum sikimi çıkardım ağızına vermek istedim ama o istemiyordu biraz yalvardıktan sonra ağızına aldı acemi bir şekilde yalıyordu gözleri yalarken kapalıydı. Bir süre sonra iyicene alışmıştı.

Ben ise çok zevk alıyordum bu yarrağımı ağızından çıkarmıyordu ben daha fazla dayanamadım bütün menilerimi ağızına boşaldım. Hemen banyoya gitti ağızını temizledi geldi tekrar yalamasını söyledim artık daha istekli ve profosyonel bir şekilde yalıyordu amından sikmek istedi. O ise prezervatif olmadığı için amımı sikemezsin dedi.. Tamam o zaman arkandan girmeye çalışayım dedim.Daha sonra ben parmaklarımla göt deliğini biraz alıştırdım. Yarım saatte anca alıştı ve sikimi vazalinle kremledikten sonra bir anda başını soktum 2 dakika bekledim yavaş yavaş tamamını soktum ağızını bantlamıştım bağırmasın diye. Çok acı çekiyordu altımda kendini sıktığı içinde götünden kan geliyordu ben git gele devam ediyordum.

O ise bir süre sonra titrerek orgazm olmuştu bende o orgazm olduktan sonra içine boşaldım. O postadan sonra Semanurla odamıza gittik odada tekrardan götten sikmek istedim oda kabul etti bu sefer yüz üstü yatırmıştım kalçaları meydana çıkmıştı hem amcığına hem göt deliğine sikim değiyordu. O ise yastığı ıssırıyordu hem acı hem zevk alıyordu. Bir süre sonra tam boşalacak ken sikimi çıkarttım ve kalçalarına boşaldım. 1 Hafta gidesiye kadar gece gündüz onunla seviştik ve sikiştik şimdi benden hamile yazın düğünümüz böyle bir kadınla da evleneceğim için çok mutluyum . Seks Hikayem kısa ve özdü teşekkürler okuduğunuz için.

0 yorum :

Yorum Gönder