5 Mayıs 2014 Pazartesi

Kocam Sarhoşken Onun Arkadaşı Beni Sikti




Merhabalar Ben Dilek 28 yaşında 3 yıllık evli minyon tipli kumral dışarıda ise erkeklerin dikkatini çekebilecek güzellikte bir bayanımdır. Eşim Harun 47 yaşında daha önce başından bir evlilik geçmiş giyim mağazası olan olgun tonton bir adamdır. Onunla tanışmamız liseyi bitirdikten sonra Üniversiteyi düşünmeyip onun mağazasına tezgahtar olarak işe girmemle başladı.

İşe başladığımdan kısa bir süre önce eşinden boşanmıştı. Bu yüzden bize karşı davranışları çok rahat ve sempatikti. Biz mağazada 3 arkadaştık ama nedense bana karşı daha bir yakındı sürekli çevremde dolanması beni de mutlu ediyordu aslında. Bana ondan bir kötülük gelmeyeceğini düşünüyordum.Bir cumartesi günü öğleden sonra yanıma geldi yarin mesai yapacağımızı depoyu düzenlememiz gerektiğini söyledi bende olur dedim neyse pazar günü mağazayı açtık harun kapıyı arkadan kilitleyip aşağı indik çalışmaya başladık şakalar espiriler havada uçuşuyordu derken bana arkadan sarıldı ondan böyle bir şey beklemiyordum bana orada sahip oldu ne yapacağımı bilemiyordum.

Kısa bir süre sonra beni babamdan istetti önce ailem karşı çıksa da ben isteyince mecbur razı oldular. Eşim harun babamdan 2 yaş ufak annemden büyüktü. Neyse hikayemin konusuna yani o akşama dönmek istiyorum. Günlerden cumartesi idi eşim aradı ertesi gün yani pazar günü tatil olduğundan o akşam eve geç geleceğini arkadaşlarıyla takılacağını söyledi. Bende olur eğlenmene bak hayatım deyip telefonu kapattım. Akşam yemeğimi yedim tek başıma duşumu alıp iç çamaşırlarımı giymeden mavi renk saten pijamalarımı giydim doğru televizyon başına geçtim. Çok sevdiğim dizimi takip ederken içim geçmiş kapının kilit sesiyle kendime geldim. Ayağa kalkıp baktığımda eşim körkütük sarhoş vaziyette esnaf arkadaşı aynı zamanda benimde kuaförüm olan tunç’un kollarında salona girdiler.

Korktum ne oldu bir şey mi oldu diye sordum tunç’ta merak etme yenge sadece fazla kaçırdı sen bir kahve yap kendine gelir dedi ama tunç’un gözleri benim pijamadan uçları belli olan memelerimdey di. Tunç benle aynı yaşlarda esmer iri yarı bakımlı bir erkektir. Doğru mutfağa gittim onlara kahve yapıp geldim salona döndüğümde eşim sızmış uyuyordu. Seslendik kendine gelmedi tunç yenge yerine yatıralım harun abi artık anca yarin kendine gelir dedi 2 taraftan kollarının altına girdik yatak odasına taşımaya başladık taşırken tunç’un koca avucu benim omuzumdan tuttuğunu hissettim. Yatak odasına geldiğimizde ben kocamın pijamaları hazırlarken yatağın üzerinde banyoya girmeden önce çıkarttığım kilotla sütyenim kalmıştı. Ben farkında bile değildim tunç almış onları kokluyordu.

Bir taraftanda kocamı tutmaya çalışıyordu onu o şekilde gördüğümde sessizce ne yapıyorsun sen dedim pis pis gülerek kokuyorum dedi. Neyse kocamın kıyafetlerini çıkarıp pijamalarını giydirdim yatırdım. Hemen tunç’un elindeki kilodumu almaya çalıştım ama nafile elini kaldırmış ben almaya çalıştıkça vücutlarımız bir birine iyice temas etmeye başlamıştı. Boştaki eliyle belimden kavrayarak kendine çekti iyice bedenimi kasıklarına yapıştırdı. Ne yapacağımı şaşırmıştım bağıramıyordum gücüm yetmiyordu. Ayakta dudaklarıma yapıştı emiyor yalıyordu. Koca elleriyle popomun yanaklarını memelerimi hamur gibi yoğuruyor gibiydi. Vücudumun her yerinde geziyordu ben çırpındıkça daha hırçınlaşıyordu. Önden aleti amımı arkadanda parmakları göt deliğimi zorluyordu tek engel üzerimdeki saten pijamalarımdı yavaş, yavaş yaşadığım korkudan ve bulunmuş olduğum durumdan etkilenmeye başladım.

Kendimi tunç’un kollarına bırakmaya başlamıştım. Bunu oda anlamış olacak ki beni yatak odasına yere yatırdı önce saten pijamamın üzerinden memelerimi avuçladı öptü yaladı daha sonra düğmelerimi çözerek vücudumda her açılan yeri öpüyor ve yalıyordu. O kadar rahat ve yavaş hareket ediyordu ki tam bir profesyonel sikiciydi. Altında nefes alışım değişmişti. Pijamamın tüm düğmeleri açılmış iki tarafa sıyırarak vücudumun üst kısmı gözlerinin önündeydi. Bacaklarımı iki yana ayırdığında bacak aramın ıslandığı o bölgenin mavi renkten koyulaştığını gördüm. Tunç gözümün içine bakarak burnunu bacak arama gömdü önce derin, derin kokladı daha sonra pijamamın üzerinden dil darbeleri atmaya başladı. Yalvarmaya başlamıştım artık acele etmesini için tunç ayağa kalktı soyunmaya başladı. Bende suç işlemiş çocuklar gibi kımıldamıyordum kaderime razı bir şekilde bekliyordum. Tunç kilodunu da bacaklarından aşağı sıyırdığında neredeyse küçük dilimi yutacaktım. Oda neydi öyle harun’un sikinin neredeyse 2 katıydı.

Daha sonra benimde pijamamı çıkarıp üzerime uzandığında kulağına yalvarırcasına ben onu alamam yapma gibi kelimeler çıktı ağızımdan oda merak etmememi kendisini ona bırakmamı söyledi. Biraz amıma sürttükten sonra kafasını sokmaya başladı ama nafile tekrar doğruldu beni önünde diz çöktürdü sikini dudaklarıma dayadı ben anlamıştım hemen dudaklarımı araladım ve ağızımın içinde yerini almasını sağladım onu o kadar iştahlı emiyordum ki tunç’un nefes alışverişlerini hırıltısını duyuyordum buda beni daha istekli yapıyordu. Sikini emip ıslattıktan sonra beni tekrar yatırdı bu sefer kurtuluşum olmadığını anlamıştım. Bacaklarımı iki yana ayırdım rahatça soksun diye kafasının içime girişi biraz zor olmuştu acıdan alt dudağımı ısırıyordum tunç’un sikinin tamamı içime girdiğinde biraz beklemesini istedim.

Aldığım hissi tarif edemem amımın içi tamamen dolmuştu tunç kulağıma eğilmiş liseli kızların amcığı gibi daracık amımın olduğunu kulağıma fısıldıyordu ben sikine alışmaya başlamıştım. Tunç tamam devam et der demez tunç sikini amımın içinde pompalamaya başlamıştı bile. Kısa sürede ikimizde deliler gibi boşalmıştık. Ben altından kalktığımda tunç’un spermleri amımdan bacaklarıma süzülmüştü onları bütün vücuduma dağıttım oda beni izliyordu. Daha sonra pijamalarımı alıp kocamıda yatak odasına kilitleyip sabaha kadar tunç’un kollarında sikilerek geçirdim. Sabah hava aydınlanmaya yakın tunç’u geçirip kocamın yanına uzandım öğlen ikimizde zor kalktık ama ben sarhoşluktan değil yorgunluktan şimdi sık,sık saçlarımın şeklini değiştiriyordum. Tunç beni altında nasıl görmek istiyorsa o şekle sokuyor.

0 yorum :

Yorum Gönder