4 Mayıs 2014 Pazar

Kuzenim ve Onun Kardeşiyle Sikiş Hikayem




Merhaba arkadaşlar ben Kaan size kuzenimi nasıl yatağa attığımı anlatacağım umarım beğenirsiniz. Kuzenim benden 4 yaş büyüktür esmer diri vücutlu taş gibi göğüsleri ve götü büyük olan bir hatundur. Ama ben hayatta onu böyle şeylerle işi olmaz uslu akıllı okulunu okuyan bir üniversiteli olarak biliyordum. Kuzenim her zaman dikkatimi çekmiştir her fırsatta onu sürtünür arada çaktırmadan ellerdim aslında onunda hoşuna gidiyor gibiydi şimdiye kadar bir tepki vermemişti. Ama yine de dediğim gibi ondan ummadığım için cesaret edemezdim.

Bir yaz günü ben teyzemler de kalıyordum tabi diğer kuzenimle erkek olan ismi ramazan eve geç geldik ve o gece onlarda yatacaktım. Seher ise çoktan uyumuş kalçalarını sermiş yatıyordu tabi ben yavaşça onun yanına kıvrıldım balkona Ramazanda benim yanıma yattı balkona sıkışmış yatıyorduk. Ramazan bir süre sonra uyudu ben uyumadım ama uyuyamamıştım ki yanımda bir hatun kalçaları sikimin hizasında yatıyordu. O yüzden bende resmen deliriyordum. Bir süre sonra yavaşça kalçalarını okşamaya başlamıştım. Altında ise minicik bir şort vardı teni öyle mükemmeldiki anlatamam. Resmen tüy bile yoktu bacaklarında o gece onu elleye elleye sabahı ettim oda nedense hiç uyanmadı bu benim hoşuma gitmişti.

Sabah uyandığım da yatakta kimse yoktu kaan diye seslendi seher, efendim dedim gel hadi kahvaltı hazır dedi. Gittim hemen mutfağa kimse yoktu bende millet nerede dedim annemler işte Ramazanda arkadaşına gitti acil bir işi varmış senin beklemeni söyledi. Bir kaç saate gelecekmiş dedi. Aha bende kafamdan geçenler işte bu hatunla başbaşaydım. Kahvaltımızı yaptık ama inanın ne yedim ben bile bilmiyorum gözlerim sürekli askılısından fışkıran göğüslerindeydi. Ben kalktım hemen masadan bir duşa gireyim dedim oda tamam canım dedi. Yine fena olmuştum tabi ben duşa girdim 31 çekmeye başladım sonra seherin sesi geldi birisiyle konuşuyordu canım yarak istiyor diyordu. Şok oldum resmen sonra telefondaki ben dayanamıyacağım amımı ve götümü siktireceğim akşam beni sabaha kadar delirtti kocaman yarağı var kızım dedi.

Anladım ki benden bahsediyordu ve bu benim çok hoşuma gitmişti şimdi yarağı yedin dedim. Sonra ben başladım bu sefer numara yapmaya Hemen seher diye seslendim efendim kaan dedi havlu getirirmisin dedim geldi tabi bende çıplaktım yarak havada kapıyı açtı ve havluyu uzattı beni gördü oha ay pardon dedi çıktı ama bir 5 saniye gözü sikimde kaldı eminim bende gülmeye başladım. Çıktıktan sonra ne o kız utandın mı bir den dedim. Daha sonra salaksın ya böyle şaka mı olur dedi şaka yapmadım ki havlu yoktu istedim dedim. Ama sen havludan çok başka bir şeye takıldın herhalde dedim. Evet canım dedi sonra eğildi televizyonun uydusuyla oynamaya başladı bilerek önümde domalıyordu bende arkasına geçtim o değil şuna basacaksın felan derken baya dayadım buna gözleri kapanıyordu ben dayadıkça deliriyordu.

Eli vücudumun her yerinde geziyordu sonra bacaklarım ağrıyor dedim bacaklarıma masaj yapmaya başladı. Daha sonra birden eliyle sikimi avuçladı ohaa o ne ya dedi bende ya dedim artık of korktum ya sen bana masaj yap dedi. Ama kremde kullan ben hep yaptırıyorum öyle güzel oluyor dedi. Seher sadece iç çamaşırları ile kaldı bende seve seve dedim üstünü iyicene çıkardı altında pembe dantelli külot üstünde gögüslerinin sığmadığı bir sütyeni vardı. Bende başladım sırtından kremlemeye tabi götünün üstünde havlu var orayı göremiyorum sonra hep sırtıma yaptın kalçalarımada yap demesin mi başladım masaja yoğurmaya kalçalarını okşuyordum iyicene. Oda kısık sesle inlemeye başladı daha sonra göt deliğiyle oynamaya başladım. Sonra çıkardım yarağı ve dayadım kremli götüne bir den bastım ve ne yapıyorsun lan diyerek çığlık attı ağızını kapadım sus ve tadını çıkar yarak delisi olduğunu biliyorum dedim.

Sonra ağızını açtım aşkım ama neyse hepsini soktun birden demesin mi vay orospu vay dedim başladım pompalamaya sikim çok kalındır çok uzun değildir . Harbiden ama bu göt belliki daha önce yarak yemişti çünkü pompalarımı zorlanmadan alıyordu başladım söve söve bunu sikmeye lan kaltak kime siktirdin kendini dedim 100 lira veren herkese demesin mi. Bunu duyunca ben bastım yarağı kalçalarına önümde dans ediyordu öylede güzel götü vardı ki anlatamam böyle diye anlatamam . Kaymak gibi göt sonra delirdi tabi yavru sik kocacım daha hızlı sik hadi amımıda sik götümüde sik diye haykırmaya başlamıştı. Ben duyunca daha hızlı sokuyordum tabi kaltak gaza geldi güzelce siktiriyordu kendini .

Daha sonra birden içeri ramazan girdi ne oluyor lan burada dedi ben şok olmuştum altımda ablası vardı inliyordu ablası orospu dedi ve çıkarıp yarrağı ağızına verdi ben yine şok oldum tabi bu durumdan sonra ben bunu yatırdım amını yalamaya başladım ramazan ise gögüslerini okşuyor ve ağızına sokuyordu seher altımızda mosmor kalmıştı. Ramazan hiç ara vermeden sokuyordu zar zor nefes alıyordu orospu. Ben amını yalarken kendimden geçtim adeta böyle güzel bir şey olmaz dı ya mükemmel bir amcığı vardı. Bozukmusun lan dedim kaltağa demesin mi sik kocacım sik diye vay orospu dedim bastım yarağı bir çığlık attı ramazan delirdi tabi iyice kaldırdı ablasını ayağa ben amına o götüne başladık pompalamaya seher kocalarım benim koca yarraklılarım diye çığlık atıyordu.

Daha sonra bir süre daha bu şekilde devam ettik çok süper bir ilişki yaşamıştık. O günden sonra defalarca sikiştik ramazan ile bana hep sakso çekiyor. Devamını daha başka hikayemde anlatmak istiyorum iyi sikişler.

0 yorum :

Yorum Gönder