11 Temmuz 2014 Cuma

Alt Komşunun Karısı - Sikiş Hikaye


Alt Komşunun Karısı - Sikiş Hikaye



Balgat semtinde (tutucu bir mahallede) 3 arkadaşımla ev tuttuk. Muhafazakar bir mahallenin biraz hareketli gençleriyiz aslında. Bundan 1 ay önce evde tek başımayken kapı çaldı. Açtım, 30′lu yaşlarda bir adam vardı kapıda, alt komşumuz olduğunu, eşinin yaptığı sarmalardan bize de getirdiğini söyledi. O sıra muhabbet etmeye başladık. İsminin Ali ve öğretmen olduğunu, akşamları eve geç ve yorgun geldiğini, bizden gelen sesten çok rahatsız olduğunu söyledi. Kendisinden özür diledik. Muhabbetimiz koyulaşmıştı Aliyle artık. Bir akşam balkonda sigara içerken alt balkonda bir tıkırtı duydum. Eğilip baktığımda karşılaştığım manzara inanılmazdı, altında kısa bir şort, üzerinde ise göğüslerini neredeyse tamamen gösteren bir bluz giymiş olan bir bayan vardı. Alinin karısı olmalıydı bu. Mutfaktan balkona sızan ışık onu adeta bir güneş tanrıçası gibi göstermekteydi. Vücudunun güzelliği her hücremi titretti.

O da benim gibi sigara içiyordu. Eğilip bir iyi akşamlar dilesem mi diye düşünürken, oturduğu sandalyeden küllüğe meyletti ve o sıra şortunun altındaki gizli hazinenin bir kısmını görmüş oldum. İçinde siyah renkte bir tanga vardı ve çatala doğru olan kısmı dantelliydi. Ben artık konuşabilecek durumda değildim zaten ve adeta süzülürmüş gibi mutfağa geçti, ışığı söndürdü. Bütün gördüklerim hafızama kazınmıştı, ekleme yaktığım diğer sigaramla onu sikmenin planlarını yapmaya başlamıştım bile. Bunun için en iyi yol Türk adetlerini kullanarak, gelen tabağın boş döndürülmemesi olabilirdi.

Bir sonraki gün okulum yoktu, öğlene doğru kalkıp marketten irmik tatlısı yapmak için malzeme almaya gittim. Yemek konusunda gayet maharetliyimdir. Malzemeleri alıp bir an önce işe koyuldum. Yaklaşık yarım saat sonra tatlım hazırdı. Hemen üzerimi giyindim ve alt katın kapısını çaldım. Evde olduğunu biliyordum, çünkü Ali ile konuşurken eşinin çalışmadığını öğrenmiştim. Kapıyı çaldım, açtı. Öylece kalakalmıştım. Üzerinde dün akşam gördüğüm kıyafetler vardı. Küçük bir gülümsemeyle, üst komşuları olduğumu söyledim ve kendimi tanıttım. Gönderdiği sarmaların ne kadar lezzetli olduğunu söylerek iltifatlar yağdırmıştım. Kapı muhabbetimiz iyi derinleşti. Kendisi de bizim üniversiteden mezun olalı 2 sene olmuş. Benim de son senem olduğunu falan anlatarak konuyu iyice uzatma çabalarına girişmiştim…

Yaklaşık 15 dakikalık kapı sohbetimizde ben devamlı göğüslerine bakıyordum. Aslında onu çılgınlar gibi arzuluyordum o an, ama bir anda üzerine saldıramazdım. O da göğüslerine baktığımı fark ediyordu ve konuşurken iyice ön plana çıkartmaya çalışıyordu. Benim aletim kazık gibi olmuştu bile. Onun da benim aletime bakmaya başladığını fark ettim. Çok büyük bir aletim yok aslında, 17 cm, ama biraz kalın, yani üzerimdeki eşofmandan rahatlıkla belli oluyordu, ama umurumda bile değildi. Ben onun göğüslerine, o benim aletime bakmayı sürdürerek devam ediyordu sohbetimiz. Bir an sonra içerden telefonu çaldı ve içeri geçti. Kapı açıktı. Acaba içeri girip onu çılgınlar gibi siksem mi diye düşünürken terlemeye başlamıştım bile…

15-20 saniye sonra gelip, bana teşekkür etti, elinde telefonu vardı. Ben de teşekkür ederek evime çıktım, ama onu halen çılgınlar gibi arzuluyordum. Aradan yarım saat geçmişti ki, kapı çaldı. Açtım, o idi. Beni az önce beni kovar gibi gönderdiği için özür diledi ve “Bana ikram edebileceğin bir çayın var mı?” diyerek içeri girdi. İşte, onu çılgınlar gibi sikeceğim an geldi dedim içimden, buyur ettim ve ocağa su koydum. Evin yapısından konuşmaya başladık. Bana, “Senin odan neresi?” dedi. 3 oda da yan yana bizim evde, gösterdim, benimki kapıya en uzak olandı. “Anlamalıydım!” dedi. “Neyi?” dedim. “Kocam herzamanki gibi yorgun bir halde götünü dönüp yatıp uyurken ben bazı geceler senin sevişme seslerinden uyuyamıyorum, ama neyse…” dedi. “Devam et!” dedim. “Yatakodama gelen seslerinizle azıyorum!” dedi.

(Benim de arada gidenim gelenim olur hani). “Kusura bakma, birdahakine ya daha sessiz yaparım, ya da seni de çağırırım!” dedim. İkimiz de hafifçe güldük. Aslında ikimiz de istiyorduk bunu, ilk hamleyi beklemekteydik. Evde sadece poşet çay vardı, yaptım ve geldim. O salonda koltukta oturmuş beni bekliyordu. Ben onun o göğüslerine, o benim aletime bakıyorddu. Elimde çay varken saklayamazdım, zaten saklamak isteyen kim ki :) Çayı üzerine iyice yaklaşarak verdim, sikim neredeyse ağzına girecekti. O da heyecanlandı. Sonra yanına geçip oturdum, göğüslerini daha iyi görebilmek için. Konuşmaya devam ettik. Konu seks idi halen. Ben ona kocasıyla ne sıklıkta yaptığını sordum. “Haftada 1!” deyince, “Ooo, senin işin çok zor öyle bir tiple! Ben evli olmadığım halde haftada en az 2-3 kez yapıyorum!” dedim, güldük. “Zaten şu sizden gelen seslerle mastürbasyon yaparak tatmin ediyorum kendimi!” dedi…

“Senin gibi güzel bir kadına yazık olmuş!” dedim. “Bence de, ama yaptım birkere böyle bir hata işte…” dedi. Artık dayanamıyordum, onu deliler gibi sikmek istiyordum ve şu an avuçlarımın içindeydi. “Evet, hangimiz hatalar yapmıyoruz ki?” diyerek elimi yavaşça bacağına koydum. Onu sikmek istediğimi hissettiği için biraz ürktü, “Çok hızlısın!” dedi. “Senin için deliriyorum!” dedim ve elimi yavaşça bacak arasına götürmeye başladım. Bacakları o kadar güzeldi ki, daha eşofmanımın içindeyken boşalacaktım. Elimi amına götürürken tuttu ve kendisi götürdü, iyice bastırdı amına. Göz göze bir haldeyken öpüşmeye başlamıştık. Kendimi o kadar iyi hissediyordum ki, onu birazdan deli gibi sikecektim. Deliler gibi öpüşürken elimi şortunun içine soktum, amı pürüzsüzdü. Elimi amına iyice sürtmeye, klitorisi ile oynamaya başladım…

“Hadi şu meşhur odanın marifetlerini bana da göster!” dedi. O önde, ben arkada odama gidiyorduk. Kalçaları taş gibi duruyordu. Odama geçtik, üzerindeki bluzü ve sutyeni çıkarttım, göğüsleri o kadar diri duruyordu ki anlatamam. Yalamaya başladım göğüslerini. O da tişörtümü çıkarttı. Deliler gibi sevişiyorduk. Yavaşça şortunu ve tangasını indirdim. O an gelmişti artık ve amını yalamaya başladım. Amının dudaklarını bir vantuz gibi emiyordum. Sulandı 2 dakikada, boşaldı. Sularının hepsini yaladım…

Sıra ondaydı, eşofmanımı ve donumu çıkardı, sikimle yüzyüze kalmıştı. “Biraz büyükmüş!” dedi. “O kadar sesi nasıl çıkarttırıyorum zannettin?” dedim. Ağzına almaya başladı. 40 yıllık orospu gibi yalıyordu. O kadar çok sıkıyordu ki, kopartacak zannettim. Elimi kafasına götürdüm bastırmaya başladım. Neredeyse taşşaklara kadar girecektim ağzına. Kötü oldu bir an, “Devam et!” dedim, deli gibi saxo çektiriyordum. “Yeter, yatağa yat!” dedim. Sırtüstü uzandı. Bacaklarının arasından o daracık amına girdiğimde hiç çıkmak istemedim. Deli gibi sikiyordum. Birkaç farklı pozisyonda siktikten sonra, “Boşalacağım!” dedim. “Ağzıma istiyorum!” deyince ağzını spermle doldurdum…

Biraz yatakta uzanıp kendimize geldik. Elleşmeye başladık, benim alet yeniden sertleşmişti. Sıra götündeydi, mutlaka o götü de sikeliydim. Ters çevirdim, anladı, “Ordan olmaz!” dedi. “Neden?” dedim. “Kocam beni hiç götümden sikmedi, acır!” dedi. “Merak etme acıtmayacağım, bana güven!” tarzı laflarla ikna ettikten sonra banyodan vazelini aldım geldim. Sikime ve götüne sürdüm, başını dayadım ve bastırdım. “Ihhhh! Lütfen yapma!” dedi. “Merak etme daha fazla acımayacak!” dedim ve biraz daha ilerledim. Gözyaşı akmaya başladı. Artık dayanamıyordum ve bir anda hepsini kökleyiverdim. Deli gibi bağırdı, iyice ağlıyordu. Fakat ben götüne git gel yapmaya başlamıştım bile. Bir süre sonra acısı zevke dönüştü, artık zevkten inliyordu altımda. “Kocan senin bu götünü nasıl sikmedi, bu göt sikilmez mi hiç?” diyerek pompalıyordum. O da, “Sik aşkım, sik beni!” diye inliyordu. Benim vuruşlarım iyice sertleşmişti ve en sonunda götüne boşaldım.

Ogün banyoda buna birer posta daha amdan götten kaydım, karı müptelam oldu. O hafta 2 kez daha siktim onu. Artık ne zaman istesem kapısındayım, deliler gibi sikişiyoruz!

0 yorum :

Yorum Gönder