7 Mayıs 2014 Çarşamba

Komşum Alev Ablayı Çatır Çutur Siktim




Merhaba ben emre 18 yaşında bir erkeğim övünmek gibi olmasın yarrağım 18 santim ve oldukça kalındır size karşı komşumuz alev ablayı siktiğimi anlatıcağım alev abla 38 yaşında 1.70 boyunda 60 kilo civarında esmer güzeli bir hatundur devamlı karşısındakini tahrik edecek şekilde giyinir mahallede onu sikmek istemeyen kişi yoktur tabi bende dahil ama nasıl yapacağımı bilemiyordum bir plan yaptım yaa başıma bela alırdım yada alev ablayı sikerdim.

Bizim apartmanda karşı komşumuz olduğu için alev ablayla muhabbetimiz iyidir kocası bir giyim mağazası işletiyor ve akşam 22:00′dan sonra geliyordu bende öğleden sonra okuldan gelmiştim dışarıda yağmur yağıyordu annemlerde evde yoktu planımı uygulamaya koymanın zamanı diyerek kapısını çaldım kapıyı tüm güzelliğiyle açıp bana hoş geldin buyur emre dedi yaa anahtarı almamışım dışarıda’da yağmur yağıyor annemler gelene kadar sizde bekleyebilirmiyim dedim tabi geç ıslanmışın zaten dedi mutfakta bir şeyler yapıyordu bende sandalyeye oturup onun kalçalarına bakmaya başladım sonra cesaretimi toplayıp alev abla kızmazsan sana bir şey söylemek istiyorum dedim tabi emre söyle niye kızayım dedi çok güzel bir kadınsın alev abla dedim teşekkür ederim dedi benim senin gibi bir karım olsa onu her gün 3 posta sikerdim dedim.

Şaşırmış bir şey dememişti arkası hala bana dönüktü daha sonra gülümseyerek bak sen büyümüşte birde 3 posta yapıyomuş dedi bende kalkmış yarrağımı çıkarıp bak yeterince büyük değil’mi dedim o anda arkasını döndü yarrağıma bakıp sok hemen onu yerine sapıklaşma ben evli bir kadınım ve ben seni oğlum gibi görüyorum nasıl böyle bir şey düşünürsün dedi bende lütfen alev abla bir kere falan dedim ama çık hemen evimden sapık dedi baktım pabuç pahalı çıktım hemen eve girdim iki gün acaba kocasına yada anneme söyleyecek mi diye bekledim ama ses çıkmadı 3. günü okuldan gelmiştim asansörden inerken kapısı açık beklediğini gördüm emre gel buraya dedi tamam alev abla kusura bakma falan dedim emre sus ve hemen buraya gel dedi ben korka korka eve girdim kocası falan üstüme çullancak diye korkuyordum ama evde kimse yoktu elimden tutup demek 3 posta yapacaksın demek dedi eğer 3 posta sikmezsen beni gerisini sen düşün dedi.

Alev abla seni 3 posta değil 5 posta bile sikerim dedim o anda yanıma gelip elini yarrağımın üstüne koydu ve okşamaya başladı tamam sen üç yapta beşi boş ver dedi ve dudaklarımdan öptü sonrada yarrağın iki gündür rüyalarıma giriyor biliyormusun dedi tekrar dudaklarıma yapıştı daha sonra tutup yatak odasına götürdü beni ve soyunmaya başladı hayallerimin kadını karşımda soyunuyordu üstünü çıkardığında dimdik göğüsleri karşımdaydı altındaki taytıda çıkardığında tertemiz amını gördüm yarrağımda bu arada kütük gibi olmuştu hemen bende soyundum yanıma gelip yarrağımı tuttu off yarrağın çok büyük nerde büyüttün bunu dedi gülümseyerek ve eğilip ağzına almaya başladı taşaklarımı falan yaladı daha sonra ayağa kalkıp yatağa yattı bacaklarını aralayıp hadi gel buraya dedi hemen yanına gittim amına baktığımda çizgi şeklinde duruyordu hemen başımı amına gömdüm ve yalamaya başladım alevde yala off harika hadi diyordu daha sonra sik beni hadi emre dedi hemen yarrağımı amına dayadım ve ittirmeye başladım.

Sanki fırın gibi yanıyordu amı ve o kadar dardıki anlatamam sanki hiç sikilmemişti gidip geldikçe biraz alıştı alevde inlemeye başlamıştı off harika devam et sik beni diye bağırarak inliyordu biraz sonra emre çık içimden dedi amından yarrağımı çıkardım hemen doğrulup yarrağımı ağzına aldı sonrada önümde domaldı bende hemen amına gömüp sikmeye başladım bir müddet sonra titremeye başladı ve yatağa yüz üstü uzandı tabi bende onunla beraber hala içindeydim ve gidip geliyordum az sonra dönmeye kalkınca içinden çıktım tekrar sırt üstü yatıp bacaklarını havaya kaldırdı bende bacaklarını omzuma koydum yarrağımı amına soktum gidip geliyordum ama boşalmak üzereydim alev boşalıyorum dedim boşal aşkım içime korkma ben kısırım dedi bacaklarını omzumdan düşürdüm oda bacaklarını belime doladı fazla geçmeden amına döllerimi boşaltmaya başladım harika bir duyguydu kasıla kasıla boşalıyordum boşalmam bitmiş ama yarrağım hala kütük gibiydi ve hala içinde gidip geliyordum alev harikasın devam et sik beni off falan dedi bende sikmeye devam ettim amı döllerimden vıcık vıcık olmuştu kalk üstümden dedi hemen içinden çıktım beni yatırıp yarrağımı ağzına aldı sonrada üstüme çıkıp yarrağımı amına soktu ve üzerimde zıplamaya başladı.

Çok sert bir şekilde oturup kalkıyordu fazla geçmeden tekrar titreyip boşaldı ve üzerime yığıldı bir müddet öyle durduk daha sonra üzerimden bunu ittirdim tekrar bacaklarının arasına girdim ve sert bir şekilde sokup çıkarmaya başladım alev yeter hadi emre boşal artık demeye başladı zaten bende boşalmak üzereydim ve içine boşalmaya başladım boşalmam bittiğinde içinden çıkıp yanına yattım alev bana dönüp harikaydım emre tamam benim gibi bir karın olsa onu her gün sikerdin sen dedi sonrada kalkıp biraz temizleneyim diyerek banyoya gitti bir müddet sonra bende arkasından gittim banyonun kapısını açtım ve içeri girdim kabinin içinde çömelmiş amını yıkıyordu beni görünce ne oldu 3′üncüyemi geldin dedi evet ben sözümde dururum dedim tamam bu kadar yeter dedi bende kalkık yarrağımı gösterip bu böylemi kalsın dedim tamam ama ağzımla boşaltırım seni dedi tamam dedim hemen kabinin içine girdim yarrağımı ağzına verdim 10 dakika kadar yarrağımı yaladı ve boşalttı sonrada hadi git artık sonra devam ederiz dedi bende gitmek istemediğim halde giyinip çıktım.

0 yorum :

Yorum Gönder