5 Mayıs 2014 Pazartesi

Ormandaki Yabancı Adama Verdim




Selam arkadaşlar Brazzers Hikaye sitesini devamlı takip ederim. Hemen, hemen her hikaye’ye yorum atmaya sizlerle tanışmaya çalışmaktayım. Bu hikayeme Ayşen 1 Diye başlamak istiyorum daha sonraki hikayelerime 2,3 vs. olarak yazacağım. Sevgili site yapımcıları ve yorumcuları, sitenizi okuduktan sonra ki beni etkileyen bir çok hikayenin yanı sıra, bir hikaye ve başka bir günde sitenizde kısa bir film, beni aldı götürdü ben onlarada yorum yazdım.. Birde yorumcular benim seks hayatımı renklendirdiler onlara da buradan teşekkür ediyorum.

Bu sitedeki hikayeleri okudukça amım daha çabuk sulanıyor ben depresyon geçirdim, ilaç kullanıyordum sex’e karşı soğuktum kocam da öyle ama yinede haftada 2 kere felan sevişiriz. Sizin hikayelerden sonra ilacı da kestim bende artık fantazi üretir olduk.. Fantazilerimi de gerçekleştireceğim bu benim oyalanmamı sağlıyor artık yapacak şeylerim var. Kendi sex dünyamı tanımıyormuşun ilk adımı bu gün attım bugün kocam ve komşular pikniğe gittik. Ben piknikte bir iki bira içer fazla duramaz hemen çişe giderim, Çişim olmaz’sada saatim var dolduğunda yine giderim.

Hemen piknik alanında kadınların gittiği bir yere gittim çişimi ederken 10 metreden fazla ileride ayakta yandan çiş eden birini gördüm çalılar dizine kadar ve göbekten sonrasını kapatıyordu ben o boşluktan onu izledim. Siki avucunda sikini avucundan kafasına kadar yaklaşık 17,18 cm’di avucunu dolduruyor ve kalınlığı esaslıydı. O an onun üstünde oturmak istedim amım sulandı ben geri piknik alanına döndüm orada rahat olsun diye ben diz altı bol etek giyerim. Bu tarz giyim’de kocamın hep hoşuna gider. Herkes pantolonlu hatları belli benimki belli bile değildi.

Eşim bilmiyor ben daha neler göreceğim neler yiyeceğim kimlere göstereceğim. Piknik alanında gördüğüm o yarrak için resmen kuduruyordum ama korkuyordum komşuların çocuk yada eşleri ile olmazdı orada manyak birine raslarsam hep içimde bir korku vardı. İçimden oracıkta sikilmek geliyordu ve sessiz birini bulsam hemen beni buracıkta sessiz sedasız siksin istiyordum. Tekrardan o kişiyi görmek için aynı yere gittim malesef orada yoktu. Biraz daha ileriye gittim yaşlık bir adam vardı. Oda sikini eline almıştı ama küçüktü.

Daha sonra adama görünmeye karar verdim ve eteklerimi dizlerime doğru sıyırdım çok sexi görünüyordum adamın eli sikindeyken adamın önüne geçtim adam beni gördü toparlanmak istedi bende rahatsız olmamasını söyledim. Hemen yanına gittim ve birileriyle bir şeyler yaşamak istiyorum fırsat bu fırsat dedim adam şok olmuş bakıyordu. Daha sonra adamın pantolonunu indirdim ve elime aldım okşamaya başladım elimle yarrağını tükürükledikten sonra eteğimi arkadan sıyırdım ve kilodumuda yana sıyırdıktan sonra sikini amcığıma yerleştirdim. Adam birkaç git gelden sonra hemen boşaldı. Bende bu şekilde bir sex yaşamış oldum. Hikayem’de bir çok kurgu hatası var tam olarak anlatım düzgün olmadı yinede idare edin.

0 yorum :

Yorum Gönder