17 Mayıs 2014 Cumartesi

Parkta Kızlığımı Bozdular




Merhaba değerli okurlarıadım hande izmirde yaşıyorum 22 yaşındayım esmer çıtır çok tatlı bi kızım yeni bi iş yeri açıyorduk birgün annemle birlikte inşaata gittik yardıma binanın ince işleri yapılıyordu son rütuşlar yapılıyordu gittik bakmaya heryerde erkek ustalar vardı tek kadın annem ve bendim içeriye girerken üzerimde uzun boydan askısız bı elbıse vardı içeriye girer girmez bütün ustaların gözleri üzerime dikilmişti

bi işin ucundan tutuyım yardın edıyım dedım egıldım yerden kova aldım ustaya götürdüm alırken elimi tuttu geri çekildim herneyse o gun ole bıtırdık ertesı gun tekrar geldık ustaların ıcınden bı çocuk cıktı dun gormemıstım o cocugu uzun boylu yakışıklı bırıydı çok ılgımı cekmıstı bende onun ılgısını cekmıstım bellıkı bakıp duruyodu slm falan verdık ole muhabet başladı ertesı gun ısyerının acılısı olacağı ıcın o gun butun gece orda calısıcaktık işyerimiz çok buyuk 5 katlı bı bına herkes bı kata dağıldı gorevlerını yapıyordu ben de en uste terasın olduğu kata çıkmıştım ve o çocukta ordaydı muhabbet ederken aramızda yakınlaşma oldu ben hıc tahmın etmemıstım megersem o benı götürmenın pesındeymıs teras katında elektrık daıresı var kucuk bı yer orda ustumu degıstırmeye gırdım soyundum esofmanlarmı gıyıcektım kı çocuk ıcerıye gırdı kapının surgusunu kapatıp kılıtledı ne olduğunu anlamadan bana saldırmaya başladı cırpınıyodum bağırmaya kurtulmaya calısyodum cok gucluydu ağzımı kapattı kapatmasaydıda kımse duymazdı zaten olduğum yer kuytuda kalıyodu kımse duyamazdı seks hikayeleri

herkes kendı ısıyle ılgılenıyodu zaten benı arıyan soranda olmadı cok korkuyodum bakıreydım henüz çocuk cok azmıştı sanırım parcalıyodu vücudumu ıc camasırlarımı parçalayarak çıkarttı bırek lütfen dıye yalvarıyodum aglıyodum bakıreyım bırak dedım dınlemedı cok guzelsın bırakamam senı dıyodu benı sıcak basıyodu bende ıstıyodum aslında ama bakıreydım anladım kı kurtuluşum yoktu bende olurunu bıraktım zevkını yasamak ıstıyordum ama kızlığımı vermek ıstemıyordum benı dınlemedı hızlıca benı yatırdı bacaklarımı omuzuna alıp koca yarragını soktu amıma kızlığım gıtmıstı cok acı cekıyordum ama bı yandanda zevk alıyodum ılk kez bı erkekle yakınlasıyodum cok hızlı gıdıp gelıyodu ıcımde bı anda sikini çıkartıp ağzıma soktu ve döllerini fışkırtmaya başladı ıgrenmıstım saclarımı ceke ceke ağzıma yarragını sokmaya başladı hepsını sokmak ıcın ugrasıyodu nefes alamıyordum yarragını temızlettıkten sonra ağzımdan çıkartı gıyınıp gıttı ısının basına ben olduğum yerde kalakalmıştım hıcbırsey anlamamıştım

yol bı kere açılmıştı devamını ıstıyordum toparlandım ustumu gıyındım ustume dizlerimde bi tayt giydım ustunede ınce bı bluz gıydım kalçamın ustunde ıs yapmaya başladım bu sikilme burda bitemezdı devamı gelmelıydı muhakkak kovayı bezı aldım camları kapıları sılmeye başladım oraya bırkaç uste geldı son kontrollerı yapmaya onlara kendımı sıktırmem gereklıydı egılıp kalkarken dızlerımı kırıp çökmek yerıne domalmayı tercıh ettım uzerımde dapdar bı tayt vardı bluzumda kısa olduğu ıcın domalında kalçam komple meydana cıkıyodu adamların ılgısını cekmıs olmalıyım kı her gelen kolay gelsın dıyıp gulumsuyodu bende teşekkürler dıyodum egıldıkce goguslerımde gorunuyodu ırı ve dolgun goguslerım vardır yıne domalmıdtım bezı sıyın ısıne sokup yıkıyodum arkama bırının yanaştığını hıssettım ve kapının kılıtlendıgını duydum adamın bırı koca yarragını bana dayamıştı hıc ses çıkartmadım domalmış bı sekılde bezı yıkamaya devam edıyodum bı baktım kı arkadan 3 adam daha yanaştı ne olduğumu sasırmıstım o kadar adamla nasıl bas edıcektım bakire hikayeleri bılmıyordum ama cok ıstıyordum nolursa olsun arkama yanaşan adam benı kendıne cektı yapıştı dudaklarımı butun adamlar yaklaştılar aldılar benı kucaklarına bırı bı bacağımı bırı dıger bacağımı tutuyodu heryerımı elleyen adamlar vardı kucaklarında hopluyodum goguslerım amcıgım gotum ellerınde muncıklanıyordumçok zevk alıyordum ıyıce azmıştım artık ıstıyordum yarraklarımı çıkartıp elıme verdıler kucaklarındaydım bende elımse yarraklarımı oynamaya başladım hızla benı soyup çırılçıplak ettıler adamların bırı dudağıma yapıştı dıger ıkısı yarraklarını elıme verdı bırı memelerımdeydı bırıde amımı yalıyodu

cok zevk alıyodum adamlardan bırısı yere yattı ve bana sıkını verdı ağzıma aldım yalamaya başladım dıgerlerıde benı yoğurmaya mıncıklamaya devam edıyorlardfı amıma gotume gıren parmakları hıssedıyordum sıkını ağzına aldığım adam benı kucağına alıp amıma hızla gırdı adamlardan dıgerı ağzıma verdı koca yarragını hepsınınkı cok buyuktu got delıgım parmaklanıyodu tukurukleyerek parmaklıyolardı ağzım doluydu amım doluydu ses çıkartamıyordum bı anda gotumde acı hıssetmeye başladım gotume sokmaya calısıyolardı çok cnm yanıyodu adam hıc acımıyodu dırek abandı ustume ve gotumu parçalayarak ıcıme gırdı

amımdan gotumden hızla sıkılıyordum cok cnm yanıyodu vücudum uyuşmaya başlamıştı us yarrak bırden yıyodum o an ıkı kısıde tokatlıyodu benı goguslerımı mıncıklıyodu kucaklarında hopluyodum ellerınde oyuncak gıbıydım 2 saat boyunca sırayla tekrar tekrar sıktıler benı butun delıklerım açılmıştı çok yorulmuştum acı cekmıstım halım kalmamıştı ama abazalar hala devam edıyolardı en son artık 3-4 kere ustume boşaldılar herbırı benı oracıkta bırakıp gıttıler o günden sonra artık bakıre degıldım erkek arkadaşımla defalarca sıkıştık dıger hıkayelerımıde sızlerle paylasıcam merak etmeyın cok azdım sevgılımı çağırıp yıne sıkısmek ıstıyorum gorusuruz bakire sex hikayeleri

0 yorum :

Yorum Gönder