5 Temmuz 2014 Cumartesi

Götten İlk Defa Verdim - Sex Hikaye


Götten İlk Defa Verdim - Sex Hikaye



Merhaba . Size daha dün yaptığım cinsel ilişikiden bahsedeceğim. Eskiden olsa utancımdan anlatamazdım ama artık hayat şartları beni buna alıştırdı. Ben lise 3 e giden esmer, orta güzellikte ama fiziği iyi biriyim. Herşey 3 ay önce başladı aslında. Erkek arkadaşımı çok seviyordum, sonra bir gün onunla anal olarak beraber oldum. Bekaretimi vermeye korkmuştum. Önce ağzıma aldım penisini. İlk defa yapıyordum ama tüm maharetimi kullanarak kaldırmayı başardım. Sonra hemen arkama geçti.

Yatakta yüzü koyun uzanıyordum arkama sokmaya çalıştı ama ilk defa ilişkiye girdiğim için giremedi fazla. Bu böyle olmicak dedi ve domalttı. Açıkçası çok acemiydik yavaş yavaş sokmaya başladı, İçime sıcak bişeyler girmişti. O girdikçi sanki yırtılıyordum ama çok büyük zevk duyuyordum. Her şey yolunda giderken o aşağılık aslında benim videomu çekiyormuş önceden gizlediği bir yere, ilişkimizde 1 gün sonra videoyu gösterdi. Artık benim fahişemsin, ben ne istersem onu yapacaksın yoksa ailene gösteririm diye tehdit etti. O gün ayrıldım ondan ağlayarak. O sadece gülüyordu. 1 hafta sonra beni tekrar çağırdı. Telefonda sesi çok sertti. Funda hemen gel buraya diye kükredi. Ama ben gitmedim. Ben gitmeyince videoyu 1 arkadaşıma gösterdi uslandın artık umarım dedi. Sonra o arkadaştan yayıldı herkese. Arkadaşlarım artık bana oruspu gözüyle bakıyorlar. Haksızda sayılmazlar. Neyse işte 3 aydır o ne zaman sitese bağ evine gidiyorum. Yapmak zorundayım yoksa tüm hayatım biter. Dün beni yine çağırdı. Bağ evine girdiğimde sarıldı bana, özlemişim aşkım seni dedi. Ben artık iyice alıştığım için tepkisizce güldüm. Sonra öpüşmeye başladık.

Beni duvara yapıştırdı bir yandan öpüşürken diğer yandan elleri göğüslerimi ve kalçamı sıkıyordu. Sonra yatağa geçtik. Ben tam soyuncakken dur güzelim seni ben soyarım dedi ve önce üzerimdeki bluzu çıkardı. Mor sütyenimden fışkıran göğüslerii görünce iyice tahrik oldu. Hastasıyım şu memelerinin dedi ve onlara yumuldu. Daha sonra mini eteğimi ve fileli çoraplarımı çıkarınca önünde mor iç çamaşırlarımla kaldım. Hadi güzelim oğlan seni bekler diyerek penisini ağzıma uzattı. Zaten alışmıştım artık. Ağzıma aldım penisini. O da eliyle kafamı iyice bastırdı kendine doğru. Sığmıyordu zaten ağzıma. Dilimle aleti ağzımın içinde bir yer kapma mücadelesi vermeye başladılar. O sırada arkamda bir baskı hissettim. Ağzım dolu olduğundan bişey diyemedim bi süre. Penisini ağzımdan boşalarak çıkarınca ali. Söyleyeceğini söyledi. ”fundacım bugün yalnız takılmıcaz” ben neye uğradığımı şaşırdım. Olmaz ben gidiyorum diyecekken arkamdaki bir anda kökledi. Yine yırtılmıştı popom. Benim çığlıklarım bağ evinde yankılanırken biri ağzıma biri popoma boşalmaya devam ediyordu. Yapacağım birşey yoktu. Kaçsam tüm ailem öğrenecekti. Arkamdakinin kim olduğnu bile bilmezken o benim vücudumu çok iyi tanımıştı. Orda ne kadar devam ettiler bilmiyorum. Ama yer değiştirdiler sonra.

Gözlerime inanamadım. Arkamdaki çocuk ağzıma geçince gördümki sıra arkadaşım hasandı bu. Suratıma gülerek baktı hadi sakso çek orospu diye bağırdı bana. Ali zaten ağzıma 2 kere boşalmıştı bu seferki boşalması geç olacaktı. 1 saat kadar o şekilde becerildim. Sonra hasan gitti. Ali yanıma gelip dur seninle yeni bişey deneyelim dedi ve siyah uzun saçlarımdan tutarak önünde secde ettirdi. Amında çalılık olmuş dedi ve tokat attı. Bekaretimi almıyordu allahtan ali yoksa ben napardım. O en azından bekaretimi almayacağına ve üniversiteye geçince peşimi bırakacağına söz vermişti. Saçlarımdan tutarak secde ettidi önünde. Kafam nerdeyse vajinama değecekti. İyi popo var lan sende diyerek bi şaplak attıktan sonra popoma girmeye başladı. Bu diğer pozisyonlara göre daha çok acı veriyordu. sonra bağ evinde banyo yaptım tam çıkacakken evden kolumu tuttu. Elime 40 lira sıkıştırdı. ”bak bu hasan’ın senin için verdiği para” hepsini sana veriyorum git kendine oruspu kıyafeti gibi şeyler al dedi. Tanga mini, topuklu ayakkabı ne alırsan artık. Birazdan alışverişe çıkıcam dediklerini almak için. Kaçarım yok 1 sene daha katlanıcam buna. Ama üni. ye geçince bırakıcak peşimi söz verdi

Tepkiler:

0 yorum :

Yorum Gönder